lillesky Skrevet 2. juni 2005 #3721 Skrevet 2. juni 2005 :dagensrose: til Cyan, fordi hun fortjener det nå i den tøffe tiden! Håper det går bedre med deg.
Luise Skrevet 2. juni 2005 #3722 Skrevet 2. juni 2005 TUSEN TAKK, HEGE :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Gjest uri Skrevet 2. juni 2005 #3723 Skrevet 2. juni 2005 Jeg vil gi en :dagensrose: til LilleMy, som ikke har det så bra akkuratt nå :trøste:
Luise Skrevet 3. juni 2005 #3725 Skrevet 3. juni 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till LilleMy :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Luise Skrevet 3. juni 2005 #3726 Skrevet 3. juni 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till Formosis :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
aline Skrevet 3. juni 2005 #3727 Skrevet 3. juni 2005 jeg vil gi en rose til Sissan jeg, fordi hun er en klok kvinne og ett godt menneske. Glad i deg! :dagensrose:
Gjest baby-E Skrevet 3. juni 2005 #3728 Skrevet 3. juni 2005 :dagensrose: til Fredslilja, fordu hun er ferdig utdannet sykepleier i dag! Gratulerer!
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #3729 Skrevet 5. juni 2005 Jeg vil gi en rose til Silje:) og si at jeg tenker på henne :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #3730 Skrevet 5. juni 2005 Til baby-E, fordi hun fortjener det :dagensrose: *åsså rima det gitt *
Bustetroll Skrevet 6. juni 2005 #3731 Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil gi en :dagensrose: til alle de flotte menneskene her inne som deler mine gleder og sorger med meg. Dere er alle av stor betydning,og dere gjør en tung hverdag alltid litt enklere.
Gjest baby-E Skrevet 6. juni 2005 #3734 Skrevet 6. juni 2005 takk for det ~Alwa~! :dagensrose: går tilbake til deg
Gjest Teletubbien Skrevet 6. juni 2005 #3735 Skrevet 6. juni 2005 Dagens rose går til Sirka :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2005 #3737 Skrevet 6. juni 2005 En rose til Liv som er ferdig utdannet!
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2005 #3738 Skrevet 6. juni 2005 hmm første gang jeg gir rose til noen :dagensrose: gir til cyan og bamsemums da seff
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #3739 Skrevet 6. juni 2005 Det er en stor ære Lurven :bukke: , også første gang da gitt :-D Seffølgelig skal du få, ikke bare :dagensrose: men :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: av meg (det skulle være 3 men det ble 4 da men, matte har lissom aldri vært min sterke side )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå