Gjest Hel Skrevet 17. mai 2005 #3641 Del Skrevet 17. mai 2005 Gir :dagensrose: til meg selv jeg, etter en skuffende 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 17. mai 2005 #3642 Del Skrevet 17. mai 2005 :trøste: Så får du da :dagensrose: :dagensrose: av meg så du kann bli lite smule gla CocoPuff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. mai 2005 #3643 Del Skrevet 17. mai 2005 :dagensrose: til ***** for en koselig tilbakemeldig ang. 17 mai. Mvhh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2005 #3644 Del Skrevet 17. mai 2005 Gir :dagensrose: til meg selv jeg' date=' etter en skuffende 17. mai.[/quote'] *lukter litt på CocoPuffs rose, jeg trenger også litt oppmuntring* Hurra.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 17. mai 2005 #3645 Del Skrevet 17. mai 2005 *lukter litt på CocoPuffs rose, jeg trenger også litt oppmuntring* Hurra.............. Uffda. :trøste: En :dagensrose: til deg og! Og tusen takk til blondinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2005 #3646 Del Skrevet 17. mai 2005 Uffda. :trøste: En :dagensrose: til deg og! Tusen takk *nesten helt glad igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. mai 2005 #3647 Del Skrevet 18. mai 2005 Dagens rose går til Ninakanin og alle andre som har eksamen i dag! Lykke til folkens! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 18. mai 2005 #3648 Del Skrevet 18. mai 2005 :dagensrose: og stor til Iowa. Glad i deg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. mai 2005 #3649 Del Skrevet 18. mai 2005 Yehey en roseeee!!! Tror den hjalp, for jeg tror jeg står! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 18. mai 2005 #3650 Del Skrevet 18. mai 2005 Sender en hel haug med roser til :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Tex :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 18. mai 2005 #3651 Del Skrevet 18. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Ninakanin :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mai 2005 #3652 Del Skrevet 19. mai 2005 :dagensrose: til Bustetroll & ~Alwa~ : Bli bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 19. mai 2005 #3653 Del Skrevet 19. mai 2005 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Til alle som prøver å hjelpe meg å lære norsk :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #3654 Del Skrevet 20. mai 2005 Må bare sende en :dagensrose: til Wig Wam... :oops: Til tross for at de ikke er KG'ere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 20. mai 2005 #3655 Del Skrevet 20. mai 2005 :dagensrose: til ~Alwa~ , fordi du er du, og du er verdens tøffeste! :dagensrose: til Anea, fordi du kjemper en tøff kamp! Jeg heier på dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mai 2005 #3656 Del Skrevet 20. mai 2005 :dagensrose: til Bustetroll & ~Alwa~ : Bli bra igjen! Jeg holder på Tusen Takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #3657 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg vil gi en liten bukett til den kjære dansken vår som er så søt og god og deler ut med roser (jeg druknet jeg i roser her om dagen, søte du!) til folk i hytt og pine :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 20. mai 2005 #3658 Del Skrevet 20. mai 2005 Åh næmmen helledussen, dette synes jeg må få rose.. Leyla har bodd sammen med sin kjære i 5 år i dag!! Yeheyyy!!! Trist at han er bortreist, men dere får feire senere!! :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. mai 2005 #3659 Del Skrevet 20. mai 2005 1000 TAKK Søte lille kaninvennen mi :blomst_opp: :bukke: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. mai 2005 #3660 Del Skrevet 21. mai 2005 :dagensrose: ~Alwa~, fordi jeg har bestemt meg for at du skal få en ny rose hver dag, helt du du er helt frisk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå