Gjest SVK Skrevet 23. oktober 2023 #7241 Del Skrevet 23. oktober 2023 Dagens rose går til @Lea Synes du er en sympatisk bruker og håper du blir kvitt problemene du sliter med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober 2023 #7242 Del Skrevet 23. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Dagens rose går til @Lea Synes du er en sympatisk bruker og håper du blir kvitt problemene du sliter med. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 23. oktober 2023 #7243 Del Skrevet 23. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Dagens rose går til @Lea Synes du er en sympatisk bruker og håper du blir kvitt problemene du sliter med. Tusen takk ❤️ Så koselig. Setter veldig stor pris på det SVK. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 23. oktober 2023 #7244 Del Skrevet 23. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Tusen takk Cassidy tvillingene. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober 2023 #7245 Del Skrevet 23. oktober 2023 Lea skrev (Akkurat nå): Tusen takk Cassidy tvillingene. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober 2023 #7246 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg vil gjerne gi dagens til @skruf Du er en fantastisk bruker, du skriver veldig mye bra og fra når jeg chattet med deg så lærte jeg at du også er en veldig hyggelig og god person ❤️ Jeg er glad for at du fortsatt er her på kg, jeg setter pris på deg 😃 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. oktober 2023 #7247 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (19 timer siden): Jeg vil gjerne gi dagens til @skruf Du er en fantastisk bruker, du skriver veldig mye bra og fra når jeg chattet med deg så lærte jeg at du også er en veldig hyggelig og god person ❤️ Jeg er glad for at du fortsatt er her på kg, jeg setter pris på deg 😃 Tusen takk🥰 -og takk for hjerter og likes🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #7248 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Dagens rose går til @Rumle. Synes du er en sympatisk og oppegående bruker. Endret 2. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #7249 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (12 minutter siden): Dagens rose går til @Rumle. Synes du er en sympatisk og oppegående bruker. Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #7250 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Enig SVK skrev (28 minutter siden): Dagens rose går til @Rumle. Synes du er en sympatisk og oppegående bruker. Cassidy Tvillingene er også enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #7251 Del Skrevet 2. november 2023 On 10/3/2023 at 5:45 PM, Athena Freyja said: @skruf får dagens ♥️Trist å lese at du er så syk, ♥️ On 10/29/2023 at 3:41 PM, Cid said: Jeg vil gjerne gi dagens til @skruf Du er en fantastisk bruker, du skriver veldig mye bra og fra når jeg chattet med deg så lærte jeg at du også er en veldig hyggelig og god person ❤️ Jeg er glad for at du fortsatt er her på kg, jeg setter pris på deg 😃 Enig med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. november 2023 #7252 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (41 minutter siden): Dagens rose går til @Rumle. Synes du er en sympatisk og oppegående bruker. Det var hyggelig, tusen takk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november 2023 #7253 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg gir dagens til @Frøkenfryden fordi hun er en veldig hyggelig og snill person 😃 du er blitt en del av kg og kg hadde ikke blitt det sammen uten deg! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november 2023 #7254 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg gir dagens til @Frøkenfryden fordi hun er en veldig hyggelig og snill person 😃 du er blitt en del av kg og kg hadde ikke blitt det sammen uten deg! Åå Takk💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. november 2023 #7255 Del Skrevet 3. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Jeg gir dagens til @Frøkenfryden fordi hun er en veldig hyggelig og snill person 😃 du er blitt en del av kg og kg hadde ikke blitt det sammen uten deg! Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. november 2023 #7256 Del Skrevet 25. november 2023 Gir dagens rose til @Kveldshimmel. Synes hun er en oppegående og sympatisk bruker og håper det går bra med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november 2023 #7257 Del Skrevet 25. november 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Gir dagens rose til @Kveldshimmel. Synes hun er en oppegående og sympatisk bruker og håper det går bra med henne. Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 29. november 2023 #7258 Del Skrevet 29. november 2023 SVK skrev (På 26.11.2023 den 0.15): Gir dagens rose til @Kveldshimmel. Synes hun er en oppegående og sympatisk bruker og håper det går bra med henne. Så ikke denne før nå. Så utrolig hyggelig! Den trengte jeg litt nå. Tusen, tusen takk! 🤍 Ciaran og Ciara skrev (På 26.11.2023 den 0.18): Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. november 2023 #7259 Del Skrevet 29. november 2023 Kveldshimmel skrev (2 minutter siden): Så ikke denne før nå. Så utrolig hyggelig! Den trengte jeg litt nå. Tusen, tusen takk! 🤍 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. desember 2023 #7260 Del Skrevet 8. desember 2023 Jeg vil gi en rose til @KnekkeBørre Hovedsakelig fordi han er klok, og støttende til de som trenger det. Men også som en trøst fordi hans kjære Jevnaker ble kastet under bussen 🚌🚐🚌🚎💨 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå