Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #7201 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk, Boetica. Det var veldig snilt av deg. En rose gjør noe med dagen... Det er ærlig fortjent 😊 for en stayerevne og romslighet du har! Og ikke minst evnen til å motstå alle frierne @Cid sender til Lønneberget hver dag 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #7202 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Det er ærlig fortjent 😊 for en stayerevne og romslighet du har! Og ikke minst evnen til å motstå alle frierne @Cid sender til Lønneberget hver dag 🤡 Hun har jo en hær med seg. Dyrene, woffe, grevlingen og den sorte gryte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2023 #7203 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Det er ærlig fortjent 😊 for en stayerevne og romslighet du har! Og ikke minst evnen til å motstå alle frierne @Cid sender til Lønneberget hver dag 🤡 Tusen takk igjen. . .men han derre Cid har klasebombet meg med alskens ubrukeligheter i nesten mange tiår nå, det kjennes faktisk slik ut, så jeg begynner å få erfaring der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #7204 Del Skrevet 5. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hun har jo en hær med seg. Dyrene, woffe, grevlingen og den sorte gryte. Det kan trengs 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #7205 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk igjen. . .men han derre Cid har klasebombet meg med alskens ubrukeligheter i nesten mange tiår nå, det kjennes faktisk slik ut, så jeg begynner å få erfaring der. 🌶️❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2023 #7206 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg sender dagen chilibukett til Cid, for det fortjener han inderlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #7207 Del Skrevet 5. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg sender dagen chilibukett til Cid, for det fortjener han inderlig. Og sender en sushibukett tilbake 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2023 #7208 Del Skrevet 5. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Og sender en sushibukett tilbake 😊 Da sier jeg tusen takk for din snille bukett og sender den videre til rette vedkommende som liker sushi veldig godt og det er ikke meg...og nå tøysespammer vi tråden ned her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #7209 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Deler ut en til kunnskapsrike og snille @Entern og de morsomme og hyggelige traverne @Hoppetaujenta @Lurven og @Cid 🌹🌹🌹 🥳 Men jeg er gris ikke traver altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. oktober 2023 #7210 Del Skrevet 5. oktober 2023 @Kvakky fortjener en rose fordi hun er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #7211 Del Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): 🥳 Men jeg er gris ikke traver altså Jeg vet jo at du egentlig ønsket deg romperose, men det blir først til jul 🎁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #7212 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (1 time siden): Jeg vet jo at du egentlig ønsket deg romperose, men det blir først til jul 🎁 Nå gleder jeg meg litt ekstra til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #7213 Del Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (4 timer siden): @Kvakky fortjener en rose fordi hun er best. Romperose ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 5. oktober 2023 #7214 Del Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Romperose ja Tar det jeg får jeg 🌹🍑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. oktober 2023 #7215 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (9 timer siden): Deler ut en til kunnskapsrike og snille @Entern og de morsomme og hyggelige traverne @Hoppetaujenta @Lurven og @Cid 🌹🌹🌹 Å tusen takk🧡 så snillt og hyggelig 🧡😊 her får du roser og 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. oktober 2023 #7216 Del Skrevet 5. oktober 2023 Kvakky skrev (25 minutter siden): Tar det jeg får jeg 🌹🍑 Pass på stilken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. oktober 2023 #7217 Del Skrevet 5. oktober 2023 Entern skrev (47 minutter siden): Å tusen takk🧡 så snillt og hyggelig 🧡😊 her får du roser og 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 😊🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 5. oktober 2023 #7218 Del Skrevet 5. oktober 2023 Jeg får aldri rose, selv om jeg er kul og snill. Så derfor gir jeg en til meg selv.. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. oktober 2023 #7219 Del Skrevet 5. oktober 2023 (endret) Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Jeg får aldri rose, selv om jeg er kul og snill. Så derfor gir jeg en til meg selv.. Har da gitt deg noen før 😃 Endret 5. oktober 2023 av Cid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. oktober 2023 #7220 Del Skrevet 5. oktober 2023 Boetica skrev (10 timer siden): Deler ut en til kunnskapsrike og snille @Entern og de morsomme og hyggelige traverne @Hoppetaujenta @Lurven og @Cid 🌹🌹🌹 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå