Ingeborg Skrevet 7. mars 2005 #3401 Del Skrevet 7. mars 2005 Ingeborg: :dagensrose: :dagensrose: To dager for sent, men tanken er ikke så verst likevel! Takk, vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. mars 2005 #3402 Del Skrevet 7. mars 2005 :dagensrose: til lillen Fordi jeg tenker på deg, og det vet jeg mange andre gjør også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. mars 2005 #3403 Del Skrevet 8. mars 2005 :dagensrose: Velkomst helsing til ¤Chanela¤, ny gammal brukar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 8. mars 2005 #3404 Del Skrevet 8. mars 2005 :dagensrose: Dagens rose går til meg selv, og ALLE KVINNENE PÅ KG!! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2005 #3405 Del Skrevet 8. mars 2005 :dagensrose: Dagens rose går til meg selv, og ALLE KVINNENE PÅ KG!! Gratulerer med dagen! Det samme sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3406 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg stemmer i, men fjerner meg selv Dagens rose går til ALLE KVINNENE PÅ KG!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3407 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg fjerner alle kvinnene, og gir en rose til meg selv. I dag har jeg vært j... flink på jobb, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #3408 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg gir en rose til Ingeborg som har landa jobben! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. mars 2005 #3409 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil gjerne får gi en :dagensrose: til søndagsengel? for det tror jeg hun trenger nå! Og takk for hjelpen med oppgaven her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 9. mars 2005 #3410 Del Skrevet 9. mars 2005 :dagensrose: Velkomst helsing til ¤Chanela¤' date=' ny gammal brukar![/quote'] Og du får selvfølgelig rose tilbake :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #3411 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg vil gi en :dagensrose: til alle de fantastiske menneskene som har støttet meg i en veldig tung tid. Dere er fantastiske! Tusen takk, ta det til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 9. mars 2005 #3412 Del Skrevet 9. mars 2005 Vil gi en :dagensrose: til Lillen jeg,som har født to små gutter,og trenger varme klemmer og omtanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #3413 Del Skrevet 9. mars 2005 Til Aniola~Fisken. En :dagensrose: til deg fordi du er en fantastisk jente og bryr deg oppriktig om mennesker rundt deg, uansett hva du selv måtte gå gjennom av vanskelige tanker og følelser. Og en til pappan din også :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #3414 Del Skrevet 10. mars 2005 Til Aniola~Fisken. En :dagensrose: til deg fordi du er en fantastisk jente og bryr deg oppriktig om mennesker rundt deg, uansett hva du selv måtte gå gjennom av vanskelige tanker og følelser. Og en til pappan din også :dagensrose: skriver under her du er helt utrolig nydelig vennen,veldig glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. mars 2005 #3415 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: til fisken :dagensrose: til hecuba som en erstatning for en klem igår.. :dagensrose: til grønska som måtte gå alene på jobben.. :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mars 2005 #3416 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: til Superlammet som jeg ikke kommer til å se på en god stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. mars 2005 #3417 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg gir en rose til Ingeborg som har landa jobben! :dagensrose: Tusen takk, vennen! Og en :dagensrose: i retur til deg som er så flink på sykehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. mars 2005 #3418 Del Skrevet 10. mars 2005 :dagensrose: til Superlammet som jeg ikke kommer til å se på en god stund.. Tusen takk vennen min... Tiden har en tendens til å gå fort.. Er ikke så lenge vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #3419 Del Skrevet 10. mars 2005 En :dagensrose: til lillen og familie. Det dere har opplevd nå må vel være det verste som kan oppleves. Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 11. mars 2005 #3420 Del Skrevet 11. mars 2005 i dag blir det en bursdagsrose til Fisken:dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå