Kreps Skrevet 8. september 2003 #1681 Del Skrevet 8. september 2003 Seriøst; dere skal få en rose hver - Kreps og Barbie, forsdi dere bidrar til å gjøre KG til et fint sted. Anna Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. september 2003 #1682 Del Skrevet 8. september 2003 Anna Lovinda Lillian Tjorven Eowyn Hilde KS MzFire Kid-A Ingeborg Monja Angeleyes Dere får hver deres rose av meg i dag. @ Just beacause :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. september 2003 #1683 Del Skrevet 8. september 2003 Anna Lovinda og Kreps! :oops: Da må jeg nesten gi dere to en rose hver tilbake. -For søte ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. september 2003 #1684 Del Skrevet 8. september 2003 :oops: Da må jeg nesten gi dere to en rose hver tilbake. -For søte ord! Tusen takk, skal sette de rett i vasen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 8. september 2003 #1685 Del Skrevet 8. september 2003 Oi, her raser det jammen inn roser. Tuuusen takk, jenter. Arwen skal jammen få en rose tilbake, fordi hun er en kjekk jente. :D Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 8. september 2003 #1686 Del Skrevet 8. september 2003 Åååh; rose til meg.... :D Tusen takk snille Eowyn.. Du er den besteste! En stor en tilbake! @ + en stor en til alle som har lagt igjen hilsen i dagboka mi! :D @ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1687 Del Skrevet 9. september 2003 Sender en rose til min eks, Anna Lovinda, fordi hun har verdens beste... dagbok. Samtidig får Anastasia Beveretellerannet en kaktus med små, ekle pigger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 #1688 Del Skrevet 9. september 2003 Å, så søtt, Trøffelen. Jeg angrer litt nå for at jeg kalte deg en frekkas og en lømmel og en bondetamp, men det er jo sant...og man skal jo alltid være ærlige inne på KG. Anastasia kommer nok ikke til å bli glad for den kaktusen. Det har visst rablet helt for henne, stakkars. Hun tåler ikke at jeg er mer perfekt og populær enn henne. Du skal få en rose tilbake av meg, fordi du ga meg noen gode, dog korte minner med bondetampen din... ALo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 9. september 2003 #1689 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg gir megselv en rose, jeg!! Rett og slett fordi ingen andre gir meg en, og fordi jeg trenger en oppmuntring i disse dager!! Så Lille Lotte: værsågod!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1690 Del Skrevet 9. september 2003 En haug med roser til Hege for en sterk og flott historie! Jeg beundrer deg virkelig, det må jeg innrømme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. september 2003 #1691 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg gir megselv en rose' date=' jeg!! Rett og slett fordi ingen andre gir meg en, og fordi jeg trenger en oppmuntring i disse dager!! Så Lille Lotte: værsågod!! :D[/quote'] Da skal du jammen få en av meg, også! Jeg er helt sikker på at du har fortjent den! Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 9. september 2003 #1692 Del Skrevet 9. september 2003 En haug med roser til Hege for en sterk og flott historie! Jeg beundrer deg virkelig, det må jeg innrømme! Tusen takk! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 9. september 2003 #1693 Del Skrevet 9. september 2003 TUSEN TAKK VÆREN!! Du er snill du - da får du dagens rose nr. 2 av meg! Fordi du gav meg... Åhhh! Nå ble jeg glad! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 9. september 2003 #1694 Del Skrevet 9. september 2003 Candyfloss skal få ikke bare en rose, men en hel bukett. Ta vare på deg selv nå. Sender gode tanker din vei. Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1695 Del Skrevet 9. september 2003 Anna Lovinda Lillian Tjorven Eowyn Hilde KS MzFire Kid-A Ingeborg Monja Angeleyes Dere får hver deres rose av meg i dag. @ Just beacause :D Å så koselig!! :D Tuuuusen takk Arwen! Jeg vil gi 3 roser i dag jeg. Greit det, siden det er så sjelden jeg gir ut noen? Den første går til Arwen som gav meg en så fin rose! Den andre rosen går til Adina fordi jeg får så mange PM'er fra deg og som Anna sa " You know why..". Den tredje rosen går til min "hemmelige" venninne her inne, som jeg setter utrolig pris på. Du vet selv hvem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. september 2003 #1696 Del Skrevet 9. september 2003 Candyfloss skal få ikke bare en rose, men en hel bukett. Ta vare på deg selv nå. Sender gode tanker din vei. Klem fra Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. september 2003 #1697 Del Skrevet 10. september 2003 Dagens rose vil jeg gi til Marianne, hyggelig å snakke med deg i går :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. september 2003 #1698 Del Skrevet 10. september 2003 I like måte. Sender en i retur og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. september 2003 #1699 Del Skrevet 10. september 2003 Dagens rose går garantert til marianne!!!! Hun har vært her og hjelpt meg med dataen vår og klart og fikset det som var feil med den. jeg har vært uten internett i 5 dager nå*store abstinenser,ja* til og med telenor klarte ikke å fikse det. så kommer min reddende engel og klarer det med glans!!!! Tuuuuuusen takk!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #1700 Del Skrevet 11. september 2003 Morgenens rose går til Bluebird med pen takk for alle eggene! Fly forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå