*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 #1941 Del Skrevet 21. oktober 2003 Siden jeg ikke er innom tråden hver dag, så gir jeg stort sett alltid ut mer enn en rose om gangen, jeg, da... Det gjør jeg i dag også.. De som får roser i dag er: Skusla - just because Kalle - Virgo - snuppelura må jo få :blunke: Embla - just because Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 21. oktober 2003 #1942 Del Skrevet 21. oktober 2003 :-? hvem trenger vel roser liksom.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #1943 Del Skrevet 21. oktober 2003 jajaja stakkar vil herved overekke min rose for dagen til Arketypen *SSSS* bare fordi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2003 #1944 Del Skrevet 21. oktober 2003 :-? hvem trenger vel roser liksom.... :-? DU!! skal få en stor en av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. oktober 2003 #1945 Del Skrevet 21. oktober 2003 En rose til Glammy fordi hun fyller år i dag og er et kakestøkke! :D Suz :oops: Takk!!! Godingen, slenger øh, overrekker en rose til deg jeg, Suzy mi! Fordi du er søtest! Og et skikkelig kakestøkke sjøl! Klem Glammy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. oktober 2003 #1946 Del Skrevet 21. oktober 2003 I dag gir jeg en stor rose til sjefen min.. fordi han har klart å dytte meg HELT ned på under 3 måneder :o . Bra jobba! Han bør også få en tulipan for å kunne glemme alt han lover i løpet av 5 minutter og en solsikke fordi han alltid avbryter når han hører at de ansatte prøver å fortelle ham noe. Grattis sjefen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 21. oktober 2003 #1947 Del Skrevet 21. oktober 2003 I dag vil jeg gi en rose til Lea. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. oktober 2003 #1948 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tusen takk, Lillian! Lillian får en vakker rose av meg i retur. Fordi du er morsom, klok og snill. Care får også en, hun er nemlig også morsom, klok og snill. Det samme kan vel også sies om denne Arketypen, vær så god. Også vil jeg gi til Hilde ks, Anafugia og Mie, fordi de bor i Bergen (også er de vel morsomme, søte og snille de og) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 21. oktober 2003 #1949 Del Skrevet 21. oktober 2003 I dag gir jeg en rose til meg selv jeg, fordi jeg ikke har fått en på lenge.. Værsågod Kreps....... *til meg.... :oops: * Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. oktober 2003 #1950 Del Skrevet 21. oktober 2003 :o Takk for rose Embla. Bruker neste aldri å være her inne, så det var flaks Jeg vil gi rose til alle her inne, fordi det er så koselig å være her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #1951 Del Skrevet 21. oktober 2003 En hel rosebukett går til starie! Fordi hun fortjener det, og er så utrolig snill og behjelpelig!! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 21. oktober 2003 #1952 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg vil gi en kaktus til ex'en min fordi han var så vanvittig grei og ropte og hylte til meg i helgen, samt smelte med døren. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2003 #1953 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vi lgi en GIGAFANTISK rose til Candyfloss i dag fordi hun er en fantastisk jente, og fordi jeg fant ut i dag hvem hun egentlig var! Har egentlig savnet deg litt! Sender deg mange gode drømmer for natten og håper den bringer med seg noe fint og varmt! Kjempeklem igjen til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 #1954 Del Skrevet 21. oktober 2003 :-? hvem trenger vel roser liksom.... :-? Du trenger kanskje ikke, lille Lassevennen Men fordi det er nettopp deg så får du denne av meg - en hel bukett med knallrøde roser: ........@@@@ ..@@@@@@ @@@@@@@ ..@@@@@@ ........@@@@ Rett og slett fordi du er så god *knusekose Lasse* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 22. oktober 2003 #1955 Del Skrevet 22. oktober 2003 I dag vil jeg gi dagns rose til lmari. Hun har noen dager fri, og det synes jeg virkelig er fullt fortjent! Til deg lmari: :blomst_opp: I tillegg vil jeg gi en rose til Cawarra, fordi vi er fra sammen sted! Hyggelig det! Så denne er til deg Cawarra: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2003 #1956 Del Skrevet 22. oktober 2003 Dagens rose gir jeg til Malena, fordi jeg ble så glad da hun fortalte meg at symaskinen jeg skal kjøpe meg har hun også og at den er glimrende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 22. oktober 2003 #1957 Del Skrevet 22. oktober 2003 vil gi en med roser til sunshine-t fordi hun er KJEMPE SNILL værsegod søta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2003 #1958 Del Skrevet 23. oktober 2003 I dag går dagens rose til alle som er innom dagboken min i ny og ne Dere vet selv hvem dere er Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. oktober 2003 #1959 Del Skrevet 23. oktober 2003 Og jeg vil gi en rose til deg Lillian :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. oktober 2003 #1960 Del Skrevet 23. oktober 2003 Diva, Middis og lmari: :blomst_opp: tilbake..... Og en til alle andre som vil ha en: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå