Gjest Frysepulver Skrevet 7. november 2007 #4921 Del Skrevet 7. november 2007 til Brunhilde, fordi hun hjalp meg med smileyproblematikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #4922 Del Skrevet 8. november 2007 til Flying som er høygravid og fortsatt jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 #4923 Del Skrevet 8. november 2007 til Dr. Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #4924 Del Skrevet 8. november 2007 til Dr. Annie! Tusen takk Du skal få du også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #4925 Del Skrevet 8. november 2007 til Dr. Annie! til Annie, den er jeg gjerne med på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #4926 Del Skrevet 8. november 2007 Dagens dose går til journalist-Linn, som er så utrolig flink til å kopiere andres artikler og poste dem med sitt eget navn! Jeg er imponert! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=301785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2007 #4927 Del Skrevet 8. november 2007 til Annie, den er jeg gjerne med på Tusen takk Kamela! Du er snill du! til deg, for du alltid får meg i godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2007 #4928 Del Skrevet 8. november 2007 Tusen takk Kamela! Du er snill du! til deg, for du alltid får meg i godt humør! Tusen takk vennnen min - gleder meg til neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. november 2007 #4929 Del Skrevet 8. november 2007 Tusen takk Du skal få du også!!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolven Skrevet 8. november 2007 #4930 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Dagens dose går til journalist-Linn, som er så utrolig flink til å kopiere andres artikler og poste dem med sitt eget navn! Jeg er imponert! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=301785 Jeg gir dagens ROSE til journalist-Linn, som får ufortjent mye kjeft for forhold vi ikke kjenner hele bakgrunnen til. Linn: Endret 8. november 2007 av Wolven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 8. november 2007 #4931 Del Skrevet 8. november 2007 Dagens fra meg går til WildThing Fordi du virkelig fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #4932 Del Skrevet 9. november 2007 til Yvonne som har bursdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2007 #4933 Del Skrevet 9. november 2007 Tusen takk Annie, i like måte! Dagens rose går til alle dere søte KG-mennesker der ute som gjør at jeg trives så godt her inne! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. november 2007 #4934 Del Skrevet 9. november 2007 Dagen roseR går til alle som har bidratt så raust med sine egne erfaringer, meninger og kunnskap i det jeg nå bare kaller "stumpevasketråden" de siste dagene. Jeg er helt overveldet over den grad av åpenhet folk har vist i denne tråden...den er jo rett og slett ubetalelig!!! Roser til alle som har bidratt - ingen nevt, ingen glemt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #4935 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg gir dagens ROSE til journalist-Linn, som får ufortjent mye kjeft for forhold vi ikke kjenner hele bakgrunnen til. Linn: Ufortjent er det neppe, hun er selv ansvarlig for å sette grenser for hva hun kan finne seg i moralsk og etisk. Det er hennes ansvar, om hun var ekte journalist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 9. november 2007 #4936 Del Skrevet 9. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 10. november 2007 #4937 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Eugene Onegin fordi innleggene er til tider latterlig provoserende, og meningene blir alltid stått for, EO står for seg selv og sine ord, med fantastisk ironi og selvsarkasme. rose fra meg. vet ikke hvor jeg finner den men det er ikke så farlig fikk god hjelp av frysepulver til EO Endret 10. november 2007 av jannamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. november 2007 #4938 Del Skrevet 10. november 2007 til jannamor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannamor Skrevet 10. november 2007 #4939 Del Skrevet 10. november 2007 hvorfor? takk takk :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. november 2007 #4940 Del Skrevet 10. november 2007 Eugene Onegin fordi innleggene er til tider latterlig provoserende, og meningene blir alltid stått for, EO står for seg selv og sine ord, med fantastisk ironi og selvsarkasme. rose fra meg. vet ikke hvor jeg finner den men det er ikke så farlig fikk god hjelp av frysepulver til EO hadde håpet at jeg aldri fikk en rose. men uansett takk skal du ha. Jeg gidder ikke og finne rosen men du får en tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå