Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta
:dagensrose: til alle fordi dere fikk meg til å føle meg så velkommen når jeg var ny her! :klem:

:dagensrose: Tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Hei Freckles :)

Vet ikke om jeg har metverket til at du føler deg velkommen her, men jeg ØNSKER at du gør, så du får også en rose fra meg.

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: til alle fordi dere fikk meg til å føle meg så velkommen når jeg var ny her! :klem:

Jeg slenger meg på denne, og gir en :dagensrose: til alle som fikk meg til å føle meg velkommen! Og det er ganske mange :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Jeg vil gi en :dagensrose: til "skjerpings i morgen" gjengen. Dere har gitt meg den motivasjon jeg trengte for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) NEI jeg vil ikke gøre forskel, så ALLE får en rose!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: for alle er så søte mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

Dagens rose går til Leyla, som får sin kjære voffsefant operert for kreft i dag.

Håper alt går helt superdupert!!!

:dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wink: Dark Angel :wink:

:klem: Du skal veta at jeg aldrig vil bli "sur på" deg, jeg er

dårlig til at skrive på norsk og blir mye sinnt når jeg ikke kan finne de rette ord å uttrykke meg med, men jeg vil altid forstå at det du skriver ikke er wonnt ment og at du altid vil være en kjempebra venn av meg. :klem: :blomst_opp: :dagensrose: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:dagensrose: til jette fordi du er så søt & snill!

Hadde alle i verden hatt et så godt hjerte som du har, ville verden vert et mye bedre sted!!

You make the world a better place...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Dark Angel lever op til nicket sit og gør en dansk blondine helt rød i hodet.:oops:

You make the World a better place, too

:klem2: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:oops: Dark Angel lever op til nicket sit og gør en dansk blondine helt rød i hodet.:oops:  

You make the World a better place, too

:klem2:  :dagensrose:

Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi Dagens Rose til Hege :dagensrose:

Du fortjener flere en bare en rose,og jeg synes du er tøff som har gått gjennom det du har gjort.

Stå på Hege.Og gled deg over Våren som nå er i annmarsj.Og kos deg med Jobben.

:klem:

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk gi en rose til meg selv i dag!!!! Fordi jeg har hatt en tøff uke, med døsfall i familien og at jenta mi ble påkjørt av bil....Nå skal jeg legge meg, og håpe på en bedre dag i morgen :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Hei Freckles, hva gjør ei boomerang?

om du getter det så har du allerede fåt :dagensrose: :dagensrose:

OG det er feilen din at jeg bryr meg om deg FORDI du er den du er, så søt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis vimsevips.

Jeg vil gi dagens :dagensrose: til Hulderjenta. Hun både fortjener og trenger det føler jeg. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...