Gjest baby-E Skrevet 5. juli 2005 #3821 Del Skrevet 5. juli 2005 :dagensrose: til alle på KG, med ønske om en fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 5. juli 2005 #3822 Del Skrevet 5. juli 2005 :dagensrose: Til CocPuff! Tusen takk! :D :dagensrose: tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 5. juli 2005 #3823 Del Skrevet 5. juli 2005 En rose til meg selv, fordi jeg er den mest uheldige jeg kjenner - jeg har så mye uflaks at det halve kunne vært nok.. :-? :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 5. juli 2005 #3824 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg synes Lassie fortjener en rose siden hun er sa uheldig. Om bare jeg kunne sende henne litt lykke i steden.. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 6. juli 2005 #3825 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes lillebroren til søndagsengel? fortjener dagens rose fordi han har vært så heltemodig!! Les her :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juli 2005 #3826 Del Skrevet 6. juli 2005 WOW! :o Det var litt av en historie! Ham vil jeg også gi en rose! Så flott at noen tør å bry seg midt oppi all galskapen! Til Søndagsengelen sin lillebror fra sauen: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3827 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva har lillebror gjort? :dagensrose: til Væren på hennes siste frionsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juli 2005 #3828 Del Skrevet 6. juli 2005 Takk, MrsL: Den satte jeg veldig stor pris på! Sender en rose tilbake til MrsL fordi hun og jeg har mye til felles, bl.a. yrke og mange holdninger og syn på ting og tang, og ikke minst fordi hun er et utrolig behagelig og hyggelig bekjentskap! Setter pris på dine besøk i dagboken min! Denne er til deg, Fruen: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3829 Del Skrevet 6. juli 2005 Gosjameg :oops: Tusen takk, Væren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3830 Del Skrevet 6. juli 2005 Gjett om denne siden hengte seg veldig opp nå :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3831 Del Skrevet 6. juli 2005 Jepp, det var akkurat det den gjorde..... blir godt med nytt KG nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. juli 2005 #3832 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg skjønner at du ble glad for rosen ,da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3833 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, jeg ble jo det. Er ikke hver dag jeg får roser :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 6. juli 2005 #3834 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes Lassie fortjener en rose siden hun er sa uheldig. Om bare jeg kunne sende henne litt lykke i steden.. :dagensrose: Så søt du er!! Tusen takk, nå ble jeg kjempeglad!! Selv om jeg er uheldig så er jeg veldig lykkelig, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 6. juli 2005 #3835 Del Skrevet 6. juli 2005 Dagens rose :dagensrose: til LEYLA for alle gode ord og tanker - du er en superknupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 7. juli 2005 #3836 Del Skrevet 7. juli 2005 :dagensrose: går til Dalwhinnie fordi hun byttet bort Pilates dvd-ene sine til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2005 #3837 Del Skrevet 7. juli 2005 :dagensrose: til lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 12. juli 2005 #3838 Del Skrevet 12. juli 2005 Dagensrose til Gry, Hege og alle som har slitt og svettet i sommervarmen for å gi oss et nytt forum! bra jobba! Dette begynner å bli bra! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. juli 2005 #3839 Del Skrevet 12. juli 2005 Dagensrose til Gry, Hege og alle som har slitt og svettet i sommervarmen for å gi oss et nytt forum! bra jobba! Dette begynner å bli bra! :D ← Henger meg på denne jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2005 #3840 Del Skrevet 13. juli 2005 Dagens går til Bettie fordi hun er en dame det er kvalitet over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå