Anki-2.0 Skrevet 8. desember 2023 #7261 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg gir dagens rose til @Cid, jeg. Han virker som en sympatisk og morsom fyr og med omsorg for andre. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2023 #7262 Del Skrevet 8. desember 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Jeg vil gi en rose til @KnekkeBørre Hovedsakelig fordi han er klok, og støttende til de som trenger det. Men også som en trøst fordi hans kjære Jevnaker ble kastet under bussen 🚌🚐🚌🚎💨 Veldig artig bruker 😄 Anki-2.0 skrev (1 time siden): Jeg gir dagens rose til @Cid, jeg. Han virker som en sympatisk og morsom fyr og med omsorg for andre. Det var veldig hyggelig sagt tusen takk og like så 😃 (men dame istedenfor fyr 😁) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #7263 Del Skrevet 8. desember 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Jeg vil gi en rose til @KnekkeBørre Hovedsakelig fordi han er klok, og støttende til de som trenger det. Men også som en trøst fordi hans kjære Jevnaker ble kastet under bussen 🚌🚐🚌🚎💨 Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2023 #7264 Del Skrevet 8. desember 2023 Anki-2.0 skrev (3 timer siden): Jeg gir dagens rose til @Cid, jeg. Han virker som en sympatisk og morsom fyr og med omsorg for andre. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 8. desember 2023 #7265 Del Skrevet 8. desember 2023 Cid skrev (4 timer siden): Veldig artig bruker 😄 Det var veldig hyggelig sagt tusen takk og like så 😃 (men dame istedenfor fyr 😁) Tusen hjertelig takk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. desember 2023 #7266 Del Skrevet 8. desember 2023 Boetica skrev (8 timer siden): Jeg vil gi en rose til @KnekkeBørre Hovedsakelig fordi han er klok, og støttende til de som trenger det. Men også som en trøst fordi hans kjære Jevnaker ble kastet under bussen 🚌🚐🚌🚎💨 Aww 🥹 Takk ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. desember 2023 #7267 Del Skrevet 8. desember 2023 KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Aww 🥹 Takk ❤️ Vel forunt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #7268 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg vil gi dagens til Adobyen som ikke er her lenger Han var en veldig hyggelig og artig bruker, han har vært her siden jeg kom tilbake for 2 år siden og i løpet av de 2 årene så har jeg fått veldig sansen for han, han vil bli savnet av veldig mange her 😢 Håper han leser dette og ser at vi alle savner han og setter pris på han 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. desember 2023 #7269 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Jeg vil gi dagens til Adobyen som ikke er her lenger Han var en veldig hyggelig og artig bruker, han har vært her siden jeg kom tilbake for 2 år siden og i løpet av de 2 årene så har jeg fått veldig sansen for han, han vil bli savnet av veldig mange her 😢 Håper han leser dette og ser at vi alle savner han og setter pris på han 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige vi kommer også til å savne han her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. desember 2023 #7270 Del Skrevet 18. desember 2023 @Maestro får dagens fordi hun alltid er så hyggelig og skriver mye bra, hun virker som en omtenksom og kul dame 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2023 #7271 Del Skrevet 18. desember 2023 Cid skrev (2 timer siden): @Maestro får dagens fordi hun alltid er så hyggelig og skriver mye bra, hun virker som en omtenksom og kul dame 😃 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. desember 2023 #7272 Del Skrevet 19. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (På 18.12.2023 den 19.12): Cassidy Tvillingene er helt enige. Cid skrev (På 18.12.2023 den 16.14): @Maestro får dagens fordi hun alltid er så hyggelig og skriver mye bra, hun virker som en omtenksom og kul dame 😃 Tusen takk🥰 Gode dere er❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. desember 2023 #7273 Del Skrevet 19. desember 2023 Maestro skrev (Akkurat nå): Tusen takk🥰 Gode dere er❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #7274 Del Skrevet 14. januar @FrankDrebin 2 1/2 og @KnekkeBørre får gårdagens og dagens fordi de begge er artige brukere 😄 de virker som kule og trivelige folk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. januar #7275 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (Akkurat nå): @FrankDrebin 2 1/2 og @KnekkeBørre får gårdagens og dagens fordi de begge er artige brukere 😄 de virker som kule og trivelige folk Fy faen 🥹 Jeg er gla'i'rei @Cid ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #7276 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (8 minutter siden): @FrankDrebin 2 1/2 og @KnekkeBørre får gårdagens og dagens fordi de begge er artige brukere 😄 de virker som kule og trivelige folk Støttes av Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. januar #7277 Del Skrevet 14. januar Dagens rose går til @AnonymBruker siden dere har vært her siden 2003 og 2010 og aldri fått noen rose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. januar #7278 Del Skrevet 14. januar Min rose går til @Cid for sin langvarige tjeneste og sitt store hjerte. Han provoserer. Han utdanner. Han forvirrer. Han sprer glede. Han er der for oss!! Takk ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #7279 Del Skrevet 14. januar KnekkeBørre skrev (20 minutter siden): Min rose går til @Cid for sin langvarige tjeneste og sitt store hjerte. Han provoserer. Han utdanner. Han forvirrer. Han sprer glede. Han er der for oss!! Takk ❤️ Takk 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14. januar #7280 Del Skrevet 14. januar 52 minutter siden, Cid said: @FrankDrebin 2 1/2 og @KnekkeBørre får gårdagens og dagens fordi de begge er artige brukere 😄 de virker som kule og trivelige folk Tusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå