Ingeborg Skrevet 19. april 2004 #2401 Del Skrevet 19. april 2004 Sender en rose til lmari, som har stått på sånn for utdrikkingslaget til venninnen sin! Flink er du, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. april 2004 #2402 Del Skrevet 19. april 2004 Takk, det var snilt!! ... en rose til deg for at du alltid kommer med koselige meldinger i dagboken min, Ingeborg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #2403 Del Skrevet 19. april 2004 Bettie får dagens rose fra meg. Ikke bare én rose heller, men en hel diger bukett, og jeg tror jeg putter masse andre blomster oppi der også, så den blir skikkelig frodig. Hvorfor? Fordi Bettie er den sterkeste og tøffeste kvinnen jeg vet om tror jeg. Les dagboka hennes dere som ikke har lest den ennå... Den forteller om en dame med bein i nesa! Go Bettie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. april 2004 #2404 Del Skrevet 19. april 2004 Tusen, tusen takk, mysan. Jeg tar med meg god-ordene til oppmuntringsboka mi. Den er kjekk å ha på svarte dager. I dag har jeg en herlig overskuddsdag, så jeg drysser hvitveis og gåsunger og små grener der løvet har kommet til museørestadiet ut til alle som kommer forbi - og spesielt til de som stadig gir meg en klapp på hodet når verden er vrang. At dere har brydd dere, har hjulpet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. april 2004 #2405 Del Skrevet 19. april 2004 En bukett roser til alle som skal på Oslo treffet. Gleder meg til å møte dere selv om jeg er veldig nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. april 2004 #2406 Del Skrevet 19. april 2004 I DAG VIL JEG GI EN ROSE TIL HVER AV MODERATORENE, FORDI DERE ER NOEN ENESTÅENDE PERSONER. HÅPER JEG BLIR EN AV DERE EN DAG. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #2407 Del Skrevet 19. april 2004 Idag vil eg gi ei rose til meg sjølv (viss det er lov?) , fordi eg har krasja bil idag, og så har eg og sambisen jubileum (utan at eg har fått noen blom :-( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 19. april 2004 #2408 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg vil gi en rose til LilleMy og ønske henne lykke til! :blomst_opp: I dag er det bare en uke igjen til hun har termin. Sender masse gode tanker og positive "vibber". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #2409 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har lyst til å gi en rose til Saeria, jeg! Glad for at du er du! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 22. april 2004 #2410 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg vil gi roser til: Lilletrollet, lykke til med babyprosjektet :blomst_opp: :oops: :oops: Denne har jeg ikke sett tidligere....Så kjempe flaut.... Her er en kjempe stor Stooor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 22. april 2004 #2411 Del Skrevet 22. april 2004 Mange blomster til Pet for utrolig flott hjelp til sangen min!! Den er helt perfekt, og jeg sitter med tårer i øynene!! Tusen takk for hjelpen! :blomst_opp: Er hoppende glad! Brudgommen blir nok utrolig fornøyd med denne sangen fra bruden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 23. april 2004 #2412 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg vil gi en stor rød rose til min morfar som døde så plutselig i dag.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 23. april 2004 #2413 Del Skrevet 23. april 2004 En stor bukett til deg Tjorven!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 25. april 2004 #2414 Del Skrevet 25. april 2004 Ei @ til meg sjølv, fordi eg ikkje har det så bra i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 27. april 2004 #2415 Del Skrevet 27. april 2004 En stor bukett til deg Tjorven!!! Tusen takk *Meg*. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. april 2004 #2416 Del Skrevet 27. april 2004 Gir en rose til samboern min i dag, som er så uheldig at han ligger på sykehuset :-( Savner han.. håper han blir fort frisk! @-,-`-,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. april 2004 #2417 Del Skrevet 27. april 2004 En pen rose til Jordbær som har samboen på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. april 2004 #2418 Del Skrevet 27. april 2004 Takk MarianneE :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2004 #2419 Del Skrevet 27. april 2004 I dag er jeg så frekk at jeg gir en liten rose til meg selv fordi jeg alltid tør å si hva jeg tenker og mener uten å logge meg ut og late som jeg er gjest hvis noe blir veldig personlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. april 2004 #2420 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg vil gi en rose til Seleena i dag - med lykkeønskninger til neste teoriprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå