Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yme  :dagens-rose:

Da vil jeg også gi en rose tilbake til Milione! Her, fra meg til deg :dagens-rose:

Kun fordi jeg er en så ålreit fyr... Det har ikkeno med at du sendte meg en PM å TVANG meg til å gjøre det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Da vil jeg også gi en rose tilbake til Milione! Her, fra meg til deg :dagens-rose:

Kun fordi jeg er en så ålreit fyr... Det har ikkeno med at du sendte meg en PM å TVANG meg til å gjøre det...  ;)

:ler: ha, ha Nå ble jeg glad og kjempeoverasket ;)

Yme er snill gutt :klem:

:klø: tvang, vel jeg gjordet deg bare opmersom på min rose til deg, og ymtet :sjenert: såvidt innpå at jeg ville ha en tilbake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg vil gi en rose til Epona. Fordi du er den du er. :dagens-rose:

Endret av Trulselinemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi en rosa til Midnattsol som sitter og leser til eksamen i disse dager, LYKKE TIL!!!  :dagens-rose:

:-D

Nå ble jeg glad, tusen takk. Trengte det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vil jeg gi til min tapre datter,som ble syk i mammas mage. fikk kreft og har overlevd operasjon og cellegift kurer. ho har vært gjennom mye helvette,men er i dag frisk- 11 år gammel :ironi:;) stå på,gullet mitt. elsker deg høyere enn alt. kos fra mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
den vil jeg gi til min tapre datter,som ble syk i mammas mage. fikk kreft og har overlevd operasjon og cellegift kurer. ho har vært gjennom mye helvette,men er i dag frisk- 11 år gammel :ironi:  ;) stå på,gullet mitt. elsker deg høyere enn alt. kos fra mamma

:dagens-rose: Da vil jeg gi deg en rose, jeg regner med det ikke har vært helt lett for deg heller :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg vil gi en til sneglefanten som leser seg ihjel om dagene!!

:dagens-rose:

Nommen!

Jeg leser meg jo ikke ihjel. Ikke enda hvertfall :ler:

:kose:

Denne er til Mikke fordi han er dødskul :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...