aline Skrevet 4. mai 2004 #2441 Del Skrevet 4. mai 2004 Idag gir jeg meg selv en rose, fordi jeg var tøff nok til å stille i NM i helga for første gang, også uten konkurransetrening eller noe!!! Og fordi jeg nå kan gjøre alt!!! Tøff du aline!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. mai 2004 #2442 Del Skrevet 4. mai 2004 Idag vil jeg gi rose til; Emina TinaK Veslo Camelia Fisk Marigull Erica Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #2443 Del Skrevet 4. mai 2004 Til GreenSky ... som trenger litt trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2004 #2444 Del Skrevet 4. mai 2004 Til GreenSky ... som trenger litt trøst Fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2004 #2445 Del Skrevet 4. mai 2004 I dag har jeg lyst til å gi en rose til Aline, som alltid skriver fornuftig, ærlig og tankevekkende innlegg (fest den bak øret, ) Også har jeg lyst til å gi en rose til Anafugia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 4. mai 2004 #2446 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg har lyst til å gi roser til Optimist og Ingeborg Som må sitte inne å lese til eksamen nå i finværet i Nordnorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. mai 2004 #2447 Del Skrevet 4. mai 2004 Tuuusen takk, Leya, så koselig! Sender en blomst tilbake, jeg, som en hilsen i bryllupsforberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mai 2004 #2448 Del Skrevet 4. mai 2004 I dag har jeg lyst til å gi en rose til Aline' date=' som alltid skriver fornuftig, ærlig og tankevekkende innlegg (fest den bak øret, )...[/quote'] Tusen takk, skal feste rød rose bak øret og danse fletta av alle idag!! med stjerner i panna og andre steder!! Gir rose til alle som har vært med å gitt tips inne på tråden min jeg!! fornuftige mennesker!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2004 #2449 Del Skrevet 5. mai 2004 En pen rose til Suzy! Hvorfor? fOrdi hun alltid får meg i godt humør med morsomme innlegg og kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #2450 Del Skrevet 5. mai 2004 Rose til Chanela, fordi eg trur ho blir glad for det - akkurat i dag. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 5. mai 2004 #2451 Del Skrevet 5. mai 2004 Til meg (veslo gjettet riktig) 1000 TAKK!! Rose tilbake, selvfølgelig :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #2452 Del Skrevet 5. mai 2004 Idag vil jeg si en til alle her på KG, jeg trives utrolig godt sammen med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #2453 Del Skrevet 5. mai 2004 Og en tilbake til Lilleputt fordi jeg er så hjertens enig med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. mai 2004 #2454 Del Skrevet 5. mai 2004 En rose til Matahari! :blomst_opp: fordi jeg ble såå glad av å lese nyheten hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #2455 Del Skrevet 5. mai 2004 Og en tilbake til Lilleputt fordi jeg er så hjertens enig med henne. Takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2004 #2456 Del Skrevet 5. mai 2004 Idag vil jeg gi rose til; Emina TinaK Veslo Camelia Fisk Marigull Erica Ha en fin tirsdag Tusen takk snuppelure, du er herlig Og en rose tilbake til deg, som har begynt på skolen igjen! Du er virkelig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mai 2004 #2457 Del Skrevet 5. mai 2004 Enda en rose til deg pga bestefaren din :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. mai 2004 #2458 Del Skrevet 5. mai 2004 I dag gir jeg en rose til hver enkel som orker å gå inn i dagboka mi å skrive noen ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 6. mai 2004 #2459 Del Skrevet 6. mai 2004 Idag vil jeg gi rose til; Emina TinaK Veslo Camelia Fisk Marigull Erica Ha en fin tirsdag Takk for rose Lilleputt :D først nå jeg så den... Sender deg mange :blomst: tilbake.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. mai 2004 #2460 Del Skrevet 6. mai 2004 I dag gir jeg ut rose til Veslo og Mysan, fordi de tok deg tid til å stikke innom dagboka mi. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå