Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vil gi en en rose til Linemor i dag jeg, og en til Huldre-Lise!

Også en til en god veninne av meg her inne. Jeg setter veldig pris på dere alle 3! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose til meg selv fordi jeg er dårlig :Nikke: Siden bare Lasse og Virgo og skusla, og... ja alle de andre gir meg :tunge1:

Lillian *trøste seg selv*

:sjarmor::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Alltid gjør du om på mine sitater! Argh! :x Har du sittet og lest og tittet for å se om noen har gitt meg roser før nå da eller? :erter:

Juling skulle du hatt!!.....

:ler:

*snike meg ut før jeg avsporer*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir dagens rose til lmari som akkrurat har kommet hjem igjen. Hyggelig å ha deg på plass her!

lmari, vil du ta i mot denne rosen her? :blomst::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose til Lady Heather fordi hun er min favorittironiker og våger å være seg selv!

Dessuten er det godt å se at valgets kval (dør nummer tre) viste seg å være noe positivt. Å stå i skogen og rope gir ikke annet resultat enn en forstyrret elgbestand.

:blomst::blomst::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for roser jenter.

Sender en bukett med roser til:

Pip

Lea

Middis

Ingeborg

.....fordi de sendte meg roser i den vonde tiden.

Og sender masse roser til alle som har skrevet hyggelige meldinger og trøsteklemmer både i tråden min på Personlige meldinger og i dagboka mi. Tusen takk alle sammen - det har varmet.

Og selvsagt - masse masse roser til mannen min som fortsatt ligger på sykehus og bare skal bli frisk. Elsker han over alt i verden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rose til Lady Heather fordi hun er min favorittironiker og våger å være seg selv!

Dessuten er det godt å se at valgets kval (dør nummer tre) viste seg å være noe positivt. Å stå i skogen og rope gir ikke annet resultat enn en forstyrret elgbestand.

:blomst::blomst::blomst:

:kysse: Tuuuusen takk, kjære Bertha. Men elgene er allerede forstyrret, noe du skjønner hvis du ser Brother Bear. :ler:

Jeg vil benytte anledningen til å gi noen roser selv.

Til alle som svarte på tråden min - her også gjest, samt til alle søte og gode rever, appelsiner, dykkere, og andre som jeg er noe i tvil om hva er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for rosen Runa det var veldig koselig. er egentlig du som fortjener den for det du er igjennom for tiden og ikke jeg, så da får jeg sende en tilbake.

ta vare på deg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lmari, vil du ta i mot denne rosen her?

:ler::ler::ler:

Åhjatakk, selvfølgelig!! :oops: *rødmer litt sånn kledelig som alle jentene i Ungkaren*...

En stor rose tilbake til deg, Tjorven! Det var koselig at du tenkte på meg!

Og så sender jeg en rose til dere som har holdt liv i dagboka mi mens jeg var borte en liten tur:

Tjorven

*Meg*

nille-s

MarianneE

Ingeborg

Miranda

PunkyB

Mayamor

Hilde KS

Og en ekstra til MarianneE som har fått seg jobb!!

Og en til Diva - snart ordner det seg, skjønner du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på tide jeg fant igjen rosetråden... Den lå nesten på side 3!!!

Dagens rose går til TefrA.

Fordi hun fortjener den. :trøste:

Oppdaga ikke dette før nå jeg ! Tusen takk Revetispa. Jeg vil gi en rose tilbake til deg også med takk for at du lytter...

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gi en rose til meg selv fordi jeg er så spillerny, har fått utrettet MYE allerede på en stakkars mandags formiddag og fordi jeg synes det er litt godt med selvdigging så lenge ingen hører på og vet hvem jeg er :ler:

Digg digg :ler:

Ellers får alle her inne en god tanke fra meg i dag. Snille mennesker tror jeg ihvertfall dere er, og det er jo bra.

"Gjør noe godt for deg selv og andre, så skal du lykkelig gjennom livet vandre" fritt etter Eplegrønns nye tankesti.

Eplegrønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta
Vil gi en en rose til Linemor i dag jeg, og en til Huldre-Lise!

Også en til en god veninne av meg her inne. Jeg setter veldig pris på dere alle 3! :D

Takker for rosen, Runa! Du får en tilbake!

---<-<--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Monja få en liten blomst av meg! Hvis jeg tar vekk j'en i navnet ditt' date=' så blir det veldig fint :eeeh:[/quote']

Tusen takk for rose Reina :D

Jepp, uten j'en blir navnet bra..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...