Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter å ha lest nok et reflektert og godt innlegg fra Eir, får hun min :dagens-rose:. Tøffere og sterkere dame tror jeg vi skal lete lenge etter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ulva35

Jeg vil gi dagens :dagens-rose: til Hufse-Tufsa fordi hun trenger en oppmuntring. :klem: og fordi hun er min venn :)

Og jeg vil også gi Lazuli en :dagens-rose: fordi hun er den hun er, en skikkelig god venn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag går :dagens-rose: til Iss, Kort Innpå og den lille nyfødte Prinsessa! :klem:

:legrine: så ikke denne før nå jeg!! Tusen takk!

En bukett :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: til DARIA, som har bursdag i dag! :bursdag::klem:

Sender over en bukett til Daria jeg også.. ;):dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gi en :dagens-rose: til Frk Åberg

Takk for at du fikk meg til å tenke og fordi du tok deg tid til å svare på mine lange innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Jeg vil gi en rose til meg selv, og til alle her på kg, også gjester. Men egentlig liker jeg ikke roser, jeg er en som heller en orkide-menneske (langt lerret, vet det)

Gir en blomst i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en rose til vimselot, siden hu greier å skrive lange, velskrevne innleg, som faktisk ikke betyr noenting. Det er like overaskende og fasinerende, hver gang jeg leser noe du skriver. Det står så inmari mye, men samtidig så veldig lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En til meg selv fordi jeg trenger og fortjener det :dagens-rose:

En til en god venn som fortjener det og jeg savner :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Å! Nå ble jeg glad! :) Er riktignok lenge siden jeg fikk rosene jeg ble så glad for, men jeg har ikke sett de før nå!

Jeg vil gi en stor :dagens-rose: til Ulva35 og en stor :dagens-rose: til Hufsetufsa, dere er så søte og gode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...