Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart :dagens-rose: til Skravla. :kose:

Skrevet
Helt klart :dagens-rose: til Skravla. :kose:

Tusen takk vennen min. :klem:

Skrevet

:roser: til Alive!

Gratulerer med dagen :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet
:dagens-rose: Til Saeria for all støtten de siste dagene. Takk vennen for at du er den du er. :roser:
Skrevet

Dagens rose går til alle de flotte jentene som har bidratt med omtanke, klemmer og ubeskrivelige gode ord i en tung situasjon. Tusen, tusen takk til Reka, Ansjoni, Ambriel, Frigg, Evalina, StoreSky, lillesky, loffen, LekeHusmor, janne84, lucy, milla-mor, camilla, MariannE, Nishiki og Fisk73. Helt fantastiske jenter!

:dagens-rose:

Skrevet

Dagens rose fra meg, går til søteste Alice :dagens-rose:

Du er så utrolig morsom, og så utrolig sterk og klok. Og du har den fineste vesken jeg noensinne har bodd i!

Hvis jeg var en mann, så hadde du definitivt vært drømmedama :sjarmor:

Skrevet
Dagens rose fra meg, går til søteste Alice :dagens-rose:

Du er så utrolig morsom, og så utrolig sterk og klok. Og du har den fineste vesken jeg noensinne har bodd i!

Hvis jeg var en mann, så hadde du definitivt vært drømmedama :sjarmor:

I lige måde, milla-mor. Skjønt, for meg er du drømmedama til tross for at jeg ikke er mann :sjarmor::kline:

Skrevet
:dagens-rose: Går til Alice, fordi hun er Alice. Helt fantastisk rett og slett :)
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg vil gi to :dagens-rose: i dag. Ei til Ulva35 og ei til jente79. Tusen takk for at dere er de dere er :kose:

Gjest Grafica
Skrevet
:dagens-rose: Til Grafica fordi jeg syns du har fine innlegg.

Vet du, jeg så ikke denne før nå, ved en tilfeldighet! Takk på veldig langt etterskudd, Brunhilde!

Dagens roseR går til

Marc Spector, fordi jeg blir glad av å lese dagboken hans :dagens-rose:

og

gjesten Lillevenn, for gode og reflekterte svar i tråden "Å få barn tidlig" :dagens-rose:

Skrevet

En rose til Iss, fordi hun er så flink! :dagens-rose:

Skrevet (endret)

Dagens rose går til Reka! Ju nåvv vay :)

:dagens-rose:

Edit: glemte rosa ...

Endret av Alice Ayres
Skrevet
:dagens-rose: til Wadjet -fordi hun er furten på meg og jeg prøver å blidgjøre henne :fnise:
Skrevet

Smiskræv! :tunge1:

Uff, jeg er så lettsmisket, atte! :kline:

Skrevet (endret)
Jeg vil gi to :dagens-rose: i dag. Ei til Ulva35 og ei til jente79. Tusen takk for at dere er de dere er :kose:

Tusen takk vennen. En :dagens-rose: tilbake til deg.

Og så vil jeg gi en :dagens-rose: til Mariposa, Mummi, Pøbelsara, Envy, Karense, jente79, Kospia og dere andre som er innom tråden min og gjør den til et fantastisk sted. Dere er topp alle sammen :dagens-rose:

Endret av Ulva35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...