Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Skal dele ut enda en rose idag, og den går til Eowyn fordi hun opplever noe så trist og vanskelig som å miste en venn.......D minste du skal ha nå er ihvertfall en rose......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal dele ut enda en rose idag, og den går til Eowyn fordi hun opplever noe så trist og vanskelig som å miste en venn.......D minste du skal ha nå er ihvertfall en rose......

Tusen takk for rosen chimp, det er godt å ha noen å komme til på ettermiddagene når jeg har det vanskelig, blir i bedre humør hvis jeg kan si det sånn....

En stor rose tilbake til deg Chimp!!!!!

----,---´-----,---<(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt "ute" en stund - men tusen takk for snøklokke ivanka. Det er en blomst jeg virkelig setter pris på, der den stikker hodet opp gjennom snøen og rekker tunge til vinteren.

Og så gir jeg halvdelen min en rose. Han trenger det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vil jeg gi en kjempesvææær rød rose til Madison for den koselige PM'en du sendte, og fordi jeg kanskje tror at du trenger en liten oppmuntring? :roll:

Kjempekoz fra Lillian vaffal! :wink:

@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg vil gi dagens rose til Fredagsbarn som har vært meg til stor hjelp idag! Kjempefint at noen tar seg av oss "ferskinger" :wink:

-----------<------<-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger opp min rose til Usikker, for hun har beina plantet til jorda, ja. :D Også har hun jaggu bein i nesa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Lott@!!

Idag vil jeg gi en rose til alle dere åp KG, dere er en superflott gjeng o komme til når man er nedfor!!

Stor klem og mange roser fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lange siden jeg har gitt roser altså...

Har noen til gode her og deler villig ut:

Først vil jeg gi en til Kira (selv om hun har fått før tror jeg).

Synes at du virker meget moden, til tross for din unge alder.

Du skriver flotte innlegg og virker både klokere og mer moden enn mange andre her inne (selv om de er eldre).

Så vil jeg gi en rose til Kverula, som ikke kommer inn på chatten og blir sint :evil: . Håper at du kommer inn nesten gang da...

Neste rose går til Sandman, fordi du får oss til å se ting fra andre vinkler og har gode, velformulerte innlegg.

Tror ikke at jeg har flere roser på lager nå jeg.. selv om det er mange flere som har fortjent en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en rose til venninnen min A som mistet sin niese på lørdag.

Håper de tar drittsekken som gjorde det!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Takker LEA for den rosen jeg fikk av henne igår! Det var kjempekoselig! Det var ikke gøy å måtte stå på utsiden av chatten... :cry:

Takker samtidig for koselig chat ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vil gi en rose i kveld jeg også, og den skal gå til SKUSLA! Den skal hun få fordi hun er så tapper, tålmodig og humørfylt!

KG hadde ikke vært det samme uten deg!!

--------------<---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...