Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #6761 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det er viktig å ikke bli for naiv heller. 🙂 Det er Cassidy Tvillingene enige i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6762 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det er viktig å ikke bli for naiv heller. 🙂 Jepp 👍 Det er veldig viktig 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6763 Del Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp 👍 Det er veldig viktig 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #6764 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det er viktig å ikke bli for naiv heller. 🙂 Det kommer ikke noe godt ut av å bli uvenner med folk på forum, det har jeg opplevd før. Uansett om jeg ikke har helt sansen for noen så sier jeg det ikke ut og oppfører meg som vanlig mot dem slik at jeg slipper fiendtlig stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6765 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men vi avsporer tråden veldig nå 🤪 Ja huff ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #6766 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): 😚 Og makrell i tomat rett fra boksen 🤪 Cassidy Tvillingene spiste det rett fra boksen da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #6767 Del Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Innenfor rimelighetens grenser 😉 Så lenge man ikke skal treffe personen i real life så er det like greit å ikke starte noe med noen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #6768 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det kommer ikke noe godt ut av å bli uvenner med folk på forum, det har jeg opplevd før. Uansett om jeg ikke har helt sansen for noen så sier jeg det ikke ut og oppfører meg som vanlig mot dem slik at jeg slipper fiendtlig stemning 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6769 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det kommer ikke noe godt ut av å bli uvenner med folk på forum, det har jeg opplevd før. Uansett om jeg ikke har helt sansen for noen så sier jeg det ikke ut og oppfører meg som vanlig mot dem slik at jeg slipper fiendtlig stemning Selvfølgelig, det er noe annet 👍 Jeg liker å svare ekle folk høflig, det gir meg overtaket 👍 Men virkelig det er folk her man ikke bør stole på 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6770 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det kommer ikke noe godt ut av å bli uvenner med folk på forum, det har jeg opplevd før. Uansett om jeg ikke har helt sansen for noen så sier jeg det ikke ut og oppfører meg som vanlig mot dem slik at jeg slipper fiendtlig stemning Men det er sjeldent vi angriper hverandre på sosioprat. Blir det krangling så har regel vedkommende lagt opp til det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #6771 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så lenge man ikke skal treffe personen i real life så er det like greit å ikke starte noe med noen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6772 Del Skrevet 25. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiste det rett fra boksen da vi var barn. 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6773 Del Skrevet 25. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig, det er noe annet 👍 Jeg liker å svare ekle folk høflig, det gir meg overtaket 👍 Men virkelig det er folk her man ikke bør stole på 🙂 Enig 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 25. januar 2023 #6774 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så lenge man ikke skal treffe personen i real life så er det like greit å ikke starte noe med noen synes jeg Men det må være lov til å utfordre hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6775 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så lenge man ikke skal treffe personen i real life så er det like greit å ikke starte noe med noen synes jeg Det er enkelte her man ikke bør treffe IRL full stop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #6776 Del Skrevet 25. januar 2023 For å spore på tråden så gir jeg morgendagens rose til @Ford3000 som er veldig hyggelig og kul 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6777 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Men det er sjeldent vi angriper hverandre på sosioprat. Blir det krangling så har regel vedkommende lagt opp til det selv. Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det må være lov til å utfordre hverandre. Enig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. januar 2023 #6778 Del Skrevet 25. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): For å spore på tråden så gir jeg morgendagens rose til @Ford3000 som er veldig hyggelig og kul 😃 Veldig enig, @Ford3000 er en fantastisk person 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. januar 2023 #6779 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Men det må være lov til å utfordre hverandre. Entern skrev (Akkurat nå): Det er enkelte her man ikke bør treffe IRL full stop. Jeg synes vi burde stoppe mens leken er god nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. januar 2023 #6780 Del Skrevet 25. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 😨 Cassidy Tvillingene var ofte sultne, vi måtte lære tidlig å lage oss mat. For foreldrene våre var alltid altfor fulle til å lage mat til oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå