Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

En :dagensrose: til alle brukerne som har brydd seg i mine håpløst, vanskelige dager!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:dagensrose: til sixx, Sneip, Cyan, Iowa og alle dere andre som lager så mye leven i dagboka mi! :klem:

Og så :dagensrose: til Hanecamping som har så fin signatur.

God helg, alle sammen!

Skrevet

:dagensrose: til meg selv, nemlig! på dagen min.

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till ~Uri~og håper du får en kjempebra ferie i Spania :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

Nææh..

En rose til meg :oops:

:klem:

Og siden du er så snill, skal du få en av meg :dagensrose:

:wink:

Skrevet

:dagensrose: til Murmeldyret som har bursdag i dag! :)

Skrevet
Til Champagnepiken. :dagensrose:

Åh, du er nå søt, da! :dagensrose: right back at ya!

Skrevet

:dagensrose: til Cinzia for at du orker å bry deg om å lage så flotte og informative innlegg i dagboka mi :klem:

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: til Remyline, berre fordi.

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL ALLE PÅ KG :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gjest Moonshadow
Skrevet
:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL ALLE PÅ KG

Tenkte akkurat på det samme :P

Slenger meg på denne jeg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gjest Gjesta
Skrevet

En :dagensrose: til Snart Samboer fordi hun er ei jente med guts! :wink:

Skrevet

En :dagensrose: til Lompa fordi hun virker så snill.

Gjest Teletubbien
Skrevet

En rød-rød :dagensrose: til LEYLA

fordi hun er ekte, levende, snill og søt :wink:

:sjarmor:

Skrevet

:dagensrose:

til Teletubbien, fordi hun har så mange gode ord og fine dikt. Du er super!

Gjest Teletubbien
Skrevet
:dagensrose:

til Teletubbien, fordi hun har så mange gode ord og fine dikt. Du er super!

Åh lillesky dah :bukke:

Fikk lyst til å gi en :dagensrose: tilbake til deg jeg :wink: - Fordi du stadig er innom og legger igjen hyggelige spor etter deg :klem:

Skrevet

:dagensrose: til Cinzia for at du er så snill og deler dine tanker med meg

Skrevet

:kul: The Danish Blond tager lige ei STOR buket roser till seg sjølv for jeg fikk Ubuntu Linux inn i dataen min (etter et par timer) OG mistet ALLE gamla datafiler

:kghjerte: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...