Gjest Trulselinemor Skrevet 19. mars 2004 #2361 Del Skrevet 19. mars 2004 I natt ønsker jeg å gi MARIANNE en rose, fordi hun betyr veldig mye for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 19. mars 2004 #2362 Del Skrevet 19. mars 2004 Tusen takk Trulselinemor og i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. mars 2004 #2363 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg vil gi mange :blomst_opp: til Fisk, Emina og Saffron! Tusen takk for gode ord i dagboken min. Det hjelper virkelig. Å, så snilt Vil gjerne gi deg en rose tilbake, ønsker deg alt godt! Det samme til Emina. Også vil jeg gi en rose til Lilleputt.. Vær snill mot deg selv vennen! Kjempeglad i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2004 #2364 Del Skrevet 19. mars 2004 Dagens fra meg går til Clea som takk for den fine praten vi har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 19. mars 2004 #2365 Del Skrevet 19. mars 2004 Vil gi en :blomst_opp: til Suzy for oppmuntrende ord og fordi du er: * saklig * utrolig god å skrive dikt (får helt sug i magen av diktene dine) * positiv * snill * tålmodig * sofistikert og sexy i skrivestilen (synd jeg ikke kan komme på treffet i kveld, for da hadde jeg fått sjekket om det også stemte in the real life :oops: ....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. mars 2004 #2366 Del Skrevet 19. mars 2004 * sofistikert og sexy i skrivestilen (synd jeg ikke kan komme på treffet i kveld, for da hadde jeg fått sjekket om det også stemte in the real life :oops: ....) Hun er det i virkeligheten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #2367 Del Skrevet 19. mars 2004 Vil gi en :blomst_opp: til Suzy for oppmuntrende ord og fordi du er: * saklig * utrolig god å skrive dikt (får helt sug i magen av diktene dine) * positiv * snill * tålmodig * sofistikert og sexy i skrivestilen (synd jeg ikke kan komme på treffet i kveld, for da hadde jeg fått sjekket om det også stemte in the real life :oops: ....) ÅH..... Nå ble jeg rett og slett litt matt... :o :oops: *litt flau og glad* Tusen takk *Shira* Vi blir bare nødt til å avtale her og nå at på neste treff treffes du og jeg Forresten - takk Greeny-pusen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 19. mars 2004 #2368 Del Skrevet 19. mars 2004 ÅH..... Nå ble jeg rett og slett litt matt... :o :oops: *litt flau og glad* Tusen takk *Shira* Vi blir bare nødt til å avtale her og nå at på neste treff treffes du og jeg Forresten - takk Greeny-pusen!! Ja vi blir nødt til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. mars 2004 #2369 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er en date *Shira* og her er en liten i pant Kos deg på treffet og takk for å lyst opp dagen min betraktelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 22. mars 2004 #2370 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg vil gjerne gi en rose til: GreenSky :blomst_opp: og Naken :blomst_opp: Som takk for gode ord og støtte. Takk! Og her får du en rose av meg ...med akkurat samme begrunnelse (+ at du er alvevennen min, og da, selvfølgelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 22. mars 2004 #2371 Del Skrevet 22. mars 2004 Vil gi en stor blomst til vackraflickan. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. mars 2004 #2372 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg vil gi en rose til Fisk som takk for all støtte gjennom en vanskelig tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #2373 Del Skrevet 24. mars 2004 En diger bukett... @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ ... til Glamourgirl fordi hun har hatt et par tøffe uker og jeg har savnet henne her inne :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. mars 2004 #2374 Del Skrevet 24. mars 2004 :kysse: Takk jenta mi! Smeller tilbake med en vakker bukett til deg også! Siden du ikke fikk blomster på revyen :oops: (rosa, må vite ) @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #2375 Del Skrevet 24. mars 2004 *bader i rosa roser* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. mars 2004 #2376 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg vil gjerne gi en rose til Tiny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2004 #2377 Del Skrevet 25. mars 2004 I dag er det Runa som får en rose av meg, rett og slett fordi hun fortjener det! -----------<-----<------<----- STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #2378 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for det Kverula :-) Gir deg en rose tilbake også, for hyggelige ord på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 26. mars 2004 #2379 Del Skrevet 26. mars 2004 En stor rose til :-) Anna! Endelig! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. mars 2004 #2380 Del Skrevet 29. mars 2004 :blomst_opp: til Runa fordi hun er så tøff :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå