Gå til innhold

DAGENS ROSE

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Dagens rose går til alle de flotte jentene som har bidratt med omtanke, klemmer og ubeskrivelige gode ord i en tung situasjon. Tusen, tusen takk til Reka, Ansjoni, Ambriel, Frigg, Evalina, StoreSky, lillesky, loffen, LekeHusmor, janne84, lucy, milla-mor, camilla, MariannE, Nishiki og Fisk73. Helt fantastiske jenter!

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose fra meg, går til søteste Alice :dagens-rose:

Du er så utrolig morsom, og så utrolig sterk og klok. Og du har den fineste vesken jeg noensinne har bodd i!

Hvis jeg var en mann, så hadde du definitivt vært drømmedama :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rose fra meg, går til søteste Alice :dagens-rose:

Du er så utrolig morsom, og så utrolig sterk og klok. Og du har den fineste vesken jeg noensinne har bodd i!

Hvis jeg var en mann, så hadde du definitivt vært drømmedama :sjarmor:

I lige måde, milla-mor. Skjønt, for meg er du drømmedama til tross for at jeg ikke er mann :sjarmor::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
:dagens-rose: Til Grafica fordi jeg syns du har fine innlegg.

Vet du, jeg så ikke denne før nå, ved en tilfeldighet! Takk på veldig langt etterskudd, Brunhilde!

Dagens roseR går til

Marc Spector, fordi jeg blir glad av å lese dagboken hans :dagens-rose:

og

gjesten Lillevenn, for gode og reflekterte svar i tråden "Å få barn tidlig" :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg vil gi to :dagens-rose: i dag. Ei til Ulva35 og ei til jente79. Tusen takk for at dere er de dere er :kose:

Tusen takk vennen. En :dagens-rose: tilbake til deg.

Og så vil jeg gi en :dagens-rose: til Mariposa, Mummi, Pøbelsara, Envy, Karense, jente79, Kospia og dere andre som er innom tråden min og gjør den til et fantastisk sted. Dere er topp alle sammen :dagens-rose:

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...