Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

En rose for hvert år til Mylian

:dagensrose:

Og en rose for fremtiden.

Og du vet hvorfor.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

En rose for hvert år til Mylian

Og en rose for fremtiden.

Og du vet hvorfor.. :wink:

Tusen millioner takk wodan.

Du skal få en hel bukett siden du tar deg tid til å snakke med meg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for rosene KalloRilla og Sandra...blir helt rørt jeg.... :cry: :klem:

Vil samtidig benytte anledningen til å sende en stor bukett med :dagensrose: til alle som har vært innom dagboka med omtanke og klemmer det siste døgnet...setter UTROLIG stor pris på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første rose jeg har gitt her inne skal gå til alle her på KG. :dagensrose:

Jeg kjenner ingen av dere personlig men synes dere virker som utrolig morsomme, snille og hjelpsomme mennesker.

Ja, det gjelder deg som sitter å leser nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder deg som sitter å leser nå. :wink:

Det var lurt av deg... her får du en rose av meg også - og snart har du en bukett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gi en hel bukett :dagensrose: til Madden!

Denne uka har vært tøff for deg.

Håper du kommer deg på beina snart igjen.

Det er mange som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg får gi en rose til alle jeg også da. Håper på mange gode diskusjoner og kanskje til og med noen bekjentskaper etterhvert, selv om jeg kanskje ikke kommer til å moderere meningen mine FOR å få noen... Ha en fortsatt god novemberkveld :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En :dagensrose: til:

- Lilleulv: du er en sterk og nydelig jente!

- Mylian: er så utrolig glad i deg. håper ting ordner seg.. :hjerte:

- Ethereal: du er forbildet mitt :D

- Lykke: du er så herlig :) Håper det ordner seg med valp!

Baby-E: Du er en fantastisk person! Glad for å ha blitt kjent med deg :)

Fredslilja: Finnes få personer som har så perspektiv på ting som du. Du har så mange fine ord.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å æ vil åsså gi masse roser til alle her på KG! Syns de e kjempe arti å vær inne på forumet, har flirt, vært forbanna, forbausa, trist, glad, belært å ja masse mer her inne. Så en rose til alle, snille, artie, varme, støttende, kloke, slemme, sinte, krasse og masse mer, altså en herli plass med super mix!!!

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :klem:

Åsså forresten en til Tom Krus, fordi æ savne innleggan hannes :dagensrose: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...