Entern Skrevet 10. september 2023 #7161 Del Skrevet 10. september 2023 jukkapalme skrev (32 minutter siden): Dagens rose går til @SVK fordi han alltid er så koselig. Virkelig en Super Vennlig Kar Enig, @SVK er alltid snill og koselig 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #7162 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (4 timer siden): Dagens rose går til @Cid fordi det alltid er så koselig og morsomt å tøyse med han og fordi han er en snill og hyggelig kar🌹 jukkapalme skrev (1 time siden): Dagens rose går til @SVK fordi han alltid er så koselig. Virkelig en Super Vennlig Kar Cassidy Tvillingene er helt enige med dere. Både @Cid og @SVK fortjener all verdens roser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #7163 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (55 minutter siden): Enig, @SVK er alltid snill og koselig 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 10. september 2023 #7164 Del Skrevet 10. september 2023 (endret) 9 hours ago, Entern said: Dagens rose går til @Cid fordi det alltid er så koselig og morsomt å tøyse med han og fordi han er en snill og hyggelig kar🌹 Enig! 6 hours ago, jukkapalme said: Dagens rose går til @SVK fordi han alltid er så koselig. Virkelig en Super Vennlig Kar Tusen takk og samme tilbake! 6 hours ago, Entern said: Enig, @SVK er alltid snill og koselig 😊 Tusen takk og samme tilbake! 5 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er helt enige. Tusen takk og samme tilbake! Endret 10. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #7165 Del Skrevet 10. september 2023 SVK skrev (3 timer siden): Enig! Tusen takk og samme tilbake! Tusen takk og samme tilbake! Tusen takk og samme tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. september 2023 #7166 Del Skrevet 10. september 2023 Takk dere og enig med at SVK er en hyggelig person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #7167 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Takk dere og enig med at SVK er en hyggelig person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. september 2023 #7168 Del Skrevet 10. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Takk dere og enig med at SVK er en hyggelig person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september 2023 #7169 Del Skrevet 10. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2023 #7170 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg pleier jo stort sett å bare gi roser til folk jeg kjenner godt her på sosialforumet, men i dag vil jeg gi en rose til @Michaelhe for den veldig fine og kloke tråden om Ap på politikkforumet, en veldig uvanlig bra politikktråd hvor han deler uredd om seg selv og starter og driver en intelligent og interessant debatt om Ap 🌹 så her får du dagens rose @Michaelhe🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. september 2023 #7171 Del Skrevet 15. september 2023 Dagens rose går til de brukerne som ikke har vært på sosial prat på lenge 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. september 2023 #7172 Del Skrevet 16. september 2023 Athena Freyja skrev (9 timer siden): Dagens rose går til de brukerne som ikke har vært på sosial prat på lenge Enig, det er mange vi savner 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #7173 Del Skrevet 16. september 2023 Athena Freyja skrev (10 timer siden): Dagens rose går til de brukerne som ikke har vært på sosial prat på lenge Entern skrev (27 minutter siden): Enig, det er mange vi savner 🌹 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september 2023 #7174 Del Skrevet 16. september 2023 Entern skrev (30 minutter siden): Enig, det er mange vi savner 🌹 Og flere blir det med årene listen over brukere jeg kunne tenkt tilbake er ganske lang, noen lever ikke lenger heller 😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september 2023 #7175 Del Skrevet 16. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Og flere blir det med årene listen over brukere jeg kunne tenkt tilbake er ganske lang, noen lever ikke lenger heller 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 23. september 2023 #7176 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg vil gi dagens rose til alle jeg kjente her da denne tråden var ny, i 2003! Jeg er ikke ofte her på KG nå for tiden, men i kveld er jeg innom rett og slett for å mimre om en tid som var. Forumet var ganske nytt, og brukerne ikke så mange. Nesten sånn at vi ble godt kjent med alle. Eller veldig mange i alle fall. På den tiden var jeg først kjent som Misja, senere Hege. Det var en flott tid, og vi hadde mye moro. Jupp! Sånn var det. den gang. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #7177 Del Skrevet 24. september 2023 Skywalker skrev (11 timer siden): Jeg vil gi dagens rose til alle jeg kjente her da denne tråden var ny, i 2003! Jeg er ikke ofte her på KG nå for tiden, men i kveld er jeg innom rett og slett for å mimre om en tid som var. Forumet var ganske nytt, og brukerne ikke så mange. Nesten sånn at vi ble godt kjent med alle. Eller veldig mange i alle fall. På den tiden var jeg først kjent som Misja, senere Hege. Det var en flott tid, og vi hadde mye moro. Jupp! Sånn var det. den gang. 🙂 Du kan skape nye minner ved å bli aktiv igjen nå da, er ganske god stemning med mange kjekke folk her på sosial prat 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #7178 Del Skrevet 24. september 2023 Skywalker skrev (11 timer siden): Jeg vil gi dagens rose til alle jeg kjente her da denne tråden var ny, i 2003! Jeg er ikke ofte her på KG nå for tiden, men i kveld er jeg innom rett og slett for å mimre om en tid som var. Forumet var ganske nytt, og brukerne ikke så mange. Nesten sånn at vi ble godt kjent med alle. Eller veldig mange i alle fall. På den tiden var jeg først kjent som Misja, senere Hege. Det var en flott tid, og vi hadde mye moro. Jupp! Sånn var det. den gang. 🙂 Cid skrev (11 minutter siden): Du kan skape nye minner ved å bli aktiv igjen nå da, er ganske god stemning med mange kjekke folk her på sosial prat 😄 Enig med Cid, bare å poste i vei her på sosialprat Skywalker, masse hyggelige folk her 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skywalker Skrevet 24. september 2023 #7179 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Du kan skape nye minner ved å bli aktiv igjen nå da, er ganske god stemning med mange kjekke folk her på sosial prat 😄 Dessverre. Min gode tid på KG tok brått slutt i mai 2006, og den kommer ikke tilbake (nei, det skyldes ikke brukerne i forumet). Etter det er ikke minnene så gode lenger. Men tiden FØR, den skulle jeg gjerne hatt tilbake! Men jeg er sikker på at du har rett, at det er mange kjekke folk her nå også, Ja, du ser ut til å være en av dem, så ei stor rose til deg. 🙂 Jada, Entern, rose til deg også! 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #7180 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): Enig med Cid, bare å poste i vei her på sosialprat Skywalker, masse hyggelige folk her 😊 Cassidy Tvillingene er også enige med deg og Cid.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå