jordbær Skrevet 13. februar 2004 #2281 Del Skrevet 13. februar 2004 Embla s har faktisk også bursdag snart Kommer til å bli dritings hvis vi skal drikke for alle tre! Når har dere bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. februar 2004 #2282 Del Skrevet 13. februar 2004 Rose og en stor klem til Arwen, håper ting ordner seg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. februar 2004 #2283 Del Skrevet 13. februar 2004 Kommer til å bli dritings hvis vi skal drikke for alle tre! Når har dere bursdag? *ler* Må vi drikke tre ganger så mye, mener du Jeg har bursdag 2. mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2004 #2284 Del Skrevet 14. februar 2004 En til Lea, takk for all hjelp! Du vet hva det gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. februar 2004 #2285 Del Skrevet 14. februar 2004 Tusen takk :-) Bare koselig å hjelpe til litt! Håper (og tror) at det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. februar 2004 #2286 Del Skrevet 18. februar 2004 Trekker opp denne tråden og gir en rose til Fredagsbarn! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 19. februar 2004 #2287 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg vil gi en rose til alle som er i en prøve periode. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2004 #2288 Del Skrevet 19. februar 2004 Rose og en stor klem til Arwen' date=' håper ting ordner seg! :klem2:[/quote'] og denne så jeg ikke før nå :oops: tusen takk. og ting ordner seg nok. Men kun fordi jeg lukker ørene fra nå av. i dag fikk jeg høre at hun synes vi er rare som gifter oss og vil ha hele familien der :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 20. februar 2004 #2289 Del Skrevet 20. februar 2004 Føler for å gi en rose til Virgo, fordi du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. februar 2004 #2290 Del Skrevet 21. februar 2004 Føler for å gi en rose til Virgo' date=' fordi du er den du er [/quote'] Takk snille lille du *stråle som en sol* Du kan få dele den med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. februar 2004 #2291 Del Skrevet 21. februar 2004 Lampeskjerm Embla S Mysan Bettie Fordi jeg føler vi er på bølgelengde. (Og alle på bryllupsforum som svarer på alle mine nerde-brudete spøsmål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. februar 2004 #2292 Del Skrevet 22. februar 2004 Lampeskjerm Embla S Mysan Bettie Fordi jeg føler vi er på bølgelengde. (Og alle på bryllupsforum som svarer på alle mine nerde-brudete spøsmål) Så hyggelig! Poirot er absolutt en person jeg kan like å være på bølgelengde med! Sender selvfølgelig en blomst tilbake! Og en til Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. februar 2004 #2293 Del Skrevet 22. februar 2004 En kjempe stor rød rose til Ionaa fordi hun har fått en gutt. Masse gratulasjoner går til henne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 22. februar 2004 #2294 Del Skrevet 22. februar 2004 I dag har jeg lyst til å gi en rose til Arkana for alle gode oppskrifter og matråd hun gir. Biffgryten du annbefalte meg var fantastisk god... mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. februar 2004 #2295 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg vil gi en rose til Marianne, fordi hun sender meg PM innimellom og det gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. februar 2004 #2296 Del Skrevet 22. februar 2004 Dagens rose® går til Eowyn som er på vei til føden!!!! Lykke til så mye, vennen :D :D En haug av blomster til deg og dine! ::heier på deg :: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 22. februar 2004 #2297 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg vil gi en rose til Marianne' date=' fordi hun sender meg PM innimellom og det gjør meg veldig glad. [/quote'] I like måte og tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2004 #2298 Del Skrevet 23. februar 2004 En rose til Marianne som takk for mange hyggelige stunder på msn: En rose til Diva; Lykke til med flyttinga: En til meg, siden jeg er aleina igjen med min kjære mann på reisejobb: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 23. februar 2004 #2299 Del Skrevet 23. februar 2004 En rose går til den fødende Eowyn Og en til Dina_ . Med en stor klem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 23. februar 2004 #2300 Del Skrevet 23. februar 2004 En rose til Marianne som takk for mange hyggelige stunder på msn: En rose til Diva; Lykke til med flyttinga: En til meg, siden jeg er aleina igjen med min kjære mann på reisejobb: Tusen takk kjære navnesøster. Det er veldig koselig å snakke med deg på msn En rose i dag vil jeg gi til MarianneE, og en til Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå