Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Gjest Flying Queen

Jeg gir en :dagens-rose: til loffen som hadde bursdag og en :dagens-rose:til Annie som har bursdag i dag!

Så gir jeg hen hel bønsj til hele jenteligaen! Glad i dere! :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ulva35

En :dagens-rose: til Hufse-Tufsa fordi hun har lovet å være med på fotballkamp til sommeren :ler:

Og så vil også jeg gi en :dagens-rose: hver til Shabana og Rainbow Brite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Dagens :dagens-rose: vil jeg gi til Lizzi, som har slettet seg. Så Lizzi: Hvis du er her så håper jeg du ser rosen, og vet at vi savner deg :dagens-rose:

Så vil jeg gi en :dagens-rose: til alle andre som kjenner meg her, med ønske om en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå Annie vennen! :klem:

Takk for at du er den du er! og en ekstra takk for all skravlingen i det siste :ler:

:hjerte:

Jeg liker å få dagens rose :sjarmor::ler:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Ulva35

Vil gi bort flere roser i dag jeg. :dagens-rose: til Lazuli fordi jeg savner deg, og lurer på hvordan det er med deg. :dagens-rose: til Hufse-Tufsa, også fordi jeg savner deg, men også fordi du besøker Ulvas fotballtråd av og til, selv om du gjesper :ler:

Og igjen vil jeg gi en :dagens-rose: til Shabana og Rainbow Brite. Fordi dere er så søte og fordi jeg håper å se dere oftere.

:dagens-rose::dagens-rose: også til LilleMy og "gatas skrekk" fordi de holder siste ordet tråden i livet sammen med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...