Gjest Lea Skrevet 12. juli 2004 #2701 Del Skrevet 12. juli 2004 I dag blir det en rose til meg selv. har tatt med meg jobb hjem i flere dager nå og er FLINK! Stoooor rose til Lea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juli 2004 #2702 Del Skrevet 14. juli 2004 I dag vil jeg gi en rose til alle som føler at de fortjener det. Glad i dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juli 2004 #2703 Del Skrevet 14. juli 2004 Vil gjerne gi roser til alle som var med på å gjøre den i utganspunktet så kjedelige gårsdagen min så festlig Aline :dagensrose: Suzy :dagensrose: 0409 :dagensrose: (vi kjenner vel hverandre så godt at vi kan droppe etternavnet nå) Gamle Alex :dagensrose: GreenSky :dagensrose: Trøffel :dagensrose: ... og alle dere andre som var innom og laget liv i trådene :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 14. juli 2004 #2704 Del Skrevet 14. juli 2004 Tusen takk, Bille! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #2705 Del Skrevet 14. juli 2004 En rose til Grønnsky, som er verdens allerallerbeste sextrakassør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juli 2004 #2706 Del Skrevet 14. juli 2004 En rose til Grønnsky, som er verdens allerallerbeste sextrakassør! .. og ikke en gang takk til meg .. du skal aldri få rose mer... "bille-føler-seg-oversett"-smily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #2707 Del Skrevet 14. juli 2004 Jepp, jeg er en utakknemlig faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 14. juli 2004 #2708 Del Skrevet 14. juli 2004 Ei stor og fin :dagensrose: til MarianneE - ho gjorde meg glad i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #2709 Del Skrevet 16. juli 2004 Sender en bukett til Lillebille fordi jeg ikke tør annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #2710 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk, Bille! Jeg sender en stooor bukett til alle dere som er på å gjøre denne stille perioden på jobben levelig. Uten dere hadde jeg nok Og selvfølgelig som alltid, en rose til kjæresten min, fordi han er den han er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juli 2004 #2711 Del Skrevet 16. juli 2004 Sender en bukett til Lillebille fordi jeg ikke tør annet... Tusen takk skal du ha .. det var da skrekkelig uventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. juli 2004 #2712 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk, Bille! Jeg sender en stooor bukett til alle dere som er på å gjøre denne stille perioden på jobben levelig. Uten dere hadde jeg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #2713 Del Skrevet 16. juli 2004 Eller som ei venninne fra mine "ville år", pleide si: En får ikke mer moro enn en gjør med seg selv..... Jisses, så feil hun tok!:-) Sommer(?)klem til dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. juli 2004 #2714 Del Skrevet 16. juli 2004 En rose til Grønnsky, som er verdens allerallerbeste sextrakassør! Så ikke denne før nå, jeg! Så snill du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #2715 Del Skrevet 16. juli 2004 Så snill du er! ...LA STÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 16. juli 2004 #2716 Del Skrevet 16. juli 2004 Eeeeehhhh, hva da? ....Rosa?..... Vårløken?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2004 #2717 Del Skrevet 16. juli 2004 En fin :dagensrose: til CRAZEE!! Du gjorde meg og veldig glad! Vakre liljer til de som har vært innom tråden min "Gruer meg til lørdag", dere har gitt meg masse positiv feedback, og ting blir kanskje ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. juli 2004 #2718 Del Skrevet 16. juli 2004 Du får en rose av meg, MarianneE. :dagensrose: Virker som ei kjempekoselig jente og lørdagen kommer helt sikkert til å gå kjempefint. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. juli 2004 #2719 Del Skrevet 17. juli 2004 Idag vil jeg dele ut en hel favn med :dagensrose: til Lunacia Saeria Soul Mylian Optimist Catwoman Bille Og alle dere andre som alltid legger igjen hilsner og hygglige ord i dagboken min. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 17. juli 2004 #2720 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk Betty! Du kan få en rose du også. :dagensrose: vil forresten gi rose til Madley, Ingeborg , Lunacia, LilleBille og magne også. Masse roser til dere. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå