Phoenix Heart Skrevet 16. januar 2023 #6341 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. januar 2023 #6342 Del Skrevet 16. januar 2023 Athena Catalina. skrev (6 minutter siden): Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar 2023 #6343 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Hva ler du av, din rakkerunge!? Nå må du ikke fyre meg opp sånn som du gjør med @Hoppetaujenta! Jeg blir helt *chilli» hvis du fakker med meg! Entern skrev (3 timer siden): Dagens rose går til @Jocelynn som er morsom og hyggelig og et godt nytt medlem av fjasegjengen, håper hun blir å se her ofte fremover!🌹 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Jeg gir også en rose til @Jocelynn, som virker å være et morsomt tilskudd på sosioprat ☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige vi.🥰🥰 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Når får jeg en rose fra deg @Agent smith? På tide at jeg får en fra selveste agenten Dette står på gjøremålslisten din! Ikke sant, tante @Hoppetaujenta? 👍👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar 2023 #6344 Del Skrevet 16. januar 2023 Athena Catalina. skrev (25 minutter siden): Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6345 Del Skrevet 16. januar 2023 Athena Catalina. skrev (28 minutter siden): Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6346 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. januar 2023 #6347 Del Skrevet 16. januar 2023 35 minutter siden, Athena Catalina. said: Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. 3 minutter siden, Embla Othea said: Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6348 Del Skrevet 16. januar 2023 SVK skrev (Akkurat nå): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. januar 2023 #6349 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg synes du er dødssterk @Embla Othea. Verden er dessverre ikke rettferdig og det er uendelig trist at du har det som du har det. Sender deg en egen rose. 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar 2023 #6350 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂 Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, vi ser på deg som en av våre mange gode forumvenner her på KG. Vi synes at du er en kul, snill, grei, hyggelig, koselig og fin jente vi.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar 2023 #6351 Del Skrevet 16. januar 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg synes du er dødssterk @Embla Othea. Verden er dessverre ikke rettferdig og det er uendelig trist at du har det som du har det. Sender deg en egen rose. 🌹 Cassidy Tvillingene er hjertens enige vi.♥️♥️🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6352 Del Skrevet 16. januar 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg synes du er dødssterk @Embla Othea. Verden er dessverre ikke rettferdig og det er uendelig trist at du har det som du har det. Sender deg en egen rose. 🌹 Nå ble jeg rørt. Tusen takk Verden er urettferdig ja, noen får mer motgang enn andre, men jeg får heldigvis hjelp og er i gode hender selv om jeg er under et omfattende tvangsregime. ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6353 Del Skrevet 16. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker deg veldig godt, vi ser på deg som en av våre mange gode forumvenner her på KG. Vi synes at du er en kul, snill, grei, hyggelig, koselig og fin jente vi.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Jeg liker dere også utrolig godt! Jeg setter stor pris på at dere er her gode C&C 🥰 Våre konditorer og natteravnere 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6354 Del Skrevet 16. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er hjertens enige vi.♥️♥️🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 16. januar 2023 #6355 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (14 minutter siden): Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂 🤗❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #6356 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (51 minutter siden): Hva ler du av, din rakkerunge!? Nå må du ikke fyre meg opp sånn som du gjør med @Hoppetaujenta! Jeg blir helt *chilli» hvis du fakker med meg! 🏃♂️🏍️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 16. januar 2023 #6357 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️🏍️ Ja - løp du! Jeg bæder helt Du veit jo at jeg er innlagt på psyk, jeg er jo per definisjon gal Endret 16. januar 2023 av Embla Othea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #6358 Del Skrevet 16. januar 2023 Athena Catalina. skrev (51 minutter siden): Jeg liker å inkludere alle, så alle på sosial prat, får av meg. Jeg synes det er en veldig fin måte å feire 20 års jubileum for tråden med å gi alle en rose 😃 Embla Othea skrev (19 minutter siden): Jeg ønsker å gi en 🌹 til alle på sosioprat. Som mange av dere vet er jeg innlagt på psykiatrisk og jeg har begrenset eller ingen kontakt med medpasienter, så jeg setter utrolig stor pris på dere 🥰 Dere er så inkluderende og rause og det er utrolig godt ☺️ Å være på KG er dagens høydepunkt 🙂 Jeg synes det er artig når vi alle tuller 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. januar 2023 #6359 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja - løp du! Jeg bæder helt Bæder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. januar 2023 #6360 Del Skrevet 16. januar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Jeg liker dere også utrolig godt! Jeg setter stor pris på at dere er her gode C&C 🥰 Våre konditorer og natteravnere 😀 Cassidy Tvillingene synes at du er veldig lett å like og bli glad i, vi bare digger deg Embla Othea.🥰🥰😍😍🤩🤩♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå