Gjest Poirot Skrevet 20. desember 2003 #2201 Del Skrevet 20. desember 2003 POIROT! Du får en av meg fordi du sier så mye fornuftig her inne! Takker og bukker!Ja, jeg mener ihvertfall at jeg gjør dette selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 20. desember 2003 #2202 Del Skrevet 20. desember 2003 I dag vil jeg gi en rose til samtlige Kg brukere. Håper at dere får en fin Julehøytid 1000 takk :D Vil gjerne oxo sende en rose hver til alle sammen her og ;nske alle kg-brukerne en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2003 #2203 Del Skrevet 20. desember 2003 Takk bippen :D mange roser til alle fra meg også med ønske om god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. januar 2004 #2204 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg vil gi en rose til hver enkel her inne på KG, beklager at jeg har brukt så liten tid på dere. Håper dere kan tilgi meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 4. januar 2004 #2205 Del Skrevet 4. januar 2004 I dag vil jeg gi en rose til meg selv fordi jeg hadde en jævlig dag i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. januar 2004 #2206 Del Skrevet 5. januar 2004 Vil gi rose til care, Anafugia, Poirot, Mie, Tex, :)Anna, Starie, Jordbær, Qlio, Hilde KS, Pjusk, Klips, Leo, Lurven. Hvorfor? Derfor. Også vil jeg gi en stor takk til Toro som gjør det mulig å spise rett i koppen bolognese istedenfor svett hvitost til lunch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. januar 2004 #2207 Del Skrevet 5. januar 2004 Takk Emblaen :D Du får en rose tilbake, fordi du fortalte meg hvordan jeg skulle avslutte skjerf-strikkingen min! Lykkelig jordbær - MED skjerf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. januar 2004 #2208 Del Skrevet 5. januar 2004 Takk for rose Embla. I dag får du en fordi du endelig er tilbake, det er mange som har savnet deg din kjøttfliss (skylder på Tex ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #2209 Del Skrevet 7. januar 2004 Værsågod, Barbie (p.g.a. brannhistorien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 7. januar 2004 #2210 Del Skrevet 7. januar 2004 Dagens rose® fra meg går til Milia og Pjusken som har gjort en stor innsats for en sulten og ensom katt i dag. Jeg er stolte av dere begge! (og aldri så lite rørt her jeg sitter og :D fra øre til øre). Roser på vei! Tusen takk, så ikke denne før nå! Men det er nok Milia som bør få den flotteste blomsten! (Forresten er det ikke Pjusken altså, men Pjusk.... Pjusken er en ganske nyregistrert bruker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. januar 2004 #2211 Del Skrevet 7. januar 2004 En rose til Zianta,- fordi hun fortjener det! En rose til i samme slengen til Pia,- fordi hun også fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 7. januar 2004 #2212 Del Skrevet 7. januar 2004 Siden jeg ikke har gitt roser på evigheter. Vil jeg gi alle de til Caz. Fordi hun mistet Mamman sin! Hun var så ung! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. januar 2004 #2213 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg ønsker å gi rose til noen i dag, men jeg vet ikke hvem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. januar 2004 #2214 Del Skrevet 7. januar 2004 Leya :blomst_opp: Lea :blomst_opp: monja :blomst_opp: MarianneE :blomst_opp: Pussy Galore :blomst_opp: Grooo :blomst_opp: Arwen :blomst_opp: Lizbet :blomst_opp: Saeria :blomst_opp: bluebird :blomst_opp: Lucia :blomst_opp: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. januar 2004 #2215 Del Skrevet 8. januar 2004 MarianneE :blomst_opp: :klem2: :blomst_opp: :blomst_opp: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. januar 2004 #2216 Del Skrevet 8. januar 2004 Arwen :blomst_opp: :klem2: :klem2: til deg også. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. januar 2004 #2217 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg gir en rose til meg selv fordi jeg nå skal ha hjemmeeksamen i 48 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. januar 2004 #2218 Del Skrevet 8. januar 2004 Da forter jeg meg og gir deg en lykke-tiul-med-eksamens-rose, Trulselinemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. januar 2004 #2219 Del Skrevet 8. januar 2004 Gir en rose til Greensky.. fordi hun er litt lei seg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 8. januar 2004 #2220 Del Skrevet 8. januar 2004 Gir en rose til Greensky.. fordi hun er litt lei seg i dag. Takk, LilleBille! Det hjelper litt på humøret å ha slike trivelige nett-kompiser som dere, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå