chimp Skrevet 17. mars 2003 #601 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal dele ut enda en rose idag, og den går til Eowyn fordi hun opplever noe så trist og vanskelig som å miste en venn.......D minste du skal ha nå er ihvertfall en rose...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 #602 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal dele ut enda en rose idag, og den går til Eowyn fordi hun opplever noe så trist og vanskelig som å miste en venn.......D minste du skal ha nå er ihvertfall en rose...... Tusen takk for rosen chimp, det er godt å ha noen å komme til på ettermiddagene når jeg har det vanskelig, blir i bedre humør hvis jeg kan si det sånn.... En stor rose tilbake til deg Chimp!!!!! ----,---´-----,---<( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. mars 2003 #603 Del Skrevet 17. mars 2003 Eowyn får en rose av meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 17. mars 2003 #604 Del Skrevet 17. mars 2003 Tusen takk Arwen22! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. mars 2003 #605 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har vært litt "ute" en stund - men tusen takk for snøklokke ivanka. Det er en blomst jeg virkelig setter pris på, der den stikker hodet opp gjennom snøen og rekker tunge til vinteren. Og så gir jeg halvdelen min en rose. Han trenger det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. mars 2003 #606 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag vil jeg gi en kjempesvææær rød rose til Madison for den koselige PM'en du sendte, og fordi jeg kanskje tror at du trenger en liten oppmuntring? Kjempekoz fra Lillian vaffal! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. mars 2003 #607 Del Skrevet 17. mars 2003 Å, tusen takk:) Det var koselig Lillian :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mars 2003 #608 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg vil gi dagens rose til Fredagsbarn som har vært meg til stor hjelp idag! Kjempefint at noen tar seg av oss "ferskinger" -----------<------<----- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2003 #609 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg slenger opp min rose til Usikker, for hun har beina plantet til jorda, ja. :D Også har hun jaggu bein i nesa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 18. mars 2003 #610 Del Skrevet 18. mars 2003 I dag vil jeg dele ut to roser og duggfriske sådan: @)- jeg tenker på deg!! @) til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 18. mars 2003 #611 Del Skrevet 18. mars 2003 Tusen takk Lott@!! Idag vil jeg gi en rose til alle dere åp KG, dere er en superflott gjeng o komme til når man er nedfor!! Stor klem og mange roser fra Eowyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. mars 2003 #612 Del Skrevet 18. mars 2003 Nå er det lange siden jeg har gitt roser altså... Har noen til gode her og deler villig ut: Først vil jeg gi en til Kira (selv om hun har fått før tror jeg). Synes at du virker meget moden, til tross for din unge alder. Du skriver flotte innlegg og virker både klokere og mer moden enn mange andre her inne (selv om de er eldre). Så vil jeg gi en rose til Kverula, som ikke kommer inn på chatten og blir sint :evil: . Håper at du kommer inn nesten gang da... Neste rose går til Sandman, fordi du får oss til å se ting fra andre vinkler og har gode, velformulerte innlegg. Tror ikke at jeg har flere roser på lager nå jeg.. selv om det er mange flere som har fortjent en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. mars 2003 #613 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg vil gi en rose til venninnen min A som mistet sin niese på lørdag. Håper de tar drittsekken som gjorde det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. mars 2003 #614 Del Skrevet 18. mars 2003 Tusen takk Kira - blir jo helt rørt jeg...... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2003 #615 Del Skrevet 18. mars 2003 *rødme* :oops: Tusen takk, Lea! Det er ord som varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. mars 2003 #616 Del Skrevet 18. mars 2003 Var lissom meningen også det da Kira . Og det verste av alt er at jeg mente hvert eneste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 18. mars 2003 #617 Del Skrevet 18. mars 2003 Så koselig, Lea! Nå ble jeg glad. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #618 Del Skrevet 18. mars 2003 Takker LEA for den rosen jeg fikk av henne igår! Det var kjempekoselig! Det var ikke gøy å måtte stå på utsiden av chatten... :cry: Takker samtidig for koselig chat ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #619 Del Skrevet 18. mars 2003 Vil gi en rose i kveld jeg også, og den skal gå til SKUSLA! Den skal hun få fordi hun er så tapper, tålmodig og humørfylt! KG hadde ikke vært det samme uten deg!! --------------<--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #620 Del Skrevet 19. mars 2003 Min rose går idag til Madison. Lykke til i din nye single tilværelse. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå