Madison Skrevet 24. mars 2003 #661 Skrevet 24. mars 2003 En tilbake til Xeyes, vi må få trent sammen snart. Er på "hver vår kant" hver gang vi--bokstavelig talt... En til Eowyn.. Glad i deg :D klemmer til dere :D
Eowyn Skrevet 24. mars 2003 #662 Skrevet 24. mars 2003 Idag går min rose til en kjempejente, nemlig!!!! Du er en kjempegod venninne som jeg setter stor pris på, er veldig glad for å ha blitt kjent med deg. Du støttet meg i en tid hvor du selv har hatt det trist, og det er jeg veldig takkenmlig for, men har samtidig dårlig samvittighet for at jeg ikke støttet deg like mye!! Men jeg håper det går bra med deg nå, som du kanskje har fått ting litt på avstand......Husk at jeg alltid er her for deg!!!! Glad i deg også. Stor klem og rose fra meg!!! ---------,-----´-----{
Skusla Skrevet 24. mars 2003 #663 Skrevet 24. mars 2003 I dag vil jeg gi en rose til KVERULA og si tusen tusen takk for rose og gode ord. Jeg føler det på samme måte. Du er en utrolig snill og hyggelig jente, og jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med deg og funnet tonen så godt med deg.... :D Så vil jeg gi en til Eowyn, å si Lykke til i morgen.....
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #664 Skrevet 25. mars 2003 Tusen takk for rose Skusla . Så koselig. Skal gi beskjed så snart jeg vet noe! Så idag gir jeg min rose til Skusla fordi hun er så snill og tenker på meg
Gjest Mzfire Skrevet 25. mars 2003 #665 Skrevet 25. mars 2003 Jeg vil i dag gi dagens rose til Livets datter for at du var så snill og ga meg linker til lappeteppe. Får jeg lagd dette, kan jeg takke deg :D
Livets datter Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #666 Skrevet 25. mars 2003 Jeg vil i dag gi dagens rose til Livets datter for at du var så snill og ga meg linker til lappeteppe. Får jeg lagd dette, kan jeg takke deg Åh, nå ble jeg overrasket. Tusen takk, Mzfire. Jeg gir "min" dagens rose tilbake til deg fordi du gjorde meg glad. Gårsdagens rose gir jeg til Trøffelhelten. Det er ikke få ganger jeg humrer av ordformuleringen din. @)
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #667 Skrevet 25. mars 2003 Dæven, en rose! :oops: Livets datter får selvsagt en i retur - om det er dagens eller gårsdagens går nesten ut på ett. I tillegg, siden jeg først har ordet, vil jeg gi en svær bukett til Tuji som har fått meg til å le høyt, lenge og bortimot hysterisk opptil flere ganger i dag!
Skusla Skrevet 25. mars 2003 #668 Skrevet 25. mars 2003 En ENORM rose til Eowyn idag... Gratulerer til deg. :D @)-----------;------- :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Madison Skrevet 25. mars 2003 #670 Skrevet 25. mars 2003 En stooor fin rose til Eowyn vennen :D *stor klem*
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2003 #671 Skrevet 25. mars 2003 Dagens rose fra Kverula går selvsagt til Eowyn som har fått gode nyheter idag, og som har gjort mange av oss KG-brukere både spente og glade iløpet av dagen! Ønsker deg en fin tid framover! :D Klem fra Kverula
Gjest Zalomine Skrevet 25. mars 2003 #672 Skrevet 25. mars 2003 Jepp, dagens rose til Eowyn, for den gledelige nyheten. Jeg fikk dessverre ikke skrevet min gratulasjon i tråden, grunnet at jeg rett og slett spiste middag mens andre var slemme, men gratulasjonen kommer en eller annen plass, inkludert her
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #674 Skrevet 25. mars 2003 Tusen hjertelig takk for rosene *setter de på pc-pulten min jeg* Dere fortjener en stor rosebukett allesammen,fordi dere er noen fantastiske jenter! Så jeg deler ut en diger bukett til hver og en av dere... ----,----´---,--{
Tusenfryd Skrevet 25. mars 2003 #675 Skrevet 25. mars 2003 Jeg vil gi en rose til Bria som har dukket opp i dag! @ Og så til Chiquita - for det er ei grepa jente! @
xeyes Skrevet 25. mars 2003 #676 Skrevet 25. mars 2003 EOWYN! Denne er til deg! @ Gratulerer såå mye!! :D
monja Skrevet 25. mars 2003 #677 Skrevet 25. mars 2003 Idag vil jeg gi min rose til Eowyn! Den har du virkelig fortjent - Gratulerer så masse!
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #678 Skrevet 25. mars 2003 Tusen,tusen takk Jeg blir helt rørt jeg... Dere er jo så skjønne jenter...
*Lillian* Skrevet 25. mars 2003 #679 Skrevet 25. mars 2003 I dag vil jeg gi en STOR rose til Eowyn og gratulere så masse med graviditeten!!! :D Koz, Lillian @
Gjest Embla s Skrevet 25. mars 2003 #680 Skrevet 25. mars 2003 Vårens første hestehov går til Pjusk vennen som er flink til å handle og til Ivanka som er morsom og klok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå