Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Emera

I går oppdaget jeg Arkanas dagbok.

Oioioi..! For en dagbok!

Der skal jeg kose meg masse, ja.

En flott, lang :dagensrose: til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Betty!

En favn :dagensrose: tilbake til snille deg.

Benytter også anledningen til å dele ut :dagensrose: til alle alvene, og alvevennene samt en ekstra bukett til MarianneE som skal på fest. Tusen takk for rose fra deg, også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Optimist.. og en :dagensrose: tilbake til deg -- så du har noe å kose deg med mens du venter på anken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender :dagensrose: til ALLE som vil ha og trenger den! Ingen nevnt,ingen glemt!

Til deg :)

Fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Midnattsol og Saeria!

:dagensrose: til dere og!

Så, en stor fin :dagensrose: til Diva fordi hun drar i gang et treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål...

:dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Gir en :dagensrose: til alle dere som har skrevet hilsen i dagboken min :D Dere er så søte :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål...

:dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:  :dagensrose:  :kysse:

:klem: masse tilbake til en herlig sparringpartner

(Nei, Lurven, ikke parringspartner!)

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag....

Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag....

Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann....

Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser...

:sjarmor:

Jaså, er det deg,søten?Du husker hvor vi møtes den 4 september da? Etter at jeg har knullet alt som heter vett og forstand ut av deg, mener jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir en rose til meg selv fordi jeg holder på å krepere av NRK nå (som er alt svigers vil se). :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...