Gjest Alive Skrevet 24. september 2003 #1741 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg vil gi en rose til Trilli i dag jeg Åssen er det man gjør det....? >} Sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilli Skrevet 24. september 2003 #1742 Del Skrevet 24. september 2003 Tusen takk, Alive! Den varmet virkelig :oops: Er ikke hver dag jeg får blomster, og setter vel derfor enormt pris på det... hva jeg nå enn har gjort for å fortjene den! Klemmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 24. september 2003 #1743 Del Skrevet 24. september 2003 Fordi du virker som en ordetlig god, snill og reflektert jente Har virkelig sansen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trilli Skrevet 24. september 2003 #1744 Del Skrevet 24. september 2003 Må jo bare si takk og i like måte!! Ikke ofte man trefer på en som deg! Du er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. september 2003 #1745 Del Skrevet 24. september 2003 10.000 røde roser til Atacand. Du er en rosenknopp som skaffet meg denne supre avataren....Hjertlig 1000 takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 24. september 2003 #1746 Del Skrevet 24. september 2003 sender fugle frø til bake til Bipbipp se opp for Per Ulv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. september 2003 #1747 Del Skrevet 24. september 2003 I dag har jeg lyst til å gi en rose til alle som har vært så hyggelige å stikke innom for å gratulere meg med min rykende ferske dagbok! Det var koselig med besøk, og døren står alltid åpen for både dere og andre gjester på rommet mitt! Dagens rose (hver sin rose, åff kårs :D ) går derfor til: - Mie - Bertha - Revetispa - Virgo - care - dorian - liten - @lfa - Hilde K S - Ragnhild Og så må Lea få en rose, siden hun alltid er så "på høgget" når det gjelder å svare på interiørspørsmål! Rose til deg også, Lea! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 24. september 2003 #1748 Del Skrevet 24. september 2003 Japp....skal ut en tur nå, snakkes senere gamlemor, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 #1749 Del Skrevet 24. september 2003 I dag skal Merete få en rose av meg, siden jeg fikk en truse av henne. Veldig generøst av deg, selv om motivet kan diskuteres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 24. september 2003 #1750 Del Skrevet 24. september 2003 Takker... 1 rose i dag vil jeg gi til Irka som er så snill. Hun ga meg sovemedisin i natt da mine egne sovepiller på mystisk vis hadde blitt borte.. ! :blunke: Tusen takk for rosen Bibbbibb! Det varmet hjertet mitt! Tenk at jeg fikk den fine rosen bare for noen sovepiller. Snill du Bibben! Stor klem! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1751 Del Skrevet 24. september 2003 I dag skal Merete få en rose av meg' date= siden jeg fikk en truse av henne. Veldig generøst av deg, selv om motivet kan diskuteres... ..hehe...Tuuuusen takk Heather.. *bukker og nikker* Får en tulipan tilbake i morgen når jeg har vært ute å handlet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. september 2003 #1752 Del Skrevet 24. september 2003 Tuuusen takk for rose, Væren! Sender en tilbake fordi du ofte har de samme smarte tankene som meg når det gjelder interiør. JA til furu, OG beis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2003 #1753 Del Skrevet 24. september 2003 :D Hei, Væren! Takk for rose! Sender så gjerne en tilbake til deg, rett og slett fordi du er den klokeste sauen jeg kjenner! Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. september 2003 #1754 Del Skrevet 24. september 2003 En rose til monja for du er så snill og koselig. En rose hver til Kverula - SAVNER DERE!!!! Og en rose til care - bare fordi. @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. september 2003 #1755 Del Skrevet 25. september 2003 En rose til MarianneE siden du ikke fikk forrige gang. Da hadde jeg ikke lest i dagboka di enda. Men du fortjener en! @ Også jeg som tenkte og gi en til deg for koselige innlegg i dagboka mi!!! *bytter roser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. september 2003 Forfatter #1756 Del Skrevet 25. september 2003 Idag er valget enkelt: Sofia - du får en stooor, velduftende rose av meg, fordi du har fått meg til å le så tidlig på morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 25. september 2003 #1757 Del Skrevet 25. september 2003 Dagens rose (min første rose, faktis) går til Donpedro For å sine bidrag i hovedmål/sidemål tråden. Jeg satt nemelig med verdens treeegeste IE browser og hadde ikke muligheten til å argumentere mot tuji. Og da var det virkelig kjekt med Donpedro til stede :D Så på god Trøndersk, væsje'go! @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #1758 Del Skrevet 25. september 2003 Mange takk. På grunn av EKSTREMT få arbeidsoppgaver , er jeg raskere enn lynet på KG. Om det er positivt eller negativ er ikke lett å si... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. september 2003 #1759 Del Skrevet 25. september 2003 Tuuusen takk for rose, Væren! Sender en tilbake fordi du ofte har de samme smarte tankene som meg Hei, Væren! Takk for rose! Sender så gjerne en tilbake til deg, rett og slett fordi du er den klokeste sauen jeg kjenner! Klem, Mie :D Tusen takk, begge to! De vakre rosene står her på bordet mitt og lyser opp i høstkvelden! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 26. september 2003 #1760 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg vil dele ut roser til alle som har hjulpet meg på forbruker og økonomi-forumet, enten gjennom direkte svar eller hjelpsomme pm'er. Jeg har satt utrolig stor pris på det :D Er flott å ha et sted som Kg når en ikke har det så bra Donpedro Vega Gjestene som var der inne Julienne Kittykat Sexysadie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå