Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Catalina. skrev (6 minutter siden):

Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat,  får :roser:av meg. 

:klem2:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (24 minutter siden):

Hva ler du av, din rakkerunge!? :kjempesinna: Nå må du ikke fyre meg opp sånn som du gjør med @Hoppetaujenta! Jeg blir helt *chilli» hvis du fakker med meg!

:highfive::highfive:

Entern skrev (3 timer siden):

Dagens rose går til @Jocelynn som er morsom og hyggelig og et godt nytt medlem av fjasegjengen, håper hun blir å se her ofte fremover!🌹

Embla Othea skrev (36 minutter siden):

Jeg gir også en rose til @Jocelynn, som virker å være et morsomt tilskudd på sosioprat ☺️

Cassidy Tvillingene er helt enige vi.🥰🥰

Embla Othea skrev (36 minutter siden):

Når får jeg en rose fra deg @Agent smith? På tide at jeg får en fra selveste agenten :regler: Dette står på gjøremålslisten din! Ikke sant, tante @Hoppetaujenta:opplyser:

👍👍

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (25 minutter siden):

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (28 minutter siden):

🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Athena Catalina. said:

3 minutter siden, Embla Othea said:

Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂

:gruppeklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, vi ser på deg som en av våre mange gode forumvenner her på KG. Vi synes at du er en kul, snill, grei, hyggelig, koselig og fin jente vi.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg synes du er dødssterk @Embla Othea. Verden er dessverre ikke rettferdig og det er uendelig trist at du har det som du har det. Sender deg en egen rose. 🌹

Cassidy Tvillingene er hjertens enige vi.♥️♥️🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg synes du er dødssterk @Embla Othea. Verden er dessverre ikke rettferdig og det er uendelig trist at du har det som du har det. Sender deg en egen rose. 🌹

Nå ble jeg rørt. Tusen takk :klemmer:

Verden er urettferdig ja, noen får mer motgang enn andre, men jeg får heldigvis hjelp og er i gode hender selv om jeg er under et omfattende tvangsregime. ☺️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, vi ser på deg som en av våre mange gode forumvenner her på KG. Vi synes at du er en kul, snill, grei, hyggelig, koselig og fin jente vi.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Jeg liker dere også utrolig godt! Jeg setter stor pris på at dere er her gode C&C 🥰 Våre konditorer og natteravnere 😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er hjertens enige vi.♥️♥️🥰🥰

🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (14 minutter siden):

🤗❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (51 minutter siden):

Hva ler du av, din rakkerunge!? :kjempesinna: Nå må du ikke fyre meg opp sånn som du gjør med @Hoppetaujenta! Jeg blir helt *chilli» hvis du fakker med meg!

🏃‍♂️🏍️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

🏃‍♂️🏍️

Ja - løp du! Jeg bæder helt :opplyser: Du veit jo at jeg er innlagt på psyk, jeg er jo per definisjon gal :pisk:

Endret av Embla Othea
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina. skrev (51 minutter siden):

Jeg synes det er en veldig fin måte å feire 20 års jubileum for tråden med å gi alle en rose 😃

Embla Othea skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er artig når vi alle tuller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Jeg liker dere også utrolig godt! Jeg setter stor pris på at dere er her gode C&C 🥰 Våre konditorer og natteravnere 😀

Cassidy Tvillingene synes at du er veldig lett å like og bli glad i, vi bare digger deg Embla Othea.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...