Entern Skrevet 17. januar 2023 #6561 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det stoppet visst med meg 😛 31 og fortsatt barnløs, men søster er veldig ung så kanskje hun fortsetter tradisjonen 😅 jeg orker ikke tanken på å skulle oppdra en unge 😖 Du hadde sikkert vært en snill og koselig far 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #6562 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Samme. Man er så sårbar i den alderen 🧡 Ja Cassidy Tvillingene hadde ikke tålt halvparten av de spøkene som vi tåler her nå da vi var på den alderen.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6563 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det morsomste med filmen er egentlig at Kurt Russell er «den morsomme etniske sidekick karakteren» selv om han er hovedperson, vi ser episke slåsskamper i bakgrunnen mens han prøver å overleve og sånn 😁😁😁 Kult ☺️ Jeg elsker slåsskampene i «Taken». Fy flate, jeg blir aldri lei av å se de filmene 😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #6564 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Du hadde sikkert vært en snill og koselig far 😊 Det tror Cassidy Tvillingene også vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6565 Del Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene hadde ikke tålt halvparten av de spøkene som vi tåler her nå da vi var på den alderen.😊😊☺️☺️ Det tror jeg på ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6566 Del Skrevet 17. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det tror Cassidy Tvillingene også vi. Det tror jeg også ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6567 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Oj gikk det bra med jenta og gutten? 😮 Bare en jente og ja tror hun har et bra liv, mora er 35 mens faren er 32, så hvis hun får unge nå og de ungen igjen år barn som 17 åring så blir han oldefar som 49 åring 😅 helt surrealistisk å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #6568 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det tror jeg på ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6569 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Bare en jente og ja tror hun har et bra liv, mora er 35 mens faren er 32, så hvis hun får unge nå og de ungen igjen år barn som 17 åring så blir han oldefar som 49 åring 😅 helt surrealistisk å tenke på Ja det er merkelig. Jeg vet om en 33-åring som ble bestemor 😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar 2023 #6570 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også ☺️ 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6571 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja det er merkelig. Jeg vet om en 33-åring som ble bestemor 😮 Jeg kjenner en oldemor på 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6572 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du hadde sikkert vært en snill og koselig far 😊 Takk men hadde vært slitsomt, jeg bruker å tulle og tøyse med datter til kompis når jeg er på besøk men jeg blir fort sliten men hun er som en duracell kanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6573 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Takk men hadde vært slitsomt, jeg bruker å tulle og tøyse med datter til kompis når jeg er på besøk men jeg blir fort sliten men hun er som en duracell kanin Ja akkurat sånn er småbarn 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6574 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner en oldemor på 60 😮 Shit! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6575 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja det er merkelig. Jeg vet om en 33-åring som ble bestemor 😮 Se for deg at man skal ta med seg en kompis og besøke bestemor og i hodet sitt så ser man for seg en gammel dame men så ser det mer ut som en modell i 20 åra 😅 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner en oldemor på 60 Yngste oldemor var 68 når jeg ble født, mormor var 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. januar 2023 #6576 Del Skrevet 17. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): 😮 Shit! Hun fikk barn som 20 åring, det fikk datteren også, og datterdatteren fikk barn som tenåring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6577 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Takk men hadde vært slitsomt, jeg bruker å tulle og tøyse med datter til kompis når jeg er på besøk men jeg blir fort sliten men hun er som en duracell kanin Jeg har lyst på barn en gang men det er så mye ansvar. Jeg elsker barn, ha de på fanget og kose med dem men man må jammen være tålmodig 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6578 Del Skrevet 17. januar 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Se for deg at man skal ta med seg en kompis og besøke bestemor og i hodet sitt så ser man for seg en gammel dame men så ser det mer ut som en modell i 20 åra 😅 Yngste oldemor var 68 når jeg ble født, mormor var 41 Hun så ut som en modell også men hun var lærer ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. januar 2023 #6579 Del Skrevet 17. januar 2023 Jeg hadde en levende tippoldemor som liten som var født på slutten av 1800 tallet, rart å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. januar 2023 #6580 Del Skrevet 17. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hun fikk barn som 20 åring, det fikk datteren også, og datterdatteren fikk barn som tenåring Søsteren min fikk tvillinger da hun var 19 og hun er en fantastisk mor i dag til to små søte 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå