Skusla Skrevet 15. mars 2003 #581 Del Skrevet 15. mars 2003 Idag vil jeg gjerne få gi en stoooor rose til *Perser* @)>---------;----- å si at jeg tenker på deg....... Så vil jeg takke for rose fra Usikker og gi deg en stor en tilbake..... @)>--------;---- Jeg ble veldig glad for den...... og for hilsenen i dagboka mi... Tusen tusen takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. mars 2003 #582 Del Skrevet 16. mars 2003 Idag har jegtre roser å dele ut siden jeg har vært borte fra KG i et par dager. Den første rosen min går til Madison,stå på! :blunke: Den andre rosen min går til Care, håper du trives i ny-jobben! Den siste rosen min går til min bestevenninne, som har det trist og leit nå... -----,-----´---------<( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. mars 2003 #583 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg vil gjerne gi min rose til Tristessa for en hyggelig samtale på chatten i går. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. mars 2003 #584 Del Skrevet 16. mars 2003 Idag har jegtre roser å dele ut siden jeg har vært borte fra KG i et par dager. Den andre rosen min går til Care, håper du trives i ny-jobben! -----,-----´---------<( Oj, får jeg rose igjen :oops: tusen takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. mars 2003 #585 Del Skrevet 16. mars 2003 Takk for rosen, Kira, du får dagens rose av meg! Håper de fem ilderne er snille med deg... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 16. mars 2003 #586 Del Skrevet 16. mars 2003 vil i dag gi mange roser til ei/en som jeg trur vil være annonym i dette tilfelle. takk for at du gjorde meg oppmerksom på en ting som kunne gitt meg store problemer her inne. setter veldig stor pris på at du tokk deg tid til og sende en pm og innformere meg om det. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. mars 2003 #587 Del Skrevet 16. mars 2003 Tusen 1000 takk Eowyn :D Kan trygt si jeg trener den :-? En mega-giga rose til deg, fordi du er så snill :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 16. mars 2003 #588 Del Skrevet 16. mars 2003 Ja, *Lilian* du kan trygt ta imot den, den var til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. mars 2003 #589 Del Skrevet 16. mars 2003 :oops: Tusen takk, Fruenge!! :kysse: I dag vil jeg sende en rose tilbake til deg, jeg!! For du har hjulpet meg masse og støttet meg, jeg er SÅ glad for at jeg har blitt nett-kjent med deg! :D Koz, Lillian @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. mars 2003 #590 Del Skrevet 16. mars 2003 Tak for rose, *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 16. mars 2003 #591 Del Skrevet 16. mars 2003 Tusen 1000 takk Eowyn :D Kan trygt si jeg trener den :-? En mega-giga rose til deg, fordi du er så snill :D Tusen takk snille du!!! *setter den på stuebordet slik at jeg kan se den hele tiden og tenke på Madison!!* 'Du er en superduper jente!!! Skal finne på noe gøy snart da, ikkesant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. mars 2003 #592 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag vil jeg gi en rose til noen jeg faktisk ikke kjenner. Men jeg vet hvilken situasjon stakkaren har havnet i, og den rosen jeg gir ham, er til han når det går opp for ham om en stund. Jeg sier stakkars fyr, og ønsker han lykke til. Det trenger han. Å hvilken sjebne...... Ikke kan jeg gjøre noe heller, annet enn å skrive denne lille biten her. Stort mer gåtefull enn dette er det vanskelig å være.... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. mars 2003 #593 Del Skrevet 17. mars 2003 Da vil jeg gi en til deg milo fordi du TENKER på denne personen og syntes han har en stakkars sjebne..... Gåtefull er bare forbokstaven..... Nei på tide å gå å legge seg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. mars 2003 #594 Del Skrevet 17. mars 2003 Takk for rosen, Kira, du får dagens rose av meg! Håper de fem ilderne er snille med deg... :blunke: Åh, tusen takk, den trengte jeg, du er en knupp, altså! 8) Nå er de tre andre ildere på besøk hos eieren sin. *savner dem* Utrolig hvor glad man blir i disse dyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #595 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg har fridd, og chimp har sagt ja! Gjett hvem rosen går til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. mars 2003 #596 Del Skrevet 17. mars 2003 STOOOOR, RØØØØØD rose i retur til søte trøffelen min..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #597 Del Skrevet 17. mars 2003 STOOOOR, RØØØØØD rose i retur til søte trøffelen min..... Ehrm... - MIN rose gikk også til meg... :o (kødda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. mars 2003 #598 Del Skrevet 17. mars 2003 Ertekroken!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. mars 2003 #599 Del Skrevet 17. mars 2003 I dag går en stor bukett til bestefaren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. mars 2003 #600 Del Skrevet 17. mars 2003 Idag går den storrose til mormoren min som ligger på sykehuset med magesår og har hatt hjerteinfarkt..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå