MarianneE Skrevet 2. juni 2004 #2521 Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Veslo som har forlovet seg. Da skal hun jaggu få en av meg og! :dagensrose: GreenSky skal og få en, siden hun har så lyst på melkeprodukter for tida: :dagensrose: Aricept skal få en fordi hun sliter over eksamen: :dagensrose: Diva skal få en fordi hun ikke føler seg så bra: :dagensrose: Fisk skal få en fordi jeg tror hun ligner på engelen på avataren: :dagensrose:
-Fisken- Skrevet 2. juni 2004 #2522 Skrevet 2. juni 2004 Fisk skal få en fordi jeg tror hun ligner på engelen på avataren: :dagensrose: Veslo får en :dagensrose: av meg og Tusen takk Marianne, det var herlig sagt! You saved my day babe
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #2523 Skrevet 2. juni 2004 I dag vil jeg legge igjen en rose til min gode venninne Skusla her, rett og slett fordi hun er til! :dagensrose: Glad i deg! K
Diaz Skrevet 3. juni 2004 #2524 Skrevet 3. juni 2004 Dagens :dagensrose: må gå til Gammel Alex som skal på sykehus imorgen :trøste: Og en :dagensrose: til Belle fordi hun er min KG venn :klem2: Også en :dagensrose: til Catwoman fordi hun har bursdag snart.
Belle Skrevet 3. juni 2004 #2525 Skrevet 3. juni 2004 Er ikke i tvil hvem :dagensrose: går til,den går til Betty Blir bare så glad av å "se" den damen her inne..Det er noe spesiellt med henne. :blomst_opp: Må bare sende en :dagensrose: til Leya også,fordi hennes bryllupsdagbok rørte meg Hun får den også fordi vi er av samme "kalliber" her på
Diva Skrevet 3. juni 2004 #2526 Skrevet 3. juni 2004 Gir flere roser jeg, siden det er så lenge siden sist :D En går til MarianneE for at jeg fikk en rose av henne :dagensrose: En går til Aricept fordi de har kjøpt seg leilighet :dagensrose: Og den siste foreløpig går til Eowyn fordi hun muligens holder på med eksamen i skrivende stund og trenger noen gode vibber :dagensrose:
Gjest 1111 Skrevet 3. juni 2004 #2527 Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til alle dere som har samme skjebne som meg og stresser med eksamen nå.
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #2528 Skrevet 3. juni 2004 I dag gir jeg en :dagensrose: til Emina, som skal opp til eksamen i morgen. Også en :dagensrose: til Mylian, fordi hun er herlig, og fordi jeg gleder meg sånn til å besøke henne denne helgen :-) En :dagensrose: til Middie, som ikke fikk trent i dag stakkars, pga en slem mage. *slemme mage* :evil: Og til slutt en :dagensrose: til Tina, som er i en vanskelig periode. Stå på!
Maxine Grey Skrevet 3. juni 2004 #2530 Skrevet 3. juni 2004 :dagensrose: til Piñacolada fordi hun er flink og prøver å legge røyken på hylla!
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juni 2004 #2531 Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en rose til Veslo som får forlovelses ringene i morgen.
Lilletrollet Skrevet 3. juni 2004 #2532 Skrevet 3. juni 2004 Jeg vil gi en :dagensrose: til Matahari som trenger en! Det følger med en stoooor klem til den rosen også! Lilletrollet
Piñacolada Skrevet 3. juni 2004 #2533 Skrevet 3. juni 2004 :dagensrose: til Piñacolada fordi hun er flink og prøver å legge røyken på hylla! Til meg?? :oops: Tusen takk!! En :kysse: og en :dagensrose: til deg og!
Donnie Darko Skrevet 4. juni 2004 #2534 Skrevet 4. juni 2004 Donnie Darko! Fordi vi dyrker Metal sammen ../ metal! :-) Får gi en rose tilbake da.
Gjest 1111 Skrevet 4. juni 2004 #2535 Skrevet 4. juni 2004 Også en :dagensrose: til Mylian' date=' fordi hun er herlig, og fordi jeg gleder meg sånn til å besøke henne denne helgen :-) [/quote'] :oops: takk! en :dagensrose: til deg fordi du er så snill og besøker meg!
Diaz Skrevet 4. juni 2004 #2536 Skrevet 4. juni 2004 Idag vil jeg dele ut en :dagensrose: til Liv som har bursdag og eksamen på sammen dag idag. Lykke til. Så må Belle få enda en :dagensrose: fordi hun sender så koselige pm til meg.
Pip Skrevet 4. juni 2004 #2537 Skrevet 4. juni 2004 I dag får Linn3c ei rose, fordi ho er ferdig med 4 eksamenar på ei veke! :blomst_opp: Vel blåst!
Midnattsol Skrevet 4. juni 2004 #2538 Skrevet 4. juni 2004 :dagensrose: Til Kverula, Diva, Skusla og monja.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #2539 Skrevet 4. juni 2004 Til Saeria - fordi du ikke knuser kneskålene mine Til Naken - fordi du vil synde med oss Of fordi dere er katastrofefilmfans
Saeria Skrevet 4. juni 2004 #2540 Skrevet 4. juni 2004 Til Saeria - fordi du ikke knuser kneskålene mine Til Naken - fordi du vil synde med oss Of fordi dere er katastrofefilmfans Tusen takk, Balenciaga. En :dagensrose: tilbake til deg + en til Naken, og GreenSky fordi jeg alltid kan regne med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå