Barbie Skrevet 31. oktober 2003 #2021 Del Skrevet 31. oktober 2003 Takk for alle roser. Dere er unike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 31. oktober 2003 #2022 Del Skrevet 31. oktober 2003 Min aller første rose går til Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 2. november 2003 #2023 Del Skrevet 2. november 2003 VIRGO!!! Dagens rose er din Du skriver nydelige dikt som minner meg om den jeg selv var for noen år siden. Vær stolt av den du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 2. november 2003 #2024 Del Skrevet 2. november 2003 En stor rose til Monja, som ikke har det så greit akkurat nå. Og fordi hun skrev så koselig hilsen i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 2. november 2003 #2025 Del Skrevet 2. november 2003 En rose til monja av samme grunn som Ingeborg ga. @ En rose hver til de nyforlovede: Skusla @ Caliente @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 2. november 2003 #2026 Del Skrevet 2. november 2003 Gjekk òg inn her for å sende ei rose til Monja: ---<---<- Sender nokre positive tankar med det same, og ynskje om at alt skal gå bra! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2003 #2027 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg velger å gi meg selv en rose i dag fordi jeg behøver en oppmuntring før morgendagens eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. november 2003 #2028 Del Skrevet 4. november 2003 Vil gi dagens rose til Livets Datter jeg! Synes det er kjempekoselig å dele hobby-ideer med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #2029 Del Skrevet 4. november 2003 I dag vil jeg gi en rose til: Sexysadie Labella Blubird Skarv Drage ....fordi dere var så kjempekoselige alle sammen og jeg håper vi treffes igjen på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #2030 Del Skrevet 4. november 2003 Sender en liten rose til Ethereal, jeg, fordi hun er så forbaska lei av å pusse opp og har så lyst til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #2031 Del Skrevet 4. november 2003 Til Lasse fordi du har en kjip dag og til Virgo av samme grunn... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 4. november 2003 #2032 Del Skrevet 4. november 2003 Ønsker å sende ei rose til Lasse jeg :klem2: Lasse - du vet hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #2033 Del Skrevet 4. november 2003 :D Takk! Det er godjintene mine det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #2034 Del Skrevet 4. november 2003 Er her om du trenger noen til å lytte, vennen @ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 4. november 2003 #2035 Del Skrevet 4. november 2003 En rose til Runa fordi du er en kjempegod person og viser dine meningers mot. :kysse: En rose til Ladyen fordi hun svinger Dere begge er fulle av humor og selvironi og det er herlige egenskaper som er gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #2036 Del Skrevet 4. november 2003 Tusen takk for det Shivani! Du aner ikke hvor glad jeg blir for sånt! :klem2: Ikke at man egentlig burde si meninga si her da, da er man jo bare djevelen selv, så.. Vil gi deg en stor rød rose tilbake også jeg, fordi du er den du er, fordi du gir meg råd, støtter meg og er der for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #2037 Del Skrevet 5. november 2003 Vil gi roser til to flotte jenter som har gjort dagen min bedre ved hjelp av hyggelige mailer på morrakvisten :D Kverula og Hope Dere er toppen Klem, D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2003 #2038 Del Skrevet 5. november 2003 Min rose går til meg sjøl: Jeg har fått jobb, og fortjener dermed en rose!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. november 2003 #2039 Del Skrevet 5. november 2003 Vil gi en rose til Monja, jeg! Håper at alt går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #2040 Del Skrevet 5. november 2003 Min rose går til meg sjøl: Jeg har fått jobb' date=' og fortjener dermed en rose!!![/quote'] Me too!! En rose til meg og MarianneE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå