Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (54 minutter siden):

Det preller av hos meg. Kan aldri bli for mye kjærlighet. 🙂

Dessuten er det den enkeltes valg om man vil være på sosioprat eller ikke. Noen har reist men mange bra folk har kommet til. 😌

Enig 😊👍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (9 timer siden):

Dagens :enrose: går til @Boetica, som virker som en omtenksom og sympatisk person. Håper du er et nytt tilskudd til sosialprat. 🥰

Entern skrev (8 timer siden):

Boetica er veldig kul og fortjener en rose eller to 🌹

Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose går til @Cid ❤️ Jeg har stått oppi flytting, så jeg har fått vært mindre på forumet enn vanlig. Jeg har derfor fått med meg lite av det som har utspilt seg på sosial prat den siste tiden. Jeg hadde derfor heller ikke sett at Cid hadde slettet seg. Jeg så det nå, og er veldig glad for at han er tilbake. Så derfor får du rose, Cid. Fordi du kom tilbake til oss og alltid bidrar med å løfte opp forumet ❤️:klem3:

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Dagens rose går til @Cid ❤️ Jeg har stått oppi flytting, så jeg har fått vært mindre på forumet enn vanlig. Jeg har derfor fått med meg lite av det som har utspilt seg på sosial prat den siste tiden. Jeg hadde derfor heller ikke sett at Cid hadde slettet seg. Jeg så det nå, og er veldig glad for at han er tilbake. Så derfor får du rose, Cid. Fordi du kom tilbake til oss og alltid bidrar med å løfte opp forumet ❤️:klem3:

Cassidy Tvillingene er enige i det, Cid fortjener den rosen.♥️♥️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Tvillingsjel said:

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (2 timer siden):

Tusen takk :rodmer: og like så ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

Enig og veldig fortjent 😊 @Cid lyser opp sosialprat 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 minutter siden):

Enig og veldig fortjent 😊 @Cid lyser opp sosialprat 😀

Cassidy Tvillingene er 100% enige.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (10 timer siden):

Fortjent. 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Tusen takk :rodmer: og like så ❤️

Vil du skru på PM litt? Har lyst til å snakke med deg 🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedkommende er ikke på KG men dagens rose går til pasientansvarlig som skal slutte. 🌹 Han har vært så utrolig flink og snill med meg og det er utrolig trist at han ikke lenger skal følge meg på veien min. Jeg vet at det er mange relasjoner og påfølgende brudd i psykiatrien men dette er utrolig trist. Jeg ønsker han masse lykke til med en ny jobb selv om han skal fortsette å være ekstravakt her. 🥹❤️ Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette, er ufattelig lei meg nå…

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (19 minutter siden):

Vedkommende er ikke på KG men dagens rose går til pasientansvarlig som skal slutte. 🌹 Han har vært så utrolig flink og snill med meg og det er utrolig trist at han ikke lenger skal følge meg på veien min. Jeg vet at det er mange relasjoner og påfølgende brudd i psykiatrien men dette er utrolig trist. Jeg ønsker han masse lykke til med en ny jobb selv om han skal fortsette å være ekstravakt her. 🥹❤️ Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette, er ufattelig lei meg nå…

:klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Takk tvillingene mine :klem3:

Cassidy Tvillingene er glade i deg Emblaen vår.:klem3::klem3:♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er glade i deg Emblaen vår.:klem3::klem3:♥️♥️

Glad i dere også. 💕

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...