marigull Skrevet 6. mai 2004 #2461 Del Skrevet 6. mai 2004 Idag vil jeg gi rose til; Emina TinaK Veslo Camelia Fisk Marigull Erica Ha en fin tirsdag Takk, det var veldig hyggelig Lilleputt!!! Sender over en hel bunke til deg også fordi du er den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #2462 Del Skrevet 6. mai 2004 :oops: :oops: :oops: Tuuuusen takk marigull, erica og fisk. dere er så snille... Takk for at dere er her for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. mai 2004 #2463 Del Skrevet 9. mai 2004 Til Fisk. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Klem fra Midnattsol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2004 #2464 Del Skrevet 10. mai 2004 En rose til Lilleputt i dag! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. mai 2004 #2465 Del Skrevet 10. mai 2004 En hel favn med roser til Poirot, som alltid skriver så fornuftig og reflektert, men som har en sånn skikkelig drage til svigermor! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. mai 2004 #2466 Del Skrevet 10. mai 2004 En rose til Lilleputt i dag! :dagensrose: Til meg? :oops: Tusen takk! En tilbake til deg - fordi du nettopp fikk meg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. mai 2004 #2467 Del Skrevet 10. mai 2004 Til Fisk. :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Klem fra Midnattsol. For moi? Guri :-) Nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. mai 2004 #2468 Del Skrevet 10. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 10. mai 2004 #2469 Del Skrevet 10. mai 2004 I dag vil jeg dele ut mange roser :dagensrose: Ine2: takk for mange gode boktips og hyggelige hilsner Liv: Gratulerer med godt resultet på prøven Lilleputt: Stå på videre!!! Fisk:Takk for hyggelige hilsner i dagboken min EminaFor at du er en humørspreder. NanaTakk for hyggelige PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 11. mai 2004 #2470 Del Skrevet 11. mai 2004 I dag vil jeg dele ut mange roser :dagensrose: Ine2: takk for mange gode boktips og hyggelige hilsner Liv: Gratulerer med godt resultet på prøven Lilleputt: Stå på videre!!! Fisk:Takk for hyggelige hilsner i dagboken min EminaFor at du er en humørspreder. Nana ÅÅå,tusen takk,marigull Mange :dagensrose: til deg fordi du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. mai 2004 #2471 Del Skrevet 11. mai 2004 Lilleputt: Stå på videre!!! :oops: tusen takk.. en til deg for gode ord på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 11. mai 2004 #2472 Del Skrevet 11. mai 2004 Ei stund sidan eg har gitt bort roser no, men i dag vil eg gi bort tre: :dagensrose: til sunshine-t - du er ei inspirasjonskjelde :dagensrose: til remyline - hyggeleg å prate med når du ikkje er bortreist til den andre verda... :dagensrose: til aline - du gjorde meg litt glad i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 11. mai 2004 #2473 Del Skrevet 11. mai 2004 En :dagensrose: til min kjære vennine som skal gifte seg 29.mai Låv ju! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2004 #2474 Del Skrevet 11. mai 2004 :dagensrose: til Trulselinemor, som lykke til med hussal! :dagensrose: til Pip med lukke til på eksamen :dagensrose: til Lilleputt som er så flink til å gå skulen :dagensrose: til Idril som har like lang bryllupsventetid som eg :dagensrose: til Tina K som har reisefeber :dagensrose: Sandra i ventetida :dagensrose: til Crazee som har laga så fine smilefjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 11. mai 2004 #2475 Del Skrevet 11. mai 2004 Tusen takk Lilleputt og Veslo :-) og til dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 12. mai 2004 #2476 Del Skrevet 12. mai 2004 rose til crazee for oppfinnelse av ein flott avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2004 #2477 Del Skrevet 12. mai 2004 Maaange :dagensrose: til alle mine alvevenner, som gladelig besøker meg i mitt lille inn. Dere er supre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2004 #2478 Del Skrevet 12. mai 2004 Dagens rose går til: :dagensrose: Clea: For jeg vet at dette ikke er favorittdagen hennes. :dagensrose: KittyKat: Fordi hun tok seg tid til å høre på meg, og oppmuntret meg. :dagensrose: Veslo: For trøstende ord og klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 12. mai 2004 #2479 Del Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk, til både Seleena og veslo :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. mai 2004 #2480 Del Skrevet 12. mai 2004 I dag vil jeg dele ut :dagensrose: til Jinx lillen jolie murmeldyret hanni bizzy Hulderjenta meta Lilletrollet Bjørnsdatter GadgetGirl Salamandra Matahari Sandra Diddl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå