Væren Skrevet 9. mars 2003 #481 Del Skrevet 9. mars 2003 Tusen takk, Perser! Du er snill!!! Sender deg en rose tilbake, jeg! :D Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2003 #482 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg vil gi en hel bukett med roser jeg - til tegner bare den ene rosen ... @ Og så vil jeg takke deg Perser for rosen jeg fikk av deg ...tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 9. mars 2003 #483 Del Skrevet 9. mars 2003 Oi - tuuusen takk, Virgo! :D Ble rørt og samtidig veldig glad. *lita jente med stooort smil* Og jeg som elsker roser! Jeg vil gi deg tre roser tilbake: - en fordi du er den du er - en fordi du har fantastisk god smak når det gjelder kjæledyr - og en fordi jeg vet at du trenger en stooor oppmuntring i en lysegrå hverdag @>--->----> @>--->----> @>--->----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 9. mars 2003 #484 Del Skrevet 9. mars 2003 Tuuusen takk Guro Jeg er glad for at du er på KG jeg ....Du har virkelig en oppmuntrende virkning på meg :D ....jeg er jo glad jo :o *stoooort smil til deg * Bofsen min vil forresten gi bofsen din en slikk på snuten ..*slikke*....han er såååå enig med deg at vi har god smak når det gjelder valg av kjæledyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. mars 2003 #485 Del Skrevet 9. mars 2003 Jøss takk for rose Skulsa...en tilbake til deg. Og en til Tiqa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 10. mars 2003 #486 Del Skrevet 10. mars 2003 Idag gir jeg meg selv en trøsterose, må være alene i 10 dager mens gutten min er på vinterøvelse... :cry: *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. mars 2003 #487 Del Skrevet 10. mars 2003 I dag gir jeg en rose til care som har fått seg jobb! Gratulerer! :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mars 2003 #488 Del Skrevet 10. mars 2003 I dag gir jeg en rose til care som har fått seg jobb! Gratulerer! :D @ Å tusen takk, Midnattsol Da får du en rose igjen fordi du er så oppmerksom og generøs :blunke: @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. mars 2003 #489 Del Skrevet 10. mars 2003 Tuuusen takk! Nå ble jeg glad. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. mars 2003 #490 Del Skrevet 10. mars 2003 Dagens rose går til Liten og Care. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 10. mars 2003 #491 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg og vil gi Care en rose. Gratulerer så mye med jobben :D ----------<---------< Og så vil jeg gi alle som søker jobb og ikke får tak i jobb, en rose hver. Jeg vet hvordan dere har det. Arbeidsmarkedet er mer labert enn på lenge, og begge vi her hjemme merker det godt også. Jeg ønsker dere lykke, lykke til med jobbsøkingen :D ----------<---------< Klemmer fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. mars 2003 #492 Del Skrevet 10. mars 2003 Takk SS og Diva. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 10. mars 2003 #493 Del Skrevet 10. mars 2003 dagens,i anledning årstiden, snøklokkergår til noen av alle dere som er grunnene til at jeg er her: vinga waco eowyn diva arwen22 sexy sadie fruenge ellen26 vala bohemia aline bettie leo milo minderbinder og selvfølgelig gry, uten henne hadde jeg jo ikke fått noen glede av dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 10. mars 2003 #494 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har i dag en stk. rose. Den skal fordeles mellom to personer. Den ene delen er til Ivanka. Takk for rosen.....det er kjekt å vite at du er her. Den andre delen går til Kristianne. Jeg vet at hun enda ikke har skrevet et eneste innlegg her inne, men hun har sagt til meg at hun skal. I så fall...Vær snille med henne.....hun er faktisk min mor, i det virkelige liv. Jeg håper å få henne hektet her inne...... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. mars 2003 #495 Del Skrevet 10. mars 2003 Du og din mor får dele ei rose fra meg, Milo @ Og velkommen til henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. mars 2003 #496 Del Skrevet 10. mars 2003 Min rose går til Milo i dag - fordi du skriver noen fascinerende innlegg og fordi du som meg bor i en koselig by... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. mars 2003 #497 Del Skrevet 10. mars 2003 Min rose går til *Lillian* og snuppeluppen hennes siden de fikk seg leilighet i dag. Way to go girl :blunke: @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 10. mars 2003 #498 Del Skrevet 10. mars 2003 jeg vil gi thea en stor rose jeg...rett og slett fordi du er ei så tøff jente, og selv om du sikkert ikke har det helt lett om dagen så sprer du utrolig masse glede rundt deg her på KG :kgsmil: KG kommer ikke til å bli det samme uten deg Thea så jeg håper inderlig du får deg en data i den nye leiligheta di og slik at du ikke blir borte for oss :cry: stor klem til deg fra sola :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2003 #499 Del Skrevet 11. mars 2003 Gry skal ha dagens rose @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2003 #500 Del Skrevet 11. mars 2003 Tuuusen takk for snøklokke Ivanka!! Jeg vil dele ut to roser i dag En til Ivanka fordi jeg fikk en hyggelig overaskelse når jeg kom hjem (snøklokke) og en til Eowyn som sitter hjemme alene stakkar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå