Reina Skrevet 11. november 2003 #2061 Del Skrevet 11. november 2003 I dag skal alle vestlendinger få hver sin langstilkede røde rose med glitter på av meg!! *Reina er i sitt generøse hjørne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 Forfatter #2062 Del Skrevet 11. november 2003 Idag skal jeg dele ut en rose helt vilkårlig. Hmmm hmmm... hvem skal få den? JO, jeg vet! La oss si den brukeren som ligger på... 39'de plass på listen over "antall innlegg sortert synkende". *må løpe ut og sjekke hvem det er* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #2063 Del Skrevet 11. november 2003 Idag skal jeg dele ut en rose helt vilkårlig. Hmmm hmmm... hvem skal få den? JO, jeg vet! La oss si den brukeren som ligger på... 39'de plass på listen over "antall innlegg sortert synkende". *må løpe ut og sjekke hvem det er* Kveldsvisitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 11. november 2003 #2064 Del Skrevet 11. november 2003 Hihi.....eh, takk skal du ha..... Gir en rose tilbake til LD, siden hun var så vilkårlig snill... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 12. november 2003 #2065 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg gir sjelden (har jeg gjort det før?) roser i denne tråden, men så til min forskrekkelse at Tjorven gav meg en rose for nesten en måned siden, så hun får en hel bukett med roser tilbake som takk! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 12. november 2003 #2066 Del Skrevet 12. november 2003 Gir PunkyB ei rose idag jeg........... for hun ser spøkelser på høylys dag........ for ikke å si sofaer :klem2: fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 12. november 2003 #2067 Del Skrevet 12. november 2003 Gir PunkyB ei rose idag jeg........... for hun ser spøkelser på høylys dag........ for ikke å si sofaer :klem2: fra Usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. november 2003 #2068 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg gir meg selv en rose i dag, siden det er så lenge siden jeg har fått noen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. november 2003 #2069 Del Skrevet 12. november 2003 Du skal få en av meg også, Kreps. -Fordi du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 12. november 2003 #2070 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg gir sjelden (har jeg gjort det før?) roser i denne tråden, men så til min forskrekkelse at Tjorven gav meg en rose for nesten en måned siden, så hun får en hel bukett med roser tilbake som takk! :blomst_opp: Tusen takk! Det var utrolig hyggelig! :D Setter pris på slike ting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. november 2003 #2071 Del Skrevet 12. november 2003 Du skal få en av meg også, Kreps. -Fordi du fortjener det! Takk, sender over en tilbake til deg. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloe Skrevet 12. november 2003 #2072 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg vil gi min aller første rose til Moniica, fordi hun ikke har det så bra om dagen... :blomst_opp: Klem Cloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #2073 Del Skrevet 12. november 2003 Synes Barbie fortjener en rose fordi hun har fått ny "barnerumpe mann"... (Trenger noe som stikker) :blomst_opp: Og gir en rose til hver av Glammy og Suz ... for å gratulere med ny sekt! :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #2074 Del Skrevet 12. november 2003 Takk Bille!!! Som sagt, det er en ganske åpe sekt, så det er bare å henge seg på! Sender rosa glatt videre til Gyldenløwe, jeg, som har vært på jobbintervju idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #2075 Del Skrevet 12. november 2003 Gir en rose til meg siden jeg er så klok, snill og ikke minst; kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #2076 Del Skrevet 12. november 2003 :o Lasse da, du kan vel få en rose av meg du også, kjære folk! Trodde bare ikke du var så interessert i å få roser av meg jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2003 #2077 Del Skrevet 12. november 2003 Gir en rose til Chimp, jeg, siden vi har holdt hverandre med litt IRC-selskap noen kvelder innimellom nu. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #2078 Del Skrevet 12. november 2003 Hm? Kan godt få mye av deg jeg! Men jeg fikk nå bare lyst til å gimeg selv en rose, siden jeg er en kjernekar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. november 2003 #2079 Del Skrevet 12. november 2003 Wow!!! Jeg fikk rose......DET er lenge siden det...........Gir en rose tilbake til Lillian, også får Lasse en rose av også........... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 12. november 2003 #2080 Del Skrevet 12. november 2003 Takk Glammy! Jeg vil gjerne få gi roser til alle som var snille og tenkte på meg når jeg hadde jobbintervju idag. Dere er best, alle sammen! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå