Livets datter Skrevet 14. november 2003 Forfatter #2081 Del Skrevet 14. november 2003 En stooor, rød rose går idag til Indianlady, for hyggelig PM!!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. november 2003 #2082 Del Skrevet 14. november 2003 Livets Datter, du skal virkelig få et tonn roser av meg i dag :D :D Makan til hjelpsom!!!! Du er et vidunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #2083 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg vil gi rose til Shivani, fordi store hjerner tenker likt. Til Poirot, fordi hun er en sabla god til å diskutere saklig. Til Bertha, fordi hun har Empati parfymen. Til Revtispa, fordi hun er en klok jente. Til Bettie, fordi hun viser sånn omsorg. God helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. november 2003 #2084 Del Skrevet 14. november 2003 Nå gir jeg meg en rose selv. Det er lenge siden, det ... så håper jeg virkelig at noen vil gi meg en eller annen stemme tilbake, siden jeg har mistet min. Og jeg har også klart å smitte en Kirafyr. :-? Såeh, vi får være uten stemmer - begge to. Ok, rosen kan gå til Kirafyren, da. Så får jeg la meg selv være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 14. november 2003 #2085 Del Skrevet 14. november 2003 Her er en rose, Kira, fordi du nå er alle menns drømmedame. Pen og stum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #2086 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg vil gi rose til Shivani, fordi store hjerner tenker likt. Til Poirot, fordi hun er en sabla god til å diskutere saklig. Til Bertha, fordi hun har Empati parfymen. Til Revtispa, fordi hun er en klok jente. Til Bettie, fordi hun viser sånn omsorg. God helg! :D Takk for kvasten, LH! :D Du æ'kke så ille du heller. Til slutt en trøsteklem (virtuell sådan pga smittefaren) til Kira. Hold ut! Det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #2087 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg vil gi rose til Shivani, fordi store hjerner tenker likt. Til Poirot, fordi hun er en sabla god til å diskutere saklig. Til Bertha, fordi hun har Empati parfymen. Til Revtispa, fordi hun er en klok jente. Til Bettie, fordi hun viser sånn omsorg. God helg! :D Noen ganger er du helt all right, men for det meste er du bare superduper. Det er forresten flott å se at Bertha allerede har tatt sin kvast i bruk *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 14. november 2003 #2088 Del Skrevet 14. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. november 2003 #2089 Del Skrevet 14. november 2003 Tænk ju. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #2090 Del Skrevet 14. november 2003 Trøste-god-bedring-rose til Kira!!! Det er forresten ikke så rart du er stum... Har du vurdert å fjerne knebelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 15. november 2003 #2091 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg vil gi en god rose til Lillan fordi hun er så tøff. Og en til Hope fordi hun på merkelig vis får meg i godt humør. Kiddisbandaris på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. november 2003 #2092 Del Skrevet 15. november 2003 Kanskje jeg skulle ha gjort det, ja ... Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2003 #2093 Del Skrevet 15. november 2003 Gir en liten blomst til visitten idag siden han har bursdag :blomst_opp: Men regn ikke med at det blir flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 15. november 2003 #2094 Del Skrevet 15. november 2003 GIR VISITTEN 31 RØDE ROSER grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 15. november 2003 #2095 Del Skrevet 15. november 2003 En rose til monja av samme grunn som Ingeborg ga. @ En rose hver til de nyforlovede: Skusla @ Caliente @ Åh, har ikke sett dette før nå... Tusen takk for rose Middis-vennen Sender en stor en tilbake!!!!! @ Vil også gi rose til Kverula, fordi det er så lenge siden og fordi du er ett flott menneske og en god venn... @ Så vil jeg gi en til Cilla, fordi hun gav meg et flott tips... @ En siste til meg selv, bare fordi jeg fortjener en... @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. november 2003 #2096 Del Skrevet 15. november 2003 Det er lørdag kveld, og det er et godt tidspunkt å dele ut blomster på. Sender noen roser til væren - en allertiders sauedame med stor kose-kapasitet og mye humør vigfa - fordi det er lørdag og jeg ikke har sett deg i det siste torarin - fordi hun våger å møte sine spøkelser mysan - fordi hun skal flytte og har mye å stå i med mie - fordi hun er så blid hilde - med masse glimt i øyet hope - fordi hun også har noen spøkelser å jobbe med - i tillegg til en oppgave nå i helgen diva - fordi hun gir trøst selv når hun trenger det selv Lady - fordi hun ikke har valgt å legge seg i en skuff (takker for blomst forresten) poirot - for en skarp hjerne og et varmt hjerte (Nei - der begynner lista å bli like lang som takketalene til den som vinner Oscar for beste bi-bi-rolle) Det er veldig mange her som fortjener en bukett, så jeg setter noen igjen her til de som kommer innom. Skulle være nok å ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 15. november 2003 #2097 Del Skrevet 15. november 2003 Sender noen roser til væren - en allertiders sauedame med stor kose-kapasitet og mye humør Tusen takk, Bettie! Du er vel god! :D Jeg har lyst til å gi deg en stor bukett roser tilbake! Fordi du stadig gleder meg med dine besøk i dagboka mi, og fordi du er så varm og klok! Du er en god samtalepartner som det går an å dele sine tanker med. Dessuten synes jeg egentlig vi begge fortjener både ros og roser i dag, som er sånne fantastiske svigerdøtre. Særlig DU! Gode klemmer til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. november 2003 #2098 Del Skrevet 15. november 2003 Det er lørdag kveld, og det er et godt tidspunkt å dele ut blomster på. Sender noen roser til væren - en allertiders sauedame med stor kose-kapasitet og mye humør vigfa - fordi det er lørdag og jeg ikke har sett deg i det siste torarin - fordi hun våger å møte sine spøkelser mysan - fordi hun skal flytte og har mye å stå i med mie - fordi hun er så blid hilde - med masse glimt i øyet hope - fordi hun også har noen spøkelser å jobbe med - i tillegg til en oppgave nå i helgen diva - fordi hun gir trøst selv når hun trenger det selv Lady - fordi hun ikke har valgt å legge seg i en skuff (takker for blomst forresten) poirot - for en skarp hjerne og et varmt hjerte (Nei - der begynner lista å bli like lang som takketalene til den som vinner Oscar for beste bi-bi-rolle) Det er veldig mange her som fortjener en bukett, så jeg setter noen igjen her til de som kommer innom. Skulle være nok å ta av. Tusen hjertelig takk Bettie det var snilt du får en tilbake da siden du var så gavmild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 16. november 2003 #2099 Del Skrevet 16. november 2003 Tusen takk, Bettie :D Jeg kan bare si lige så Du har veldig mye positivt å komme med, til tross for at du sliter en del selv. At du har rom og ork for å bry deg om oss andre nettpersoner og komme med gyldne og oppmuntrende ord, er for meg kjempestort :D Stor bukett til deg :D :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2003 #2100 Del Skrevet 16. november 2003 Rose til meg, jooo! :D Takker så mye for den, Skusla! - og så fortjener du en tilbake! Klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå