LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #2741 Del Skrevet 19. juli 2004 Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag.... ... Takk skal du ha og en... :dagensrose: tilbake til deg .. du gjør da jaggu ditt til å lage morro her du også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. juli 2004 #2742 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk Midnattsol og Saeria! :dagensrose: til dere og! Takk! :D En :dagensrose: til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. juli 2004 #2743 Del Skrevet 19. juli 2004 En :dagensrose: til arkana som må holde ut med nrk og tidlige morraer i ferien sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #2744 Del Skrevet 20. juli 2004 Verdens største KG-bukett til Ingeborg!!! Uansett hvor skrudd jeg er, klarer hun å svinge sverdet og/eller holde trådene på rett kjøl! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 20. juli 2004 #2745 Del Skrevet 20. juli 2004 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Superbukett right back at ya, Trøffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 20. juli 2004 #2746 Del Skrevet 20. juli 2004 Så' date=' en stor fin :dagensrose: til Diva fordi hun drar i gang et treff!![/quote'] Tusen takk, vennen En duggfrisk rose til deg og :dagensrose: - Tror det blir kjempekoselig på treffet! Gir meg selv en rose og, sliter litt om dagen og trenger litt oppmuntring, så "værså god Diva" :dagensrose: "Å tuuusen takk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 21. juli 2004 #2747 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg bare ville takke dem som har gitt meg roser! Veldig hyggelig av dere! Tusen takk. Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #2748 Del Skrevet 26. juli 2004 I DAG VIL JEG GI EN ROSE TIL SKARV, FORDI HUN ER SÅ UTROLIG FLOTT MENNESKE. GLAD I DEG VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #2749 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Fredslilja Og en :dagensrose: til Fighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 27. juli 2004 #2750 Del Skrevet 27. juli 2004 Tusen takk Fisken :-) Du er så god at du må ha en :dagensrose: tilbake. Helst skulle du hatt en hel bukett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. juli 2004 #2751 Del Skrevet 27. juli 2004 Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. :D :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #2752 Del Skrevet 27. juli 2004 Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. :D :dagensrose: :dagensrose: Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juli 2004 #2753 Del Skrevet 27. juli 2004 Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. :D :dagensrose: :dagensrose: Takk det samme! :D :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. juli 2004 #2754 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2004 #2755 Del Skrevet 27. juli 2004 Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. :D :dagensrose: :dagensrose: Du er snill du, middis! Det samme ønskes deg, vennen min! :klem2: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. juli 2004 #2756 Del Skrevet 27. juli 2004 Og en :dagensrose: til Fighter. Takk, Fisken. Vil gi :dagensrose: til: Fisken, Magne, Madley, Betty, LilleBille og Greensky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #2757 Del Skrevet 27. juli 2004 Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. :D :dagensrose: :dagensrose: Smme til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. juli 2004 #2758 Del Skrevet 27. juli 2004 Midnattsol skrev: Til alle på KG. Ønsker dere en flott og solrik dag. Bedre sent enn aldri til å takke for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 27. juli 2004 #2759 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2004 #2760 Del Skrevet 28. juli 2004 En :dagensrose: til meg siden jeg er uten PC hjemme om dagen, og må låne på biblioteket..... :dagensrose: til Diva: Bruk meg om jeg kan hjelpe, vennen! :dagensrose: til de som kommer på Grenlandstreffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå