Titti72 Skrevet 11. september 2003 #1701 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har en stor bukett roser som jeg gir til hver og en av dere morsomme brukere her inne som totalt ødelegger arbeidsdagen min. Tror min sjef sender med en oversjefspiggeteoppsøkendeogselvstikkende kaktus. + :kysse: til alle på kinnet. Veit rett og slett ikke hvordan jeg skulle holdt ut å være her 8 timer hver dag uten KG å ty til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 11. september 2003 #1702 Del Skrevet 11. september 2003 Gir rose til CeNedra fordi hun besøker dagboken min ofte WOW, min første rose:) Må gi dagens rose til Myagi da siden hun er så snill og gir meg en sånn en fin blomst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. september 2003 #1703 Del Skrevet 11. september 2003 EN GIGAROSEBUKETT TIL JUGGERNAUT/LASSE :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 12. september 2003 #1704 Del Skrevet 12. september 2003 En rosebukett til hver av to av mine favorittkvinner her inne på KG: En til Angeleyes: Fordi at du er den du er og for at du forstår. Du er unik. En til Anna Lovinda: Fordi at du er en sabla god satiriker uten å være ondskapsfull og for at du har følere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 12. september 2003 #1705 Del Skrevet 12. september 2003 Tuusen takk, Adina. Var en tur innom dagboken din, og fikk på følelsen at du trenger en stor og god rosebukett. To sjeler; samme tanke. :trøste: Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 12. september 2003 #1706 Del Skrevet 12. september 2003 I dag vil min rose gå til Barbie (for koselige samtaler på msn) Og alle andre som besøker meg i mitt store bomberom :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 13. september 2003 #1707 Del Skrevet 13. september 2003 Dette var lenge siden, stor rose til - Xeyes BT Legolas Blondie Moonmood Mamma&pappa og lillebror :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 13. september 2003 #1708 Del Skrevet 13. september 2003 Takk, det var hyggelig! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 #1709 Del Skrevet 13. september 2003 Sender en rose til alle de flotte jentene på krangletråden. Var veldig nede når vi begynte med den, men det å få lov til å slenge dritt til dere har fått opp humøret mitt opp til uante høyder. Lenge leve useriøsitet, selvironi og humor! Dere er flotte alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 13. september 2003 #1710 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg vil gi en rose til Vigfa, fordi hun eller han har en så flott avatar. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 13. september 2003 #1711 Del Skrevet 13. september 2003 :D Ble nå enda gladere. Tusen takk A.Lo. Og det er nok en ho som skjuler seg bak avataren. A.Lo må få en ekstra rose, siden jeg er utrolig svak for skryt om avataren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2003 #1712 Del Skrevet 13. september 2003 En rose til min mormor, som er lagt inn på sykehuset med blodpropp i et bein. En rose til meg selv for jeg er litt lei meg nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. september 2003 #1713 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg vil gi en bukkett full av nydelige, langstilkede, røde roser til Lilleputt. Hun er en nydelig og fantastisk jente! :kysse: Håper du er kvitt feberen nå 8) Stor klem fra Fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2003 #1714 Del Skrevet 13. september 2003 Gir motvillig dagens rose til Trøffel - no hard feelings :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 17. september 2003 #1715 Del Skrevet 17. september 2003 Gir en rose til angeleyes og Adina...you know why... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 17. september 2003 #1716 Del Skrevet 17. september 2003 Én rose til Juggernøtt fordi han er så flink til å svømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 17. september 2003 #1717 Del Skrevet 17. september 2003 Én rose til Juggernøtt fordi han er så flink til å svømme. Han er flink til å holde.....pusten.....leeeenge!!! Jo han fortjener den rosen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juggernøtt Skrevet 18. september 2003 #1718 Del Skrevet 18. september 2003 Slettet. Nå får du skjerpe deg. -Tusenflyd, modulator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. september 2003 #1719 Del Skrevet 18. september 2003 Hva skjer her ?? :o Nuvel. Jeg gir en rose til meg selv i dag jeg. Fordi jeg fortjener det : ) Og fordi jeg sliter bittelitt fortiden. -------------<------------- Diva : "Værsågo, Diva!" Diva : "Tuuuusen inderlig takk altså" :kgsmil: : fornøyd : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. september 2003 #1720 Del Skrevet 18. september 2003 Da får du en rose av meg også, Diva. Også en til monja. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå