-Fisken- Skrevet 4. juni 2004 #2541 Del Skrevet 4. juni 2004 En :dagensrose: til Lille mor, pga sønnen hennes. Håper alt ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #2542 Del Skrevet 5. juni 2004 I dag vil jeg gi en :dagensrose: til Skarv, fordi jeg trodde hun hadde forlatt oss. Heldigvis så er hun her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #2543 Del Skrevet 6. juni 2004 En :dagensrose: til Fisk. 1. fordi det var kjempekoselig å ha deg på besøk 2. fordi du er ei herlig jente 3. fordi du har vært kjempeflink!! 4. fordi jeg fikk en så flott kokebok av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2004 #2544 Del Skrevet 6. juni 2004 Takk for roser! Har ikkje sett på denne tråden på ei stund eg. Eg vil gi ei rose til Trulselinemor, fordi ho er så snill! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 6. juni 2004 #2545 Del Skrevet 6. juni 2004 :dagensrose: går til Betty,fordi hun er en dame som gjør meg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 6. juni 2004 #2546 Del Skrevet 6. juni 2004 Du er en , Belle. Tusen takk :oops: , nå ble jeg rørt også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2004 #2547 Del Skrevet 6. juni 2004 :dagensrose: Til Kverula' date= Diva, Skusla og monja. Åh, tusen takk, middis - veldig, veldig koselig av deg! Du skal få en rose tilbake av meg, fordi jeg er så glad i og for deg! :dagensrose: K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. juni 2004 #2548 Del Skrevet 6. juni 2004 :D Jippiii, rose til meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 6. juni 2004 #2549 Del Skrevet 6. juni 2004 En :dagensrose: til Lille mor, pga sønnen hennes. Håper alt ordner seg! en rose til meg. tusen takk! Tusen :dagensrose: til deg Fisk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #2550 Del Skrevet 6. juni 2004 En :dagensrose: til Fisk. 1. fordi det var kjempekoselig å ha deg på besøk 2. fordi du er ei herlig jente 3. fordi du har vært kjempeflink!! 4. fordi jeg fikk en så flott kokebok av deg Takk, Mylian :-) Det har vært helt herlig å være hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 6. juni 2004 #2551 Del Skrevet 6. juni 2004 Til Saeria - fordi du ikke knuser kneskålene mine Til Naken - fordi du vil synde med oss Of fordi dere er katastrofefilmfans Takker! Og her er en rose til Balenciaga :dagensrose: ,- den synderen ,som forøvrig virker som ei koselig jente. (Etter det jeg får med meg når jeg "tyvlytter" på samtalene mellom du og Saeria ) Og her er en til Saeria, :dagensrose: fordi du er morsom, snill, og alltid lytter og har trøstende ord på lur når det trengs. Og selvfølgelig fordi dere begge liker katastrofefilmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 7. juni 2004 #2552 Del Skrevet 7. juni 2004 Dagens :dagensrose: må gå til Catwoman, siden det bare er 48 timer til bursdagen hennes En liten forskuddsfeiring........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elenath Skrevet 8. juni 2004 #2553 Del Skrevet 8. juni 2004 har lyst til å gi en rose til Arkana fordi hun har en superduper dagbok :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 9. juni 2004 #2554 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil også gi til Arkana i dag, fordi hun hjalp meg med Samrost :dagensrose: Thank's a bunch :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. juni 2004 #2555 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg vil gi en rose til Murmeldyret jeg,bare fordi at hun er så grei! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 10. juni 2004 #2556 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg vil gi en rose til alle som har vært innom dagbøkene mine den siste tiden. Tusen, tusen takk. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #2557 Del Skrevet 11. juni 2004 Har slitt og sliter mye med meg selv, og har ikke sett noe særlig positivt i meg selv, som er personlighet altså, men har her etterhvert begynt å tro på at jeg ihvertfall kan ord og kommunikasjon, og det er ikke en ferdighet jeg har skapt, men noe som bare er meg. Jeg vil gi Aline dagens rose for dette her! Jeg har lest masse av dine innlegg Aline, og jeg synes du virker skikkelig oppegående, snill, følsom, medmenneskelig, empatisk, sympatisk, reflektert, varm... osv osv... så hvordan i all verden har du kunnet leve i villfarelse om at du ikke var noe særlig som person??? Her er en diiiiger rød rose til deg!!! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Og her kom det fler også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. juni 2004 #2558 Del Skrevet 12. juni 2004 Min rose går til Skarv fordi du er den du er og for at du betyr enormt mye for meg. Tusen takk for alle mail og private meldinger. Det varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. juni 2004 #2559 Del Skrevet 12. juni 2004 Min :dagensrose: går til Greensky; ja, du vet hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 12. juni 2004 #2560 Del Skrevet 12. juni 2004 Min :dagensrose: går til Betty som har fødselsdag og srf.til Trulselinemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå