Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #3541 Del Skrevet 27. april 2005 :dagensrose: til alle fordi dere fikk meg til å føle meg så velkommen når jeg var ny her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2005 #3542 Del Skrevet 27. april 2005 :dagensrose: til alle fordi dere fikk meg til å føle meg så velkommen når jeg var ny her! :dagensrose: Tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. april 2005 #3543 Del Skrevet 27. april 2005 Hei Freckles Vet ikke om jeg har metverket til at du føler deg velkommen her, men jeg ØNSKER at du gør, så du får også en rose fra meg. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. april 2005 #3544 Del Skrevet 27. april 2005 :dagensrose: til alle fordi dere fikk meg til å føle meg så velkommen når jeg var ny her! Jeg slenger meg på denne, og gir en :dagensrose: til alle som fikk meg til å føle meg velkommen! Og det er ganske mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 27. april 2005 #3545 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg vil gi en :dagensrose: til "skjerpings i morgen" gjengen. Dere har gitt meg den motivasjon jeg trengte for å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. april 2005 #3546 Del Skrevet 27. april 2005 NEI jeg vil ikke gøre forskel, så ALLE får en rose! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: for alle er så søte mot meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. april 2005 #3547 Del Skrevet 28. april 2005 Dagens rose går til Leyla, som får sin kjære voffsefant operert for kreft i dag. Håper alt går helt superdupert!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. april 2005 #3548 Del Skrevet 28. april 2005 Dark Angel Du skal veta at jeg aldrig vil bli "sur på" deg, jeg er dårlig til at skrive på norsk og blir mye sinnt når jeg ikke kan finne de rette ord å uttrykke meg med, men jeg vil altid forstå at det du skriver ikke er wonnt ment og at du altid vil være en kjempebra venn av meg. :blomst_opp: :dagensrose: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #3549 Del Skrevet 28. april 2005 :dagensrose: til jette fordi du er så søt & snill! Hadde alle i verden hatt et så godt hjerte som du har, ville verden vert et mye bedre sted!! You make the world a better place... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. april 2005 #3550 Del Skrevet 28. april 2005 :oops: Dark Angel lever op til nicket sit og gør en dansk blondine helt rød i hodet.:oops: You make the World a better place, too :klem2: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #3551 Del Skrevet 28. april 2005 :oops: Dark Angel lever op til nicket sit og gør en dansk blondine helt rød i hodet.:oops: You make the World a better place, too :klem2: :dagensrose: Skulle ønske jeg kunne gitt deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 29. april 2005 #3552 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg vil gi Dagens Rose til Hege :dagensrose: Du fortjener flere en bare en rose,og jeg synes du er tøff som har gått gjennom det du har gjort. Stå på Hege.Og gled deg over Våren som nå er i annmarsj.Og kos deg med Jobben. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 29. april 2005 #3553 Del Skrevet 29. april 2005 Jeg skal faktisk gi en rose til meg selv i dag!!!! Fordi jeg har hatt en tøff uke, med døsfall i familien og at jenta mi ble påkjørt av bil....Nå skal jeg legge meg, og håpe på en bedre dag i morgen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #3554 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg gir dagens :dagensrose: til Jette fordi hun bryr seg om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 30. april 2005 #3555 Del Skrevet 30. april 2005 Hei Freckles, hva gjør ei boomerang? om du getter det så har du allerede fåt :dagensrose: :dagensrose: OG det er feilen din at jeg bryr meg om deg FORDI du er den du er, så søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. april 2005 #3556 Del Skrevet 30. april 2005 Dagens :dagensrose: går til meg for vi testa 2 blå i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #3557 Del Skrevet 30. april 2005 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. april 2005 #3558 Del Skrevet 30. april 2005 Grattis vimsevips. Jeg vil gi dagens :dagensrose: til Hulderjenta. Hun både fortjener og trenger det føler jeg. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. april 2005 #3559 Del Skrevet 30. april 2005 Tusen takk Freckles og Ionaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. april 2005 #3560 Del Skrevet 30. april 2005 :dagensrose: til deg, ~Alwa~ ! Tenker masse på deg vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå