Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk Kamela! Du er snill du! :roser: til deg, for du alltid får meg i godt humør! :klemmer:

:klemmer::klemmer:

Tusen takk vennnen min - gleder meg til neste treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dose går til journalist-Linn, som er så utrolig flink til å kopiere andres artikler og poste dem med sitt eget navn! Jeg er imponert!

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=301785

Jeg gir dagens ROSE til journalist-Linn, som får ufortjent mye kjeft for forhold vi ikke kjenner hele bakgrunnen til.

Linn: :dagens-rose:

Endret av Wolven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Annie, i like måte! :klem:

Dagens rose går til alle dere søte KG-mennesker der ute som gjør at jeg trives så godt her inne! :dagens-rose:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen roseR går til alle som har bidratt så raust med sine egne erfaringer, meninger og kunnskap i det jeg nå bare kaller "stumpevasketråden" de siste dagene.

Jeg er helt overveldet over den grad av åpenhet folk har vist i denne tråden...den er jo rett og slett ubetalelig!!! Roser til alle som har bidratt - ingen nevt, ingen glemt!!!

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir dagens ROSE til journalist-Linn, som får ufortjent mye kjeft for forhold vi ikke kjenner hele bakgrunnen til.

Linn: :dagens-rose:

Ufortjent er det neppe, hun er selv ansvarlig for å sette grenser for hva hun kan finne seg i moralsk og etisk. Det er hennes ansvar, om hun var ekte journalist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eugene Onegin

fordi innleggene er til tider latterlig provoserende, og meningene blir alltid stått for, EO står for seg selv og sine ord, med fantastisk ironi og selvsarkasme.

rose fra meg. vet ikke hvor jeg finner den men det er ikke så farlig

fikk god hjelp av frysepulver :)

:dagens-rose: til EO

Endret av jannamor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Eugene Onegin

fordi innleggene er til tider latterlig provoserende, og meningene blir alltid stått for, EO står for seg selv og sine ord, med fantastisk ironi og selvsarkasme.

rose fra meg. vet ikke hvor jeg finner den men det er ikke så farlig

fikk god hjelp av frysepulver :)

:dagens-rose: til EO

hadde håpet at jeg aldri fikk en rose.

men uansett takk skal du ha. Jeg gidder ikke og finne rosen men du får en tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...