-Fisken- Skrevet 4. november 2004 #3061 Del Skrevet 4. november 2004 :dagensrose: Anilola-fisken, For du er så vakker! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. november 2004 #3062 Del Skrevet 5. november 2004 Dagens rose går til meg selvv fordi jeg har bursdag i dag! :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2004 #3063 Del Skrevet 5. november 2004 Dagens rose går til meg selvv fordi jeg har bursdag i dag! :dagensrose: :dagensrose: GRatla! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2004 #3064 Del Skrevet 5. november 2004 JEg vil gi en :dagensrose: til Mylian, hun ahr det ikke lett for tiden :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 5. november 2004 #3065 Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk vennen! En gigantisk :dagensrose: tilbake til deg. Du er så flink til å se lyst på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. november 2004 #3066 Del Skrevet 5. november 2004 JEg vil gi en :dagensrose: til Mylian, hun ahr det ikke lett for tiden :-( Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 5. november 2004 #3067 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg gir en til Madden. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. november 2004 #3068 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg vil gjerne få gi en :dagensrose: til min kjære lillesøster baby_e for hun er så snill og passer vår kjære katt, Tøfflus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. november 2004 #3069 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg vil gjerne få gi en :dagensrose: til min kjære lillesøster baby_e for hun er så snill og passer vår kjære katt, Tøfflus takk for det siss! Men katten heter scott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. november 2004 #3070 Del Skrevet 6. november 2004 :dagensrose: går til sommerfugl83 fordi hun skrev akkurat de ordene til meg som jeg trengte å høre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. november 2004 #3071 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg gir en til Madden. Gratulerer! Tusen takk Lois!! Det varmer!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. november 2004 #3072 Del Skrevet 6. november 2004 Dagens :dagensrose: vil jeg gjerne få gi til alle som har vært inne i dagboka mi den siste tiden, både for å støtte, trøste, heie og sist men ikke minst gratulere! Det varmer sånn med all omtanken!! Ingen nevnt ingen glemt, for meg er dere alle SUPERGIRLS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. november 2004 #3073 Del Skrevet 8. november 2004 Til Lompa på grunn av dette. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 8. november 2004 #3074 Del Skrevet 8. november 2004 En :dagensrose: til Lompa av den grunn at hun er et godt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #3075 Del Skrevet 8. november 2004 :dagensrose: til Lompa for hun er et fantastisk medmenneske og Lilleulv som er litt lei :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2004 #3076 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg vil gjerne få gi en :dagensrose: til min kjære lillesøster baby_e for hun er så snill og passer vår kjære katt' date=' Tøfflus[/quote'] (Tøfflus er et skildpaddenavn og hun bor hjemme hos meg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 8. november 2004 #3077 Del Skrevet 8. november 2004 :dagensrose: til alle som har vært innom dagboken min i det siste, eller på tråden min på samliv. tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. november 2004 #3078 Del Skrevet 8. november 2004 :dagensrose: til Lompa som trøstet hun på nesten 16 som gråt på bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. november 2004 #3079 Del Skrevet 9. november 2004 :dagensrose: Til mine venner, familie og bekjente som har støttet meg, og som jeg har blitt hyllet av på denne dagen, min bursdag Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. november 2004 #3080 Del Skrevet 9. november 2004 :dagensrose: til Lompa som trøstet hun på nesten 16 som gråt på bussen. OI! Takk, ninakanin.... En rose til deg også og til alle jeg kjenner her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå