Gå til innhold

DAGENS ROSE

Fremhevede innlegg

Skrevet

:dagensrose: til Cyan, fordi hun fortjener det nå i den tøffe tiden! Håper det går bedre med deg. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUSEN TAKK, HEGE

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

Jeg vil gi en :dagensrose: til LilleMy, som ikke har det så bra akkuratt nå

:trøste:

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

:dagensrose: Till LilleMy :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Till Formosis :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Skrevet

jeg vil gi en rose til Sissan jeg, fordi hun er en klok kvinne og ett godt menneske. Glad i deg! :dagensrose:

Gjest baby-E
Skrevet

:dagensrose: til Fredslilja, fordu hun er ferdig utdannet sykepleier i dag! Gratulerer!

Skrevet

Jeg vil gi en rose til Silje:) og si at jeg tenker på henne

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gjest Gjesta
Skrevet

Til baby-E, fordi hun fortjener det :dagensrose:

*åsså rima det gitt :sjenert: *

Skrevet

Jeg vil gi en :dagensrose: til alle de flotte menneskene her inne som deler mine gleder og sorger med meg. Dere er alle av stor betydning,og dere gjør en tung hverdag alltid litt enklere.

Skrevet

:dagensrose: Till Bustetroll for så vakre ord

Gjest baby-E
Skrevet

takk for det ~Alwa~!

:dagensrose: går tilbake til deg :wink:

Gjest Teletubbien
Skrevet

Dagens rose går til

Sirka

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

En rose til Liv som er ferdig utdannet!

Gjest lurven
Skrevet

hmm første gang jeg gir rose til noen :dagensrose:

gir til cyan og bamsemums da seff

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er en stor ære Lurven :bukke: , også første gang da gitt :-D

Seffølgelig skal du få, ikke bare :dagensrose: men :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: av meg :kyss:

(det skulle være 3 men det ble 4 da men, matte har lissom aldri vært min sterke side :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...