Sola de Skrevet 19. januar #7281 Del Skrevet 19. januar @Hoppetaujenta får dagens Alltid så snill og grei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. januar #7282 Del Skrevet 19. januar Sola de skrev (2 timer siden): @Hoppetaujenta får dagens Alltid så snill og grei Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 19. januar #7283 Del Skrevet 19. januar Går til de son ikke har fått rose noen gang, men fortjener det 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹⚘️⚘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. mars #7284 Del Skrevet 27. mars Jeg vil gi dagens til @Peanut fordi hun er alltid så god og fin mot alle her ❤️ du er en veldig hyggelig person og jeg setter pris på deg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #7285 Del Skrevet 27. mars Cid skrev (Akkurat nå): Jeg vil gi dagens til @Peanut fordi hun er alltid så god og fin mot alle her ❤️ du er en veldig hyggelig person og jeg setter pris på deg 😊 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. mars #7286 Del Skrevet 28. mars 12 hours ago, Cid said: Jeg vil gi dagens til @Peanut fordi hun er alltid så god og fin mot alle her ❤️ du er en veldig hyggelig person og jeg setter pris på deg 😊 🥹❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. august #7287 Del Skrevet 15. august Jeg gir dagens rose til @Kassettspiller som er en sympatisk og morsom dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. august #7288 Del Skrevet 15. august SVK skrev (59 minutter siden): Jeg gir dagens rose til @Kassettspiller som er en sympatisk og morsom dame. Aww takk! Hyggelig og fin tråd med mye roselukt! Gleder med til å gi dagens rose til noen i morgen!❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. august #7289 Del Skrevet 15. august SVK skrev (5 timer siden): Jeg gir dagens rose til @Kassettspiller som er en sympatisk og morsom dame. Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Kassettspiller skrev (4 timer siden): Aww takk! Hyggelig og fin tråd med mye roselukt! Gleder med til å gi dagens rose til noen i morgen!❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august #7290 Del Skrevet 16. august Dagens rose går til @Maskinfører. En sympatisk mann som savner faren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #7291 Del Skrevet 16. august SVK skrev (9 minutter siden): Dagens rose går til @Maskinfører. En sympatisk mann som savner faren sin. Tenkte akkurat på det samme! Synd for meg at du kom i forveien.😅 Får få en ekstra rose her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august #7292 Del Skrevet 16. august 9 minutter siden, Kassettspiller said: Tenkte akkurat på det samme! Synd for meg at du kom i forveien.😅 Får få en ekstra rose her. Great minds think alike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #7293 Del Skrevet 16. august SVK skrev (Akkurat nå): Great minds think alike! Enig!!😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august #7294 Del Skrevet 16. august 14 minutter siden, Kassettspiller said: Tenkte akkurat på det samme! Synd for meg at du kom i forveien.😅 Får få en ekstra rose her. Jeg så forresten at du hadde skrevet i går at du skulle gi dagens rose i dag. Men jeg trodde du hadde glemt det. Det var ikke meningen å ødelegge planen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #7295 Del Skrevet 16. august SVK skrev (10 minutter siden): Jeg så forresten at du hadde skrevet i går at du skulle gi dagens rose i dag. Men jeg trodde du hadde glemt det. Det var ikke meningen å ødelegge planen din! Ikke tenk på det. Finnes mange andre dager jeg kan gi en rose på. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. august #7296 Del Skrevet 16. august Just now, Kassettspiller said: Ikke tenk på det. Finnes mange andre dager jeg kan gi en rose på. 🥰 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #7297 Del Skrevet 16. august SVK skrev (4 timer siden): Dagens rose går til @Maskinfører. En sympatisk mann som savner faren sin. Tusen takk @SVK det varmer en meget pen rose som pappa også hadde satt pris på 🕯️🕯️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #7298 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk @SVK det varmer en meget pen rose som pappa også hadde satt pris på 🕯️🕯️ Kassettspiller skrev (5 timer siden): Tenkte akkurat på det samme! Synd for meg at du kom i forveien.😅 Får få en ekstra rose her. SVK skrev (5 timer siden): Dagens rose går til @Maskinfører. En sympatisk mann som savner faren sin. Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #7299 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene. Tusen Takk det varmer ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #7300 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen Takk det varmer ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå