Ingeborg Skrevet 17. juli 2004 #2721 Del Skrevet 17. juli 2004 Rose rett tilbake til Optimist, for den fortjener du! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 17. juli 2004 #2722 Del Skrevet 17. juli 2004 Idag vil jeg dele ut en hel favn med :dagensrose: til Mylian Tusen takk. en :dagensrose: tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. juli 2004 #2723 Del Skrevet 17. juli 2004 I går oppdaget jeg Arkanas dagbok. Oioioi..! For en dagbok! Der skal jeg kose meg masse, ja. En flott, lang :dagensrose: til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. juli 2004 #2724 Del Skrevet 17. juli 2004 Tusen takk, Betty! En favn :dagensrose: tilbake til snille deg. Benytter også anledningen til å dele ut :dagensrose: til alle alvene, og alvevennene samt en ekstra bukett til MarianneE som skal på fest. Tusen takk for rose fra deg, også. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. juli 2004 #2725 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk skal du ha Optimist.. og en :dagensrose: tilbake til deg -- så du har noe å kose deg med mens du venter på anken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. juli 2004 #2726 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk, LilleBille. Tror hele kg fortjener masse roser fra meg for å hjulpet meg i en vanskelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 18. juli 2004 #2727 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg sender :dagensrose: til ALLE som vil ha og trenger den! Ingen nevnt,ingen glemt! Til deg Fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #2728 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg vil gjerne gi en rose til aline! :D :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. juli 2004 #2729 Del Skrevet 19. juli 2004 tusen takk, sender en tilbake jeg! bare fordi! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #2730 Del Skrevet 19. juli 2004 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2004 #2731 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk Midnattsol og Saeria! :dagensrose: til dere og! Så, en stor fin :dagensrose: til Diva fordi hun drar i gang et treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 #2732 Del Skrevet 19. juli 2004 Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål... :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 19. juli 2004 #2733 Del Skrevet 19. juli 2004 Gir en :dagensrose: til alle dere som har skrevet hilsen i dagboken min :D Dere er så søte :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #2734 Del Skrevet 19. juli 2004 Kjempebukett til Trøffelhelten, som har lyst opp dagen min i minst to forskjellige tråder... Men får jeg gjort noe arbeid? Se, det er et helt annet spørsmål... :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: :dagensrose: :kysse: masse tilbake til en herlig sparringpartner (Nei, Lurven, ikke parringspartner!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #2735 Del Skrevet 19. juli 2004 Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag.... Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #2736 Del Skrevet 19. juli 2004 Takk! Da får du en :dagensrose: tilbake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #2737 Del Skrevet 19. juli 2004 Dagens rose går til Grønnska, Ingeborg,Billa og Trøffern m. fl. pga underholdninga i diverse tråder her i dag.... Samt til min elskede knullebass og fremtidige mann.... Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #2738 Del Skrevet 19. juli 2004 Stilig, tenk at jeg i samme innlegg fikk to roser... Jaså, er det deg,søten?Du husker hvor vi møtes den 4 september da? Etter at jeg har knullet alt som heter vett og forstand ut av deg, mener jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #2739 Del Skrevet 19. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juli 2004 #2740 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg gir en rose til meg selv fordi jeg holder på å krepere av NRK nå (som er alt svigers vil se). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå