Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

En :dagensrose: til alle brukerne som har brydd seg i mine håpløst, vanskelige dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dagensrose: til sixx, Sneip, Cyan, Iowa og alle dere andre som lager så mye leven i dagboka mi! :klem:

Og så :dagensrose: til Hanecamping som har så fin signatur.

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till ~Uri~og håper du får en kjempebra ferie i Spania :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL ALLE PÅ KG :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TILL ALLE PÅ KG

Tenkte akkurat på det samme :P

Slenger meg på denne jeg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:dagensrose:

til Teletubbien, fordi hun har så mange gode ord og fine dikt. Du er super!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
:dagensrose:

til Teletubbien, fordi hun har så mange gode ord og fine dikt. Du er super!

:klem:

Åh lillesky dah :bukke:

Fikk lyst til å gi en :dagensrose: tilbake til deg jeg :wink: - Fordi du stadig er innom og legger igjen hyggelige spor etter deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul: The Danish Blond tager lige ei STOR buket roser till seg sjølv for jeg fikk Ubuntu Linux inn i dataen min (etter et par timer) OG mistet ALLE gamla datafiler

:kghjerte: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...