Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens 🌹 går til en av favorittsykepleierene mine, som ukentlig kommer med 2-3 sjokolader til meg hjemmefra, bare for å gjøre dagen min litt bedre. En utrolig flink og snill nordlending som vet å glede folk. 🥰❤️ Det finnes selvfølgelig råtne epler i psykiatrien og de har jeg møtt mange av men det er så utrolig fint med de som gjør det lille ekstra bare for å gjøre dagen din litt bedre. :rose:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Dagens 🌹 går til en av favorittsykepleierene mine, som ukentlig kommer med 2-3 sjokolader til meg hjemmefra, bare for å gjøre dagen min litt bedre. En utrolig flink og snill nordlending som vet å glede folk. 🥰❤️ Det finnes selvfølgelig råtne epler i psykiatrien og de har jeg møtt mange av men det er så utrolig fint med de som gjør det lille ekstra bare for å gjøre dagen din litt bedre. :rose:

Cassidy Tvillingene blir helt rørte, dette var så utrolig pent og nydelig sagt @Embla Othea:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene blir helt rørte, dette var så utrolig pent og nydelig sagt @Embla Othea:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

:klem3: Medmenneskelighet er så viktig i psykiatrien der mye ses gjennom faglige, psykiatriske briller. Derfor kan systemet oppleves som kaldt og formelt av og til men jeg blir så varm når folk tar med seg en bok, sjokolade eller brus hjemmefra fordi de vet at jeg ikke kan i butikken og handle. 🥰❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

:klem3: Medmenneskelighet er så viktig i psykiatrien der mye ses gjennom faglige, psykiatriske briller. Derfor kan systemet oppleves som kaldt og formelt av og til men jeg blir så varm når folk tar med seg en bok, sjokolade eller brus hjemmefra fordi de vet at jeg ikke kan i butikken og handle. 🥰❤️

♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (1 time siden):

Agent Smith, får dagens rose :rose:

Cassidy Tvillingene er enige.♥️♥️🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (23 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @jukkapalme Vi synes at du er en grei og Megakul jente, og vi synes at du fortjener roser nå i natt.:rose::rose:

Embla Othea skrev (10 timer siden):

Enig! 🥰❤️

SVK skrev (10 timer siden):

Støttes!

Ååå, tusen takk, beste dere ♥️ Nå ble jeg nesten rørt til tårer her 🥰 Sender dere alle verdens største rosebuketter fordi dere er så snille og inkluderende og gjør KG til et bedre sted 💜

:roser::roser::roser::rose::rose::rose:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Ååå, tusen takk, beste dere ♥️ Nå ble jeg nesten rørt til tårer her 🥰 Sender dere alle verdens største rosebuketter fordi dere er så snille og inkluderende og gjør KG til et bedre sted 💜

♥️♥️🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 timer siden):

:klem3:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea For du er veldig viktig for oss, vi er blitt veldig glade i deg. Og du er vår kjære forumstoresøsterbestevenn. CC-Gutten og CC-Jenten tenker alltid på deg, og hvis vi to hadde fått fatt i allverdens roser. Så hadde vi gitt de til deg alle sammen for du fortjener de alle sammen, for du er Emblaen vår.:rose::rose:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Embla Othea For du er veldig viktig for oss, vi er blitt veldig glade i deg. Og du er vår kjære forumstoresøsterbestevenn. CC-Gutten og CC-Jenten tenker alltid på deg, og hvis vi to hadde fått fatt i allverdens roser. Så hadde vi gitt de til deg alle sammen for du fortjener de alle sammen, for du er Emblaen vår.:rose::rose:

Nå ble jeg rørt. 🥹

Jeg setter stor pris på dere, jeg er veldig glad i dere og dere er favoritt-tvillingene mine. 🥰❤️
Dere fortjener en rosebukett. :enrose:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg rørt. 🥹

Jeg setter stor pris på dere, jeg er veldig glad i dere og dere er favoritt-tvillingene mine. 🥰❤️
Dere fortjener en rosebukett. :enrose:

Nå ble Cassidy Tvillingene også skikkelig rørte. Tusen Takk, vi er så glade i deg @Embla Othea♥️♥️🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (15 minutter siden):

Nå ble Cassidy Tvillingene også skikkelig rørte. Tusen Takk, vi er så glade i deg @Embla Othea♥️♥️🥰🥰

Love u. 🥹❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Entern Ikke er du bare en av våre beste forumvenner her på KG. Men du får oss og alle til å føle seg veldig velkomne her. Du er snill og god mot alle her, og du er veldig inkluderende. Vi er så glade for å ha deg her på Sosial prat her på KG og vi er så glade for at vi har fått deg som venn.:rose::rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Entern Ikke er du bare en av våre beste forumvenner her på KG. Men du får oss og alle til å føle seg veldig velkomne her. Du er snill og god mot alle her, og du er veldig inkluderende. Vi er så glade for å ha deg her på Sosial prat her på KG og vi er så glade for at vi har fått deg som venn.:rose::rose:

Så utrolig fint sagt😊😊😊Tusen takk💚💚

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (7 minutter siden):

Så utrolig fint sagt😊😊😊Tusen takk💚💚

💚💚

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens :rose: går til @Peanut fordi hun er så hyggelig og snill mot alle :rodmer: Jeg blir glad hver gang hun poster noe, verden skulle hatt flere som henne! ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...