Diaz Skrevet 12. juni 2004 #2561 Del Skrevet 12. juni 2004 :kysse: Tusen takk Skarv, sender en :dagensrose: i retur til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 12. juni 2004 #2562 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg vil gi Aline dagens rose for dette her! Jeg har lest masse av dine innlegg Aline, og jeg synes du virker skikkelig oppegående, snill, følsom, medmenneskelig, empatisk, sympatisk, reflektert, varm... osv osv... så hvordan i all verden har du kunnet leve i villfarelse om at du ikke var noe særlig som person??? Her er en diiiiger rød rose til deg!!! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Og her kom det fler også.... Denne vil jeg gjerne henge meg på! Dine innlegg er absolutt i særklasse her inne, Aline, spør du meg. Etter å ha lest mange av dem føler jeg at du må inneha mange flotte egenskaper. (Håper du skaffer deg egenskapen selvtillit, også,- den tror jeg du fortjener å eie ) :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 12. juni 2004 #2563 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg vil gi en til : Madison med nytt nick! :dagensrose: Diva :dagensrose: Middis :dagensrose: Beklager for at jeg har vært så stille den siste,- og vanskelige tiden... ikke meningen til alle dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. juni 2004 #2564 Del Skrevet 12. juni 2004 xeyes!!! :D Har du samme mobilnummer enda eller har du fått nytt? Tusen takk for rose, du fortjener en hel bukett tilbake. Har tenkt på deg, vennen. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 #2565 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg vil gi en gigantisk :dagensrose: til Alovera! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #2566 Del Skrevet 13. juni 2004 Lyst å gi ei :dagensrose: til Tina idag, eg! Fordi ho var så tøff og tok kontakt med klinikken. *stolt av deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 13. juni 2004 #2567 Del Skrevet 13. juni 2004 En kjempediger rosebukett til xeyes :D Flotters å se deg, vennen! Håper vi ses IRL snart og : - ) :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 14. juni 2004 #2568 Del Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk Mysan og Naken. Blir litt rørt jeg, av det dere sier. Men tar det også til meg, og det er med på å få meg til å se. Sender takkerose til dere begge + en rose til Glammy som hun kan ta med til sin venn og en til Gamle Alex som hun kan ha for lykke i tiden fremover. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #2569 Del Skrevet 14. juni 2004 Takk Aline :oops: Det er da helt utrolig at du husker på sånne ting :-) , tar den med meg og takker på det varmeste for omtanken din Gir også en tilbake til deg Aline :dagensrose: fordi du er så omtenksom. En til glammy :dagensrose:, en til Suzy :dagensrose: , Grenny :dagensrose: , Lilliebille :dagensrose: , Anafugia :dagensrose: ( som er min EE partner in crime ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. juni 2004 #2570 Del Skrevet 14. juni 2004 Du da søta!!! :oops: En tre-fire tilbake til deg :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 14. juni 2004 #2571 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg vil gi en rose til Veslo fordi hun virkelig prøver å ordne ett treff for oss i Hardanger og fordi hun er utrolig koselig å handle av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juni 2004 #2572 Del Skrevet 14. juni 2004 Takke takk... Gamle Alex... koselig. Tenker på deg .. håper det går bra :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2004 #2573 Del Skrevet 14. juni 2004 Ei :dagensrose: til alle som strevar for å få samla oss i Hardanger! Og ei :dagensrose: til alle som skal ha eksamen! (Spesielt Pip) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juni 2004 #2574 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror jammen jeg vil gi en :dagensrose: til LilleBille, fordi hun er så flink til å trene (hopper jo hele tiden) Lurer på om jeg må begynne og hoppe snart også, hvis bikinien skal på i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juni 2004 #2575 Del Skrevet 14. juni 2004 Lyst å gi ei :dagensrose: til Tina idag' date=' eg! Fordi ho var så tøff og tok kontakt med klinikken. *stolt av deg*[/quote'] Tusen takk Veslo En :dagensrose: til deg også, fordi du er så omtenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juni 2004 #2576 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg tror jammen jeg vil gi en :dagensrose: til LilleBille, fordi hun er så flink til å trene (hopper jo hele tiden) Lurer på om jeg må begynne og hoppe snart også, hvis bikinien skal på i år Takk skal du ha.. så koselig .. (men jeg må jo innrømme at det er mest her jeg hopper da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. juni 2004 #2577 Del Skrevet 15. juni 2004 Gir enda en lykkerose til Gamle alex jeg :dagensrose: for i morgen. :-( tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2004 #2578 Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for roser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. juni 2004 #2579 Del Skrevet 15. juni 2004 En rose til Aricept som har sin siste eksamen i dag! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juni 2004 #2580 Del Skrevet 15. juni 2004 Har lyst til og overrekke en :dagensrose: til Catwoman og Simsalabim, fordi de er så gode i ordjakten på Snikk-Snakk, nesten for gode igrunnen Og så deler jeg samtidig villig ut :dagensrose: til resten av jentene her på KG også, fordi dere gjør dagene mine utrolig morsomme innimellom. Som kjent: "En god latter- forlenger livet", jeg kommer nok til og leve evig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå