Gjest Chrizzy Skrevet 3. mai 2005 #3581 Del Skrevet 3. mai 2005 :dagensrose: til Chrizzy med ønsker at det går kjeeeempebra på xamen!!! Lykke til!! Tusen takk :dagensrose: En få jobben rose tilbake til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #3582 Del Skrevet 3. mai 2005 :dagensrose: En få jobben rose tilbake til deg Trenger det, takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #3583 Del Skrevet 3. mai 2005 :dagensrose: gir jeg til verdens tøffeste ~Alwa~ Takke takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. mai 2005 #3584 Del Skrevet 3. mai 2005 Trille, Knøtte, Yvonne og Wixx: Dere får ALLE dagens rose for å være så flink til å rette alle feilene mi. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: TUSEN TAKK Takk takk, i like måte. Så det ikke før nå, men jeg gir deg en for at du er slik en flink dame som står på! :dagensrose: Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 #3585 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Får du som lerer meg nya norske ord, jeg har en ALT for litten ordforråd. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #3586 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Får du som lerer meg nya norske ord' date=' jeg har en ALT for litten ordforråd. :cry:[/quote'] Du klarer deg bra syns jeg Nå skal jeg oversette det du skrev: " For du som lærer meg nye norske ord, jeg har for lite ordforråd " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #3587 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: til Mystisk fordi hu er gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mystisk Skrevet 4. mai 2005 #3588 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: og jeg vil gi en rose til Freckles fordi vi ler så utrolig godt sammen:D koffertjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 #3589 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Får dei annen engel for venlikheten sin :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 4. mai 2005 #3590 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: til Alwa og Bustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #3591 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: den blonde som er så gooooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #3592 Del Skrevet 4. mai 2005 Arwen, NinaKanin og Blond Angel For at dere er så hyggelige. :dagensrose: Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 #3593 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Til Dark og :dagensrose: Til Yvonne Dere er så snille og søte mot meg dumme danske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #3594 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Til Dark og :dagensrose: Til Yvonne Dere er så snille og søte mot meg dumme danske. Takk takk Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. mai 2005 #3595 Del Skrevet 4. mai 2005 :dagensrose: Til Dark og :dagensrose: Til Yvonne Dere er så snille og søte mot meg dumme danske. Nei nei Angel, du er ikke dum! Du er en engeeeel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 #3596 Del Skrevet 4. mai 2005 Men DANSK det er jeg i alle fall! og husk at ei engel kan også bli sinnt om folk er uretferdige mot én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. mai 2005 #3597 Del Skrevet 4. mai 2005 Nei nei Angel, du er ikke dum! Du er en engeeeel! Enig, du er absolutt ikke dum! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. mai 2005 #3598 Del Skrevet 4. mai 2005 :o Nå ikke det TAKKER Dark og Yvonne så hjertelig masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. mai 2005 #3599 Del Skrevet 5. mai 2005 :dagensrose: til ~Alwa~ . Du veit hvorfor vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #3600 Del Skrevet 5. mai 2005 :dagensrose: til Alwa og Bustis Tuuusen takk Moon :dagensrose: tilbake til deg. :dagensrose: til ~Alwa~ . Du veit hvorfor vennen.. Enda en Tusen takk vennen min. Og tusen :dagensrose: tilbake, fordi du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå