Gjest mattahara Skrevet 17. oktober 2003 #1901 Del Skrevet 17. oktober 2003 hi hi... <------dragen er alltid snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #1902 Del Skrevet 17. oktober 2003 i know.. :kysse: da kan du få min rose! nattepartner..hehehh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 17. oktober 2003 #1903 Del Skrevet 17. oktober 2003 iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii min første tusen takk assa.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 17. oktober 2003 #1904 Del Skrevet 17. oktober 2003 da er jeg glad for at det var meg som gav den da og det var jammen på tide må jeg si!! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. oktober 2003 #1905 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så om du ser noen (de er jo på tv hehe)som er fysisk bedre om noen år, så tenk på meg.... Har stor tro på at du skal få utrettet ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 17. oktober 2003 #1906 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dagen rose går i dag til BARBIE For at det er helg, og for at du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. oktober 2003 #1907 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har lyst til å sende ei rose til Imari i dag, for hun er så koselig! Ha ei fin helg, vennen! Næmmen, så koselig a! Nå ble jeg glad!! Denne dagen har vært en fin dag - og nå nærmer den seg slutten. Men først: tam-ta-ta-taaaa: Utdeling av dagens roser!! Til: * Ingeborg - fordi jeg har fått meg en ny venn i deg, og fordi du har så kul hårfarge! * Hilde KS - fordi du er modig nok til å ta deg en hvilepause når du trenger det * Diva - fordi pusen din er syk og du har det kjipt. * MarianneE - bare fordi du er så søt! * Tjorven - fordi du er så flink å trene håndball og skal spille i helga * Merete og *Meg* - fordi dere la igjen trivelige hilsener til meg i dagboka mi. * Livets Datter - fordi du starter så morsomme tråder! Ble en hel rosebukett, det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. oktober 2003 #1908 Del Skrevet 17. oktober 2003 Utdeling av dagens roser!! Til: * Tjorven - fordi du er så flink å trene håndball og skal spille i helga Tusen takk! Det var koselig, og det trengte jeg! Føler meg litt flink selv også da. En flott blomst tilbake til deg lmari, fordi jeg stortrives med å lese dagboka di! :blomst_opp: Også en blomst til *Meg*, fordi du sendte meg en koselig PM! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #1909 Del Skrevet 17. oktober 2003 * Merete og *Meg* - fordi dere la igjen trivelige hilsener til meg i dagboka mi. Tusen takk, nå ble jeg glad!! :D Sender deg en rose som takk!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 17. oktober 2003 #1910 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tusen takk, Imari :D Gir meg selv en langstilket høyrød rose fordi denne uken har vært et hælv### for meg..... Men den ble litt bedre etter rosen fra Imari :kysse: Nå går det sikkert mot lysere tider : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #1911 Del Skrevet 18. oktober 2003 nattens rose går til @lfa!!! schålejente mi!hehe!! hikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2003 #1912 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jippiii!!! Rose!! Sender er natt-rose tilbake til ikke-bolle-vennen, men schålevennen sunshine-t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 18. oktober 2003 #1913 Del Skrevet 18. oktober 2003 ja jeg er glad det kom ett annet navn ja..heheh!!! schålevenn er bedre... takk vennen!!! skal sette den i vann med en gang jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. oktober 2003 #1914 Del Skrevet 18. oktober 2003 Til alle dere som har vært i dagboka mi med kjempekoselige støttende hilsener: Smurfa @ bluebird @ MarianneE @ Diva @ Kverula @ Skusla @ Fisk @ Hilde KS @ monja @ Thea @ *Lillian* @ :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. oktober 2003 #1915 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tusen takk Midnattsol og Imari ! :D <- meg. Buketter til dere ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. oktober 2003 #1916 Del Skrevet 18. oktober 2003 I dag vil jeg gi en nydelig rose til Starie. Du kunne fått den for lengst, Starie, for du er søt, snill, hjelpsom, positiv, grei, hyggelig, morsom, osv osv. Men kanskje det var bra at jeg har spart den til i dag.... Håper det går bra med deg og familien din *klem*!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. oktober 2003 #1917 Del Skrevet 18. oktober 2003 I dag vil jeg gi ut rosebuketter, jeg!! Til ALLE som har skrevet i dagboken min den siste tiden, til alle som har sendt PM'er med oppmuntringer, til de som har sendt SMS (de KG'erne jeg har kontakt med irl altså ) - dere skulle bare visst hvor utrolig stor pris jeg setter på det! Dere vet selv hvem dere er Også vil jeg gi en kjemperose til Midnattsol - håper det går tåelig bra med deg tross forholdene! :trøste: Klem, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. oktober 2003 #1918 Del Skrevet 18. oktober 2003 TUSEN TAKK!! Det går bra, vet du. Var akkurat innom dagboka di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 20. oktober 2003 #1919 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gir en rose til Barbie!.......Det der er en prestasjon det står respekt av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2003 #1920 Del Skrevet 20. oktober 2003 :D :D :D :D :D :D Tuuuusen takk Imari og Tjorven, så hyggelig å få rose :D En flott rose tilbake til dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå